04 iulie 2009

ADVERTISING SI CAMPANII DE MARKETING IN PUBLIC RELATION (daca nu intelegeti nimic din titlu nu ma supar, ca nici eu n-am inteles)



1. Vezi un tip superb la o petrecere. Te duci la el si îi spui: "Sunt foarte buna la pat". Asta e MARKETING. 2. Vezi un tip superb la o petrecere. Una din prietenele tale se duce la el si, aratând spre tine,îi spune: "Este foarte buna la pat". Asta e ADVERTISING. 3. Vezi un tip superb la o petrecere. Te duci la el si îi ceri numarul de telefon. A doua zi îl suni si îi spui: "Sunt foarte buna la pat". Asta e TELEMARKETING. 4. Vezi un tip superb la o petrecere. Te ridici si îti aranjezi rochia. Te îndrepti spre el si îi torni o bautura. Spui: "Îmi dai voie?" si te apleci usor sa-i îndrepti cravata, lipindu-ti pieptul de bratul sau. Apoi îl privesti dulce si spui: "Apropo, sunt foarte buna la pat". Asta e PUBLIC RELATIONS. 5. Vezi un tip superb la o petrecere. Se ridica, vine la tine si îti spune: "Am auzit ca esti foarte buna la pat". Asta e BRAND RECOGNITION. 6. Vezi un tip superb la o petrecere. Îl convingi sa mearga acasa cu una dintre cele mai bune prietene ale tale. Asta e SALES REPRESENTATIVE. 7. Tipa nu se descurca singura, si te suna sa mergi si tu la el acasa. Asta este TECHNICAL SUPPORT. 8. Te îndrepti spre o petrecere unde stii ca vor fi niste tipi superbi. Totusi, gândul ca în casele pe lânga care treci sunt o multime de alti tipi superbi pe care ai vrea sa-i cunosti te înnebuneste, asa ca te urci pe cel mai apropiat acoperis si strigi: "Sunt foarte buna la pat". Asta e SPAM.


sursa