22 martie 2015

mi-am scos noua "fată" în lume

Dap. am mers cu ea si zilele trecute , chiar pe ninsoare :)))
Dar azi am prezentat-o prietenilor mei . I-am facut "cado" o mini sedinta foto. Ca sa o cunoasteti si voi....
are niste "forme" dragutze .  Cineva zicea ca seamana cu o bufnitza... :) (si cam da...uitandu-ma si eu mai atent la ea , am observat ca intradevar, seamana cu o bufnitza :) ) culori de bufnitza , si fatza de bufnitza :D
oricum imi place . mult. cred ca si ea m-a cautat mult , si fiind bufnitza , stia ca va merge foarte mult noaptea.
imi place foarte mult sa merg cu motorul la drumuri lungi , noaptea. de cand mergeam cu tatal meu cu stupii noaptea , cu tractorul sau cu masina , imi plac drumurile noaptea. la ore imposibile . intre 1 si 3 noaptea . planton 2 :) plus ca Honda NX650 , dominatoarea , avea racire pe aer. ii placea la nebunie noaptea.
asadar "bufnitza" si-a gasit "insomniacul" . simt ca o sa facem multi kilometri pe intuneric , amandoi . ( bine inteles , mai este un loc , pt inca o "bufnitza" :))) pe locul din spate ...hahaha ) (naaahhh nu te baga , ca nu tii pasul cu noi ... au incercat multe fete inaintea "ta" si dupa 2-3 ani , cedau "pisihic" :P in primul rand pt a te incadra in "pasagera" ideala , fara frecare :)) (cu aerul) trebuie sa iti poti comprima tot bagajul pt mare/munte in spatiul care ramane intr-un rucsac foto , dupa ce a intrat ap. foto ,cu 2 obiective, incarcatoare telefon, mini-laptop si 3-4 tricouri ale mele . (banii stau pe card , asa ca nu ocupa loc :P hahaha, iar tampoane se gasesc la orice benzinarie. ) (ca sa te ajut eu , 3 costume de baie , ultra simple , eventual topless :) 2-3 rochite, slapi ( blugi , adidasi , geaca pt drum. e frig noaptea. (indispensabili "integrali" hahah) si uneori poa' sa si ploua .
 traznete , fulgere , ploaie ,doar daca sunt in genul "sfarsitul lumii" pot opri calatoria. in rest , calificativul "ploaie torentiala de vara" , nu opreste "trip-ul" sub nici o forma. ) (acum cred ca ti-a trecut cheful de "plimbare" la mare cu motorul. de ce crezi ca sunt asa putine fete care se incumeta sa mearga cu prietenii lor,  cu motorul, ca pasagere ? pt ca nu e simplu. am explicat in alta postare , pe motor , trebuie sa fim toti trei , in cea mai buna relatie de intelegere. uneori ca sa eviti un accident , te ajuta si pasagerul , daca stie in ce parte sa se incline , si cat. )

da play la melodie si citeste mai departe daca vrei...



(daca vrei sa citesti si postarea in care am explicat de ce si cum trebuie sa fii / fie pe motor , o gasesti aici.... pe postare... :D :))
http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2014/12/util-pentru-viata-ta.html 

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2015/02/am-schimbat-gagica.html

 este evident ca zilele trecute , pe ninsoare , nu am putut sa "ii dau un pic de gaz" , pt ca la un semafor , stateam chiar pe dunga alba de vopsea de la trecerea de pietoni.  am vrut sa plec un pic mai tare si a fugit un pic de spate pe vopseaua aia...
asa ca am fost cuminte si nu am calcat-o pe coada. dar ieri , a fost soare si frumos (exceptand vantul de pe autostrada)
treapta 1 si 2 rupe norma . se ridica pe o roata cu mine ... (si nu sunt mic ... :P ) in oras tot amuzamentul este in treapta 2 si 3 . dai clasa la ce vrei tu . nu ai ce face cu a 4-a si nici a 5-a in oras. (este prea subturata si nu ii convine)
in schimb pe autostrada , daca nu ar fi fost vantalaul ala , poate puteam sa ii dau si a 5-a. in a 4-a merge lejereanu cu 100-120Km/h .
pentru cei care nu stiu despre ce e vorba , o lamurire : Yamaha MT03 .
Cu toate ca bracheaza un pic mai putin decat Honda Dominator ( care este din alta clasa, dar il folosesc ca si comparatie , doar pt ca pana anul trecut , de 6 ani , am avut 2 bucati de  NX650 , 3 ani unu , 3 ani altul. ultimul , pe care inca il am , este mai bun ca primul , care era model mai nou, cu semnalele in care integrate) se descurca exceptional in traficul din Bucuresti. nu are nici o problema sa croseteze printre masini. are ghidon normal , destul de jos fata de oglinzile "sufrageriilor pe roti" si te strecori bine cu ea. este o placere sa fii primul la semafor , si daca alti dobitoci nu trec pe rosu , sa fii foarte departe de toata "gasca" de masini care se claxoneaza una pe alta sa plece de la semafor , la culoarea verde...

probabil ca o sa revin cu impresii si poze , de pe drumuri . pana acum imi place foarte mult . un mono cilindru nervos si cu cuplu in ture relativ mici , 4000-5000 rot/min .

si acuma sesiunea de fotografie :)










da da ....arata ca o bufnitza.  hehehe ...daca ar stii ea cati kilometri o sa faca noaptea :))))





 dubiosenia de amortizor de pe spate , lucreaza foarte bine. are o cursa scurta , dar e confortabila.
de seaua pe care stau eu, nu mai zic nimic... :))) parca a fost facuta pe marimea mea :))))