06 aprilie 2015

modificare intervalometru Bilora FB2RX si microfon Canon MM100

repede de tot, pt ca nu am timp, o sa va explic cum sa modificati un intervalometru Bilora FB2RX si un microfon Canon MM100 . am scris denumirile pt a putea fi mai bine indexate de google.

incepem cu intervalometrul.

telecomanda in sine , de la intervalometru este foarte desteapta. imi place ca are o gramada de functii. plus ca merge si pe fir, fara receptorul in 2,4Ghz . stie sa faca un numar anume de cadre , o anume expunere , de ex bulb , si bine inteles un timp anume... lumina de la display este foarte chioara .
pe fir ea are o intrare de jack subtire de 2,5 stereo , cu 3 pini (are gaura. "mama" sau "baba" , tu vii cu un fir cu "mosh" :) ) .
eu am Canon  600D si are tot asa intrare pe jack de 2,5 la telecomanda.

pe fir , intervalometrul , merge direct cu un cablu stereo cu jack de 2,5 in ambele capete. cu 3 fire masa , tip si mijloc fiecare pe treaba lui , adica masa la masa , tip-ul la tip , si mijloc la mijloc.

receptorul. are tot asa 3 fire care ies din el. el avea o mufa cu 3 pini , cred ca de Canon 40d . se taie mufa si se lipeste un jack . firul alb e masa . firul galben e focusul (jumatea de cursa) si firul rosu declansarea .

alb vine la masa , galben la mijloc si la tip , varf se pune firul rosu.

gata ..poze . vedeti voi cum ...

















si acum microfonul:

este super misto acest microfon Canon MM100 . de ce e interesant? pt ca are "mixer" integrat. adica bagi audio stereo printr-un fir in el , si mixezi cu ce prinde microfonul. adica la un concert iei si sunet din mixer , si iei si ambianta cu urlete si tipete :))) (poti sa dozezi din potentiometru ce sa se auda mai tare...)
a si da are si iesire de casti... cu rotita de volum

pt Canon 600D se pune o mufa jack de 3,5 este evident ca tresa e masa , si firul central este cu semnalul.
se pot lipi cei 2 pini de la mufa , L si R intre ei si se pune firul cu semnal pe ei. o sa fie pe ambele canale , ce iese din microfonul/mixer.  sau cu magic lantern se pot selecta alte variante. se poate intra si doar pe Left pe jack  si pe Right sa fie alta intrare separata...

din pacate nu am timp sa intru in amanunte , dar poate pe viitor...








22 martie 2015

mi-am scos noua "fată" în lume

Dap. am mers cu ea si zilele trecute , chiar pe ninsoare :)))
Dar azi am prezentat-o prietenilor mei . I-am facut "cado" o mini sedinta foto. Ca sa o cunoasteti si voi....
are niste "forme" dragutze .  Cineva zicea ca seamana cu o bufnitza... :) (si cam da...uitandu-ma si eu mai atent la ea , am observat ca intradevar, seamana cu o bufnitza :) ) culori de bufnitza , si fatza de bufnitza :D
oricum imi place . mult. cred ca si ea m-a cautat mult , si fiind bufnitza , stia ca va merge foarte mult noaptea.
imi place foarte mult sa merg cu motorul la drumuri lungi , noaptea. de cand mergeam cu tatal meu cu stupii noaptea , cu tractorul sau cu masina , imi plac drumurile noaptea. la ore imposibile . intre 1 si 3 noaptea . planton 2 :) plus ca Honda NX650 , dominatoarea , avea racire pe aer. ii placea la nebunie noaptea.
asadar "bufnitza" si-a gasit "insomniacul" . simt ca o sa facem multi kilometri pe intuneric , amandoi . ( bine inteles , mai este un loc , pt inca o "bufnitza" :))) pe locul din spate ...hahaha ) (naaahhh nu te baga , ca nu tii pasul cu noi ... au incercat multe fete inaintea "ta" si dupa 2-3 ani , cedau "pisihic" :P in primul rand pt a te incadra in "pasagera" ideala , fara frecare :)) (cu aerul) trebuie sa iti poti comprima tot bagajul pt mare/munte in spatiul care ramane intr-un rucsac foto , dupa ce a intrat ap. foto ,cu 2 obiective, incarcatoare telefon, mini-laptop si 3-4 tricouri ale mele . (banii stau pe card , asa ca nu ocupa loc :P hahaha, iar tampoane se gasesc la orice benzinarie. ) (ca sa te ajut eu , 3 costume de baie , ultra simple , eventual topless :) 2-3 rochite, slapi ( blugi , adidasi , geaca pt drum. e frig noaptea. (indispensabili "integrali" hahah) si uneori poa' sa si ploua .
 traznete , fulgere , ploaie ,doar daca sunt in genul "sfarsitul lumii" pot opri calatoria. in rest , calificativul "ploaie torentiala de vara" , nu opreste "trip-ul" sub nici o forma. ) (acum cred ca ti-a trecut cheful de "plimbare" la mare cu motorul. de ce crezi ca sunt asa putine fete care se incumeta sa mearga cu prietenii lor,  cu motorul, ca pasagere ? pt ca nu e simplu. am explicat in alta postare , pe motor , trebuie sa fim toti trei , in cea mai buna relatie de intelegere. uneori ca sa eviti un accident , te ajuta si pasagerul , daca stie in ce parte sa se incline , si cat. )

da play la melodie si citeste mai departe daca vrei...



(daca vrei sa citesti si postarea in care am explicat de ce si cum trebuie sa fii / fie pe motor , o gasesti aici.... pe postare... :D :))
http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2014/12/util-pentru-viata-ta.html 

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2015/02/am-schimbat-gagica.html

 este evident ca zilele trecute , pe ninsoare , nu am putut sa "ii dau un pic de gaz" , pt ca la un semafor , stateam chiar pe dunga alba de vopsea de la trecerea de pietoni.  am vrut sa plec un pic mai tare si a fugit un pic de spate pe vopseaua aia...
asa ca am fost cuminte si nu am calcat-o pe coada. dar ieri , a fost soare si frumos (exceptand vantul de pe autostrada)
treapta 1 si 2 rupe norma . se ridica pe o roata cu mine ... (si nu sunt mic ... :P ) in oras tot amuzamentul este in treapta 2 si 3 . dai clasa la ce vrei tu . nu ai ce face cu a 4-a si nici a 5-a in oras. (este prea subturata si nu ii convine)
in schimb pe autostrada , daca nu ar fi fost vantalaul ala , poate puteam sa ii dau si a 5-a. in a 4-a merge lejereanu cu 100-120Km/h .
pentru cei care nu stiu despre ce e vorba , o lamurire : Yamaha MT03 .
Cu toate ca bracheaza un pic mai putin decat Honda Dominator ( care este din alta clasa, dar il folosesc ca si comparatie , doar pt ca pana anul trecut , de 6 ani , am avut 2 bucati de  NX650 , 3 ani unu , 3 ani altul. ultimul , pe care inca il am , este mai bun ca primul , care era model mai nou, cu semnalele in care integrate) se descurca exceptional in traficul din Bucuresti. nu are nici o problema sa croseteze printre masini. are ghidon normal , destul de jos fata de oglinzile "sufrageriilor pe roti" si te strecori bine cu ea. este o placere sa fii primul la semafor , si daca alti dobitoci nu trec pe rosu , sa fii foarte departe de toata "gasca" de masini care se claxoneaza una pe alta sa plece de la semafor , la culoarea verde...

probabil ca o sa revin cu impresii si poze , de pe drumuri . pana acum imi place foarte mult . un mono cilindru nervos si cu cuplu in ture relativ mici , 4000-5000 rot/min .

si acuma sesiunea de fotografie :)










da da ....arata ca o bufnitza.  hehehe ...daca ar stii ea cati kilometri o sa faca noaptea :))))





 dubiosenia de amortizor de pe spate , lucreaza foarte bine. are o cursa scurta , dar e confortabila.
de seaua pe care stau eu, nu mai zic nimic... :))) parca a fost facuta pe marimea mea :))))