30 aprilie 2015

GHID DE AGATAT IN VAMA VECHE

deoarece , acuma este exact momentul , un prieten din lista mea de fb , a sheruit acest "manual" foarte util in perioada urmatoare:  GHIDUL DE AGATAT IN VAMA VECHE .

(editie revazuta si completata pe alocuri de mine :) ) 


este scris de Claudiu Vamaiotul ....

(unele metode le-am folosit si eu , dar un pic adaptate...adica in loc de chitara , aparat foto. sau motocicleta... tine foarte bine cu aparatul foto mai ales daca e pe film ...si mai bine Smena , sau ceva Zenit.
apoi abureala cu "tu meriti sa fii pe filmul meu. la propriu." asta cu "filmul" si foto , tine sigur , mai tot timpul. apoi vrajeala cu "trebuie developat" , "gasim o camera obscura sa vedem ce a iesit?" si bang , in cort. ii spui aici e "atelierul" meu mobil de developat... pfff ...(asta deja e vrajeala de popa) :) la fel , daca merita si are "viitor" ,o bagi pe aia "ne vedem dupa ce developez filmul...sunt convins ca mi-ai impresionat placut filmul/pelicula..." (daca nu stii cum sa faci poze pe film , nu e problema ...are la F64 film "lomografic" . acest film iti "permite" sa fii aproape complet bolovan la facut fotografii pe pelicula. si cu Smena e usor. ai desene ca pt handicapti: soare , nor cu soare , nor , si ploaie. diafragma o lasi intre 6 si 8 ...cum te lasa inima. daca e soare , bagi 8 , daca e mai noros , bagi 6 . apoi mai ai de setat distanta . la fel are desene: apropiat si departat. te descurci tu. dar cu aparatul foto , esti "next level" al boemului. daca ai si un DSLR , spune ca ti se par prea efemere pozele digitale. daca insista cu poze cu DSLR-ul ii spui ca ii faci , dar nu ne uitam acuma la poza. opresti display-ul . spui ca ochiul trebuie sa se odihneasca dupa un "cadru"... (chiar daca tu faci pe automat...)


(daca ai motor , nu mai trebuie sa faci nimic. in general motociclistii , au imaginatia lor. in cazul in care esti lipsit de imaginatie iti dau eu mura in gura....cateva variante:  il pui la fitza cu partea care arata mai bine , stg sau dr. spre mare , spre grupul de tipese , si te asezi jos rezemat de el , cu rucsacul pe spate . te uiti la mare , si esti boem. mai departe aplici versiuni "Claudiu" sau variabile ... zambesti tamp, credeam ca nu'stiu ce , colega de liceu , bla bla ... nu te apuci sa ambalezi motorul pe acolo. gresit. daca poti merge cu el la limita sa moara motorul, foarte , foarte mega incet si linistit . nu vrei sa creezi impresia de "nesiguranta" / "pusti cordit" pe cat posibil nu merge cu picioarele pe jos ca "gadacul" incearca sa tii picioarele pe scarite . amandoua. scaneaza , scaneaza ...nu fii copil... (RoBotzii :) )

mai departe te descurci , sau aplici manualul de mai jos.


mai jos cu copy paste manualul plus descrierea , de Claudiu Vamaiot-ul

--------------------------------------------------------
Salut. Numele meu este Claudiu, dar probabil ma stii cu numele de Claudiu Vamaiotu. Daca nu ma stii tu, sigur ma cunoaste prietena ta. De ce? Pentru ca eu stiu si am testat cele mai bune variante de agatat in Vama Veche. Si m-am decis sa le impartasesc tuturor. Pe gratis. Gen moca.

Merg in Vama Veche de la 12 ani, si de atunci am reusit sa fiu cu cineva chiar si pentru o noapte. Dar de atunci pana azi mi-am perfectionat tehnica de agatat si nu mi-a scapat nici macar o fata. Totul cu ajutorul unor metode si replici foarte simple pe care le poti folosi si tu.

Daca nu ai incredere in mine intreaba prin Vama si sigur o sa-ti spuna cineva ca ma stie.

Poftim si-o mostra din cartea mea ca sa nu spui ca o citesti degeaba: In primul rand trebuie sa-ti faci strategia de la cort. Vrei sa agati seara, cand e sezonul, dimineata cand prada-I mai usoara, sau la pranz cand e toata lumea pe plaja? Ca sa-ti spun cum sta treaba in functie de perioada.

Eu am scris o singura carte pe care o dau gratis ca sa-i ajut si pe cei care nu stiu cum s-au n-au replici la ei. O poti da si tu mai departe daca ai un prieten mai loser asa. N-am apucat sa scriu mai multe si multe tipografii nu vor s-o publice, ca vezi Doamne n-are potential.

Oricum ce vezi tu in poze e unicat, cu scrisul meu.

Garantat `Claudiu Vamaiotul`.

-------------------------






06 aprilie 2015

modificare intervalometru Bilora FB2RX si microfon Canon MM100

repede de tot, pt ca nu am timp, o sa va explic cum sa modificati un intervalometru Bilora FB2RX si un microfon Canon MM100 . am scris denumirile pt a putea fi mai bine indexate de google.

incepem cu intervalometrul.

telecomanda in sine , de la intervalometru este foarte desteapta. imi place ca are o gramada de functii. plus ca merge si pe fir, fara receptorul in 2,4Ghz . stie sa faca un numar anume de cadre , o anume expunere , de ex bulb , si bine inteles un timp anume... lumina de la display este foarte chioara .
pe fir ea are o intrare de jack subtire de 2,5 stereo , cu 3 pini (are gaura. "mama" sau "baba" , tu vii cu un fir cu "mosh" :) ) .
eu am Canon  600D si are tot asa intrare pe jack de 2,5 la telecomanda.

pe fir , intervalometrul , merge direct cu un cablu stereo cu jack de 2,5 in ambele capete. cu 3 fire masa , tip si mijloc fiecare pe treaba lui , adica masa la masa , tip-ul la tip , si mijloc la mijloc.

receptorul. are tot asa 3 fire care ies din el. el avea o mufa cu 3 pini , cred ca de Canon 40d . se taie mufa si se lipeste un jack . firul alb e masa . firul galben e focusul (jumatea de cursa) si firul rosu declansarea .

alb vine la masa , galben la mijloc si la tip , varf se pune firul rosu.

gata ..poze . vedeti voi cum ...

















si acum microfonul:

este super misto acest microfon Canon MM100 . de ce e interesant? pt ca are "mixer" integrat. adica bagi audio stereo printr-un fir in el , si mixezi cu ce prinde microfonul. adica la un concert iei si sunet din mixer , si iei si ambianta cu urlete si tipete :))) (poti sa dozezi din potentiometru ce sa se auda mai tare...)
a si da are si iesire de casti... cu rotita de volum

pt Canon 600D se pune o mufa jack de 3,5 este evident ca tresa e masa , si firul central este cu semnalul.
se pot lipi cei 2 pini de la mufa , L si R intre ei si se pune firul cu semnal pe ei. o sa fie pe ambele canale , ce iese din microfonul/mixer.  sau cu magic lantern se pot selecta alte variante. se poate intra si doar pe Left pe jack  si pe Right sa fie alta intrare separata...

din pacate nu am timp sa intru in amanunte , dar poate pe viitor...








22 martie 2015

mi-am scos noua "fată" în lume

Dap. am mers cu ea si zilele trecute , chiar pe ninsoare :)))
Dar azi am prezentat-o prietenilor mei . I-am facut "cado" o mini sedinta foto. Ca sa o cunoasteti si voi....
are niste "forme" dragutze .  Cineva zicea ca seamana cu o bufnitza... :) (si cam da...uitandu-ma si eu mai atent la ea , am observat ca intradevar, seamana cu o bufnitza :) ) culori de bufnitza , si fatza de bufnitza :D
oricum imi place . mult. cred ca si ea m-a cautat mult , si fiind bufnitza , stia ca va merge foarte mult noaptea.
imi place foarte mult sa merg cu motorul la drumuri lungi , noaptea. de cand mergeam cu tatal meu cu stupii noaptea , cu tractorul sau cu masina , imi plac drumurile noaptea. la ore imposibile . intre 1 si 3 noaptea . planton 2 :) plus ca Honda NX650 , dominatoarea , avea racire pe aer. ii placea la nebunie noaptea.
asadar "bufnitza" si-a gasit "insomniacul" . simt ca o sa facem multi kilometri pe intuneric , amandoi . ( bine inteles , mai este un loc , pt inca o "bufnitza" :))) pe locul din spate ...hahaha ) (naaahhh nu te baga , ca nu tii pasul cu noi ... au incercat multe fete inaintea "ta" si dupa 2-3 ani , cedau "pisihic" :P in primul rand pt a te incadra in "pasagera" ideala , fara frecare :)) (cu aerul) trebuie sa iti poti comprima tot bagajul pt mare/munte in spatiul care ramane intr-un rucsac foto , dupa ce a intrat ap. foto ,cu 2 obiective, incarcatoare telefon, mini-laptop si 3-4 tricouri ale mele . (banii stau pe card , asa ca nu ocupa loc :P hahaha, iar tampoane se gasesc la orice benzinarie. ) (ca sa te ajut eu , 3 costume de baie , ultra simple , eventual topless :) 2-3 rochite, slapi ( blugi , adidasi , geaca pt drum. e frig noaptea. (indispensabili "integrali" hahah) si uneori poa' sa si ploua .
 traznete , fulgere , ploaie ,doar daca sunt in genul "sfarsitul lumii" pot opri calatoria. in rest , calificativul "ploaie torentiala de vara" , nu opreste "trip-ul" sub nici o forma. ) (acum cred ca ti-a trecut cheful de "plimbare" la mare cu motorul. de ce crezi ca sunt asa putine fete care se incumeta sa mearga cu prietenii lor,  cu motorul, ca pasagere ? pt ca nu e simplu. am explicat in alta postare , pe motor , trebuie sa fim toti trei , in cea mai buna relatie de intelegere. uneori ca sa eviti un accident , te ajuta si pasagerul , daca stie in ce parte sa se incline , si cat. )

da play la melodie si citeste mai departe daca vrei...



(daca vrei sa citesti si postarea in care am explicat de ce si cum trebuie sa fii / fie pe motor , o gasesti aici.... pe postare... :D :))
http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2014/12/util-pentru-viata-ta.html 

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2015/02/am-schimbat-gagica.html

 este evident ca zilele trecute , pe ninsoare , nu am putut sa "ii dau un pic de gaz" , pt ca la un semafor , stateam chiar pe dunga alba de vopsea de la trecerea de pietoni.  am vrut sa plec un pic mai tare si a fugit un pic de spate pe vopseaua aia...
asa ca am fost cuminte si nu am calcat-o pe coada. dar ieri , a fost soare si frumos (exceptand vantul de pe autostrada)
treapta 1 si 2 rupe norma . se ridica pe o roata cu mine ... (si nu sunt mic ... :P ) in oras tot amuzamentul este in treapta 2 si 3 . dai clasa la ce vrei tu . nu ai ce face cu a 4-a si nici a 5-a in oras. (este prea subturata si nu ii convine)
in schimb pe autostrada , daca nu ar fi fost vantalaul ala , poate puteam sa ii dau si a 5-a. in a 4-a merge lejereanu cu 100-120Km/h .
pentru cei care nu stiu despre ce e vorba , o lamurire : Yamaha MT03 .
Cu toate ca bracheaza un pic mai putin decat Honda Dominator ( care este din alta clasa, dar il folosesc ca si comparatie , doar pt ca pana anul trecut , de 6 ani , am avut 2 bucati de  NX650 , 3 ani unu , 3 ani altul. ultimul , pe care inca il am , este mai bun ca primul , care era model mai nou, cu semnalele in care integrate) se descurca exceptional in traficul din Bucuresti. nu are nici o problema sa croseteze printre masini. are ghidon normal , destul de jos fata de oglinzile "sufrageriilor pe roti" si te strecori bine cu ea. este o placere sa fii primul la semafor , si daca alti dobitoci nu trec pe rosu , sa fii foarte departe de toata "gasca" de masini care se claxoneaza una pe alta sa plece de la semafor , la culoarea verde...

probabil ca o sa revin cu impresii si poze , de pe drumuri . pana acum imi place foarte mult . un mono cilindru nervos si cu cuplu in ture relativ mici , 4000-5000 rot/min .

si acuma sesiunea de fotografie :)










da da ....arata ca o bufnitza.  hehehe ...daca ar stii ea cati kilometri o sa faca noaptea :))))





 dubiosenia de amortizor de pe spate , lucreaza foarte bine. are o cursa scurta , dar e confortabila.
de seaua pe care stau eu, nu mai zic nimic... :))) parca a fost facuta pe marimea mea :))))