vineri, 28 septembrie 2012

Surgery room report day 1

Surgery room report:

day 1 / time 4am , pacienta sosita de urgenta la antecamera de garda din subsol in stare grava , cu un Tzacanit la ghidon, si inca un tzacanit in zona tachetilor/supapelor. Se interneaza in stare stabilizata posttraumatic, tacanitul provenind de la decompresorul automat cu role si intinderea necorespunzatoare a lantului distributie. Se procedeaza la deschiderea cord/capac chiulasa , raspunde pozitiv la tratamentul cu WD40 pe suruburi , carenele fat
a rezervor si masca frontala far au doua gauri mari pe care pacienta sustine ca si le-a autoprovocat intr-o criza de gelozie fata de un aparat foto, cazand de pe cric singura(nu poate explica coerent de ce are si pe stanga si pe dreapta gauri, ea cazand numai pe stanga) Nu prezinta pierderi de ulei semnificative , tensiune arteriala in instalatia de ulei in limite acceptabile, VSH ulei spre apos, vena bobina conductor pipa bujie, are aspect intepat pe alocuri cea ce ne conduce la ideea de "furt de curent" (pacienta nu poate justifica acele intepaturi) Bujia cu care pacienta s-a prezentat este de tip DPR9EA , cu aspect umectat si negricios , miros specific de amestec carburant nears, in mod normal aceasta "mobra" are nevoie de bujie DPR8EA. Epiderma de pe esapament prezinta descuamari de rugina in zona mediana datorate unor scurgeri de electrolit din acumulator , verificand cauza arsurilor acide se constata ca tensiunea in instalatia electrica are un suflu sistolic ventricular in dinspre alternator spre circuitul de stabilizare / incarcare producand sulfatarea/fierberea acumulatorului, tensiunea variind intre 15volti la relantiu si 12,7 la 3000 rot/min , amortizorul central spate este in stare de scolioza acuta, de asemenea pacienta ne-a relatat ulterior ca atunci cand porneste "o ia pe ulei" si scoate mult fum aproximativ 2 minute pana se incalzeste, dupa care se simte foarte bine si poate alerga bine mersi (pai si normal cuconitza ca fugi tare daca sugi ulei, creste compresia in cilindru si cifra octanica a benzinei)
Pacienta s-a aratat dispusa sa fie facuta bucati si revizuita bucatica cu bucatica, semnand cu o pata de benzina pe jos. (extras din foaia de observatie a pacientei Honda Dominator in varsta de 22 ani , capacitate 650cc, 50.000 de kilometri la bord ) (saraca de ea asa "tanara" si atatea probleme...)

De asemenea a specificat ca doreste o schimbare de "look" in privinta vopselei si a aspectului de "tzarancutza" endurista prin noroaie, aspectul picioarelor/rotilor fiind unul cu crampoane destul de butucanoase, cu culoare cocalaristica de galben auriu. Ea doreste sa mearga la anul in Bulgaria la mare si vrea sa aibe aspectul de "Motard" , roti pe 17" cu balon profil ciuperca, semi "naked" adica fara carene fata, stop pe led-uri, mono-toba akrapovick de carbon, far xenon, ambreiaj hidraulic , comenzi manere noi , aparatori comenzi, gps , statie emisie , oglinizi cu brat scurt, semnale pe led-uri , radiator suplimentar ulei cu electroventilator, indicator presiune ulei cu ac, indicator tensiune incarcare, circuit de curent supradimensionat cu acumulator mai mare, etc etc etc ooooo opreste-te femeie !!!

Sper ca stapanul dispune de ceva resurse financiare ,pt ca o sa il cam usture la buzunar reconditionarea matracucii asteia ... dar si ce "piesa de fetita" o sa iasa din ea dupa chirurgia plastica, nici ta-su ala japonez nu o sa o recunoasca... :))))))
 
Pacienta a prezentat medicilor si cateva poze cum ar vrea ea sa arate pe 13 aprilie 2013 (sustine ca treaba cu "sfarsitul lumii" in 2012 este o tampenie crunta si este ferm convinsa ca nu se va intampla nimic si ca stie sigur ca vara viitoare , ea se va rasfata pe o plaja pustie din Bulgaria , facand nudism , si alergand goala de nebuna pe malul marii, Urania i-a prezis de asemenea ca in Bulgaria se va duce cu sufletul pereche :P )
 



 


Cateva poze facute la sosirea in antecamera de garda a spitalului clinic de urgenta a motoarelor, si poze "for future reference" de la operatie .