salut
o sa incerc sa fiu cat mai coerent dar nu cred ca o sa pot pt ca tocmai am batut vreo 300 de km cu motorul si nu e asa usor ...inca simt acceleratia in mana si schimbatorul la picior ...ca sa nu mai zic brandurile de la maini cum sunt...acuma sa dau un pumn ...sa vezi viteza :))))
greu animalu' de dominator ... dar te ajuta exact cand iti e mai greu ,ai dat o inferioara si mananca asfaltul... bine nu comparam aici R1 sau cbr900 ...aici vb de honda dominator , un motor enduro , care e greu dar nu e cat o vaca de transalp de lata sau cat un "cagiv" elefant ...daca ai un tir cu 90 - 100 de depasit , intr o distanta relativ mica te trage la 140-150 sa iesi din cacao cu fata curata :))) dar atat ... viteza de croaziera unde sta acul la N este 100 - 120 , cu 4000 - 5000 de ture , in concluzie daca vrei sa vezi peisajul si sa te mai uiti si la o eclipsa de luna in timp ce mergi cu motorul , este super ok pt asa ceva... trage bine pe intuneric , adica noaptea , fiind racit cu aer , ii place la nebunie sa mearga ca bufnitza ....farul bate foarte bine si cand dai faza lunga pentru retardul de sofer care vine cu conserva si nu vede drumul ca e chior il vezi ca e deranjat evident de reflectorul pe care il poseda dominatorul si schimba imediat pe faza scurta (asta daca nu e atata de dobitoc sa isi regleze farurile in functie de cat de incarcat e , ca ii vezi pe cretini cum iti trec pe faza lunga , vezi doamne ei erau pe scurta dar pt ca sunt boi ca majoritatea soferilor de conserve nu stiu ca farurile lor urmaresc avioane si pe faza scurta si pe lunga ...deh niste cretini de tzarani)
este o placere sa il auzi cum toarce la 120 , dar am zis , noaptea sa fie rece :P
m-am intors cu el ziua gen ora 13 - 18 seara ...recunoaste si ziua , dar nu ii place asa mult , se incinge destul de bine motorul , si parametrii scad simtitor ... cauciucurile fiind cu riduri intermediare s-au cam incins ... deci intr un cuvant , daca il ai , mergi noaptea ca ii place cel mai mult ...
din punct de vedere al ciclisticii , este clar un enduro in care stai catarat ca intr un camion de inalt , si la rafale puternice de vant , ajungi inclinat destul de bine pe linie dreapta ...asa ca la acest capitol , trebuie sa ai un pic de skill sa il tii pe sosea . nu trebuie sa iti faci nici un fel de grija cu drumurile de cacat din romania care sunt pline de gropi , poti sa dai linistit in aproape orice fel de groapa pana in 7 -10cm adancime , trece cu brio , te zgaltaie un pic , dar ghidonul nu o ia razna , amortizoare foarte bune , la imbinarile dintre poduri care zici ca sunt facute de niste retarzi , trece bine si nu valseaza spatele .
unii zic ca ar avea vibratii mari la motor , mie fata de gilera rc600 nu mi s a parut ca ar vibra mai tare ....chiar e un fel de vibromasaj misto ...
cred ca am descris destul motorul si i am facut un review la cald dupa impresia unui drum destul de lung .
am plecat noaptea pe la 11 si am facut vreo 6 opriri , am ajuns pe la vreo 4 in eforie sud . eu opririle le fac gen o jumate sau trei sferturi de ora , stau la o benzinarie pe terasa , beau o cafea ma relaxez , asa ca nu sariti imediat , mama asta a facut 5 ore pana la mare :))) , este irelevant atata timp cat nu ajung intr un sac de plastic sau si mai rau sa ma adune cu farasul ...merg cum imi place si cum ma simt bine , opresc sa ma pis (in dunare) , chiar daca sunt pe pod la cernavoda si nu am voie sa opresc , vreau sa merg cum imi place mie , daca simt ca pe o portiune ot sa ii dau in gusa , bag gaz si dau forja , dar uite asa cum sunt eu tiptil la mers , am avut o inspiratie cum am iesit de la taxare de la pod la cernavoda si nu i am dat in gusa , am zis o las moale ca poate .... ca poate da ..mi-a sarit o vulpe in fata ... ce faceam daca aveam cu 20 de km/h mai mult pe ceas ? eram peste vulpe ? eram ... si iar zic: ma cand simti tu ca poate nu e bine , apai sa stii ca asa e...
dupa ce scap de vulpe zic sa ii dau gaz , dar daca ? da daca ce sa vezi radar !!! iarasi eram regulamentar cu 120 la ora ..:PPPPP zic ntzzz ... "vitejii" si curajosii stateau ciorchine pe dreapta trasi :)))) la amenda ...am redus viteza pana pe la 60 in dreptul lor cum stateau pe dreapta sa decarteze prostii carnete ,amenzi si bani , si am ridicat vizeta si am hohotit cat am putut eu de tare . HAHAHAHAHAHA !!!!! si am bagat gaz pana la Constanta , deoarece flerul meu imi zicea ca atata fusese ...
bine inteles m am invartit prin Cernavoda deoarece cretinii care ne conduc au oprit circulatia pe podul de pe ecluza , pt ca nu sunt capabili sa faca naibi o autostrada de la bucuresti la mare ....
ca in constanta , phoaaa mai prost semmnalizat si la indicatoare rutiere si la semne de orase nu am vazut in viata mea .... ce naiba o face primarul constantei nu stiu , dar indicatoare cu rutele nu pune sigur ... stai bajbai ca prostu si tre sa ai flash back-uri din trecut cu diverse repere si intamplari ca sa stii pe unde naiba sa o iei ca sa ajungi sa iesi din cacatul ala de constanta .... cicat cacacios de oras nesemnalizat constanta !!! la intoarcere la fel ce naiba am facut ca am ajuns pe drumul vechi spre harsova si sloboz ia ...am mers ca melcul prin orase si sate uitate de lume gen tzandarei si altele ...de abia la drajna am reusit sa intru iar pe autostrada .... tampenia aia de pod de la giurgeni care e rupt vai de steaua lui de imi era sa nu sar de pe el cu motorul , are statia de taxare nesemnalizata in nici un fel ...era sa ma infig cu 120 in bariera aia ... tzara lu papura voda ...
soferi: multi si prosti ...se baga in fata ta te depasesc si dupa aia , nu au nimic in fata , pun frana ma !! daca ai mai vazut asa ceva ???? si din cauza unui mosulica care il cauta moartea pe acasa si el umbla cu cazanul de dacie pe sosele , ma mergem toti ca dricu' cu 30 la ora ...sa inebunesc de nu e asa !!!
deci tu capsoman de sofer (in genere tzaran care asculta manele la maxim) in caz ca citesti acest text , ce mortii matii mai depasesti daca tu in gatii matii dupa 100 de metrii imi pui frana in fata chiar daca nu e nici macar o pisica pe marginea soselei ?? bine va fac astia cu tirurile de va macelaresc cand depasiti ca niste retarzi degeaba , cand eu oricum merg cu 100 ...unde gatii matii vrei sa ajungi ?
vreau sa spun ca eu niciodata nu am avut cu absolut nici un sofer de pe tir probleme , numai cand ma vede in retrovizoare cu faza lunga si da semnal dreapta sa ma bag in depasire .... ce vrei mai mult de atat caracter?
in fine ...ce sa mai vb de soferi de conserve ...ca vi se intampla si voua altor motociclisti diverse ....si tot ei tembelii ne fac "donatori de organe" ...pai da in mortii matii de sofer ca zici "nu l am vazut" ,pt ca ai oglinzi degeaba , 90% din accidentele de motor sunt din vina soferilor....
uhhh ...m am descarcat pt 500 si ceva de kilometri de sudalme pt soferi ...:))))
si acuma frumusetile fara prea multe comentarii , unde e cazul voi face eu mici precizari ...
o sa incep cu filmuletele , scuze pt calitatea jalnica dar sunt cu telefonul facute
(sa dati sunetul incet)
tablia de la intrarea in eforie sud , poza din mers facuta :)))
super rasarit de soare (daca mor sa stii ca te-am iubit :)))))
singur eu si cu nimeni
poza asta evident mi-a facut o cineva chiar daca eram singur :))))
primele zile am fost singur , dupa aia a venit si trupa de soc...:))))
clasic ca un BMW --- Smena Simbol - old school
marea parca era un lac , in ciuda a ce a zis un coleg ca sa veZi ce vreme de cacat o sa fie :)))
calaresc tot ce se poate calari :)))))
tzatze
gen para ridicate :))))
19 iunie 2011
14 iunie 2011
un loc spre plaja cu soare si apa
da play asculta si citeste sa te minunezi :)))))
FOREIGN BEGGARS & NOISIA 'CONTACT' OFFICIAL - contact
Asculta mai multe audio hip-hop
situatia sta in felul urmator:
se facea ca era joi 16 iunie 2011 , ora 3:30 dimineata , intrarea pe autostrada soarelui benzinaria mol .
la orele si ziua mentionata mai sus eu voi pleca la mare . directia eforie-sud.
drumul , plictisitor pe autostrada , dar cu pauze (cheia marilor succese) dese pentru tigara .
motorul duce 365Kg total benzina , tricouri , pasageri ,tigari , bautura si ce o mai fi.
motorul cu toate cele ale lui are vreo 200 si un pic , cu inca un elefant pilot eu, 300. de restul 65 Kile pot sa iau inca un pasager , bine inteles fata :P ... toate fetele sa apeleze la mine , ma duc la mare si mai am un loc :)))) =)))))
cu mai putine cuvinte si mai concis , mai am un loc pe motor pt inca o fata slabutza relativ ,pana la mare si inapoi , bine inteles fara nici un fel de obligatie materiala sau fizica (sau ce va mai trece prin cap :)) )
acuma nah , ar trebui sa procedez prima venita ,prima servita , dar neah ...o sa imi permit sa triez si eu un pic treaba :)))
mai recapitulez o data conditiile ca sa fie clar de la inceput :
sex --- feminin
sa mai fi mers macar o data ca pasager pe motor !!!!!! CONDITIE ESENTIALA
greutate (uda) --- maxim 65
varsta minim 22 impliniti
haine --- nu mai mult de un rucsacel in spate sau in cob-ul motorului (pentru 3 zile)
benzina motor --- subventionata de mine
bani de mancare --- pt 4 zile
bani de rezerva --- nus (cat vrei/ai)
cazare --- subventionata de mine (daca ai alta posibilitate , ne vedem la plecare duminica 19 iunie 2011 in centrul eforie sud)
acestea fiind spuse , daca te incadrezi si crezi ca te tine sa mergi 4 - 5 ore pe motor pana la mare , esti invitata mea ,
mini-lamuriri:
opririle pentru tigara sunt din 80 in 80 de km sau mai repede la "nevoie" ,
sa nu iti treaca prin cap sa nu iti iei bani de mancare , ca gen pe principiul am avut dar au zburat pe drum , ca eu voi face gratar si doar de sufletul lu' bunica o sa iti dau un mic si o bere ... "obligatii" (de orice fel) fata de mine nu o sa ai
, poti sa faci ce vrei cat stai la mare nu ma intereseaza .
sper ca am fost destul de clar .
imi urez drum bun si cale batuta , cine nu ma prinde , sa va ........
asta e casoaca
FOREIGN BEGGARS & NOISIA 'CONTACT' OFFICIAL - contact
Asculta mai multe audio hip-hop
situatia sta in felul urmator:
se facea ca era joi 16 iunie 2011 , ora 3:30 dimineata , intrarea pe autostrada soarelui benzinaria mol .
la orele si ziua mentionata mai sus eu voi pleca la mare . directia eforie-sud.
drumul , plictisitor pe autostrada , dar cu pauze (cheia marilor succese) dese pentru tigara .
motorul duce 365Kg total benzina , tricouri , pasageri ,tigari , bautura si ce o mai fi.
motorul cu toate cele ale lui are vreo 200 si un pic , cu inca un elefant pilot eu, 300. de restul 65 Kile pot sa iau inca un pasager , bine inteles fata :P ... toate fetele sa apeleze la mine , ma duc la mare si mai am un loc :)))) =)))))
cu mai putine cuvinte si mai concis , mai am un loc pe motor pt inca o fata slabutza relativ ,pana la mare si inapoi , bine inteles fara nici un fel de obligatie materiala sau fizica (sau ce va mai trece prin cap :)) )
acuma nah , ar trebui sa procedez prima venita ,prima servita , dar neah ...o sa imi permit sa triez si eu un pic treaba :)))
mai recapitulez o data conditiile ca sa fie clar de la inceput :
sex --- feminin
sa mai fi mers macar o data ca pasager pe motor !!!!!! CONDITIE ESENTIALA
greutate (uda) --- maxim 65
varsta minim 22 impliniti
haine --- nu mai mult de un rucsacel in spate sau in cob-ul motorului (pentru 3 zile)
benzina motor --- subventionata de mine
bani de mancare --- pt 4 zile
bani de rezerva --- nus (cat vrei/ai)
cazare --- subventionata de mine (daca ai alta posibilitate , ne vedem la plecare duminica 19 iunie 2011 in centrul eforie sud)
acestea fiind spuse , daca te incadrezi si crezi ca te tine sa mergi 4 - 5 ore pe motor pana la mare , esti invitata mea ,
mini-lamuriri:
opririle pentru tigara sunt din 80 in 80 de km sau mai repede la "nevoie" ,
sa nu iti treaca prin cap sa nu iti iei bani de mancare , ca gen pe principiul am avut dar au zburat pe drum , ca eu voi face gratar si doar de sufletul lu' bunica o sa iti dau un mic si o bere ... "obligatii" (de orice fel) fata de mine nu o sa ai
, poti sa faci ce vrei cat stai la mare nu ma intereseaza .
sper ca am fost destul de clar .
imi urez drum bun si cale batuta , cine nu ma prinde , sa va ........
asta e casoaca
06 iunie 2011
o "noua" vechitura Olivetti M10
salut ,
azi am fost la un tovaras si in garajul lui de motociclete ,printre carburatoare si furtunase , am gasit cel mai vechi si cred ca primul tip de laptop.
este impropriu spus laptop pt ca are un display cu lichide alb/negru si limbajul de pe el este in BASIC .
cum am ajuns cu el acasa am inceput sa cercetez pe net dupa el.
a fost un "laptop" foarte raspandit si care si-a facut treaba in anii 1983 ...
l am pornit si culmea , merge ...adica nu merge prin casa , dar functioneaza :D
caracteristici tehnice si "putere" de calcul:
CPU: Intel 80c85 CMOS, 3 MHz. 32 Kb ROM, 8 to 32 Kb RAM. Display LCD B/N 320x200
deci da se puteau face rutine si subrutine si cu 8Kb de ram si 32Kb de "hard-disk"
ca sa nu mai spun de frecventa procesorului ...3Mhz...
si consuma atat de putin incat merge cu 4 baterii R6 ...6 volti la cativa miliamperi ..pt ca nu am avut alimentator l am pus pe un incarcator de telefon ericsson care scoate 6,25V la 200mA parca ..si merge perfect :D
daca vreti sa aflati mai multe despre el , intrati aici:
detalii OLIVETTI M10
OLIVETTI M10 manual
sau poze aici
POZE CU OLIVETTI M10
documentatie de BASIC e garla pe net...sa tot scrii linii de comanda :)))
azi am fost la un tovaras si in garajul lui de motociclete ,printre carburatoare si furtunase , am gasit cel mai vechi si cred ca primul tip de laptop.
este impropriu spus laptop pt ca are un display cu lichide alb/negru si limbajul de pe el este in BASIC .
cum am ajuns cu el acasa am inceput sa cercetez pe net dupa el.
a fost un "laptop" foarte raspandit si care si-a facut treaba in anii 1983 ...
l am pornit si culmea , merge ...adica nu merge prin casa , dar functioneaza :D
caracteristici tehnice si "putere" de calcul:
CPU: Intel 80c85 CMOS, 3 MHz. 32 Kb ROM, 8 to 32 Kb RAM. Display LCD B/N 320x200
deci da se puteau face rutine si subrutine si cu 8Kb de ram si 32Kb de "hard-disk"
ca sa nu mai spun de frecventa procesorului ...3Mhz...
si consuma atat de putin incat merge cu 4 baterii R6 ...6 volti la cativa miliamperi ..pt ca nu am avut alimentator l am pus pe un incarcator de telefon ericsson care scoate 6,25V la 200mA parca ..si merge perfect :D
daca vreti sa aflati mai multe despre el , intrati aici:
detalii OLIVETTI M10
OLIVETTI M10 manual
sau poze aici
POZE CU OLIVETTI M10
documentatie de BASIC e garla pe net...sa tot scrii linii de comanda :)))
inregistrarile transmisiei in direct si in reluare de la turbomecanica YO
mai jos sunt inregistrarile streamului video care a fost transmis in direct si in reluare "laiv" de la turbomecanica in data de 4-06-2011
transmisia a fost asigurata cu un "miniDSNG" productie si dotare personala :D
deoarece sunt modest nu am transmis decat cu o singura camera , dar tehnic pot face transmisie in direct pe net , cu 4 camere :D (am vrut sa nu umilesc...)
chiar daca imaginea pare la o calitate jalnica , unii nici atat nu reusesc :P (stiu se putea mai bine , dar o chestie facuta "free" intotdeauna va fi mai slab calitativa , dar ia sa marce cineva banu' si sa vezi ce stiu sa fac :))) )
cele 9 fisiere din stream-ul video pot fi downloadate de aici:
STREAM_VIDEO_TURBOMECANICA fisierul ZIP are 320Mb
transmisia a fost asigurata cu un "miniDSNG" productie si dotare personala :D
deoarece sunt modest nu am transmis decat cu o singura camera , dar tehnic pot face transmisie in direct pe net , cu 4 camere :D (am vrut sa nu umilesc...)
chiar daca imaginea pare la o calitate jalnica , unii nici atat nu reusesc :P (stiu se putea mai bine , dar o chestie facuta "free" intotdeauna va fi mai slab calitativa , dar ia sa marce cineva banu' si sa vezi ce stiu sa fac :))) )
cele 9 fisiere din stream-ul video pot fi downloadate de aici:
STREAM_VIDEO_TURBOMECANICA fisierul ZIP are 320Mb
02 iunie 2011
stranse la un loc . reclame beton Bruton Stroube Studiosplus
de pe CREATIVE MONKEYZ
Bruton Stroube Studiosplus este o companie de productie publicitara care acopera tot ce inseamna fotografie, regie si animatie.
Bruton Stroube Studiosplus este o companie de productie publicitara care acopera tot ce inseamna fotografie, regie si animatie.
BSS | Breakfast Interrupted from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
BSS | Breakfast Interrupted - Behind The Scenes from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
BSS | Holiday 2010 from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
BSS | The Hartford - FleetAhead from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
BSS | Bombay Sapphire: Negroni from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
BSS | Stray Rescue of St. Louis from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
BSS | Krump Dancer from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
BSS | Voss Water from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
BSS | Motion Graphics Reel from Bruton Stroube Studios on Vimeo.
01 iunie 2011
31 mai 2011
cele mai frumoase lucruri in viata sunt gratis
zilele astea am avut liber .
si am gandit asa : ia sa ma duc eu la tzara cu motorul...
bad ideea... am plecat din bucale pe soare ... si dupa 30 de Km , fleosc a inceput catamai ploaia ... am tras pe dreapta in prima comuna si m-am bagat sub copertina unei bodegi . tzaranii care stateau si ei la un paharel acolo au inceput sa se minuneze de mobra . "domne asa pe strada cand le vezi parca nu sunt asa mari !!" cum mobra era la juma de metru de ei si iesea abur ca de la locomotiva de pe cilindrul care era incins , arata exact ca o masinarie destul de fioroasa ... :))) ... m-am dat jos de pe ea destul de greu ,pt ca e inalta si mai am si cobul ala la spate ...beleau ochii tzaranii la dominator , de parca se oprise Dumnezeu pe motor la ei la carciuma :)))
cat am stat acolo sa se mai opreasca din ploaie ,a trebuit sa le spun pe rand fiecaruia "cat prinde" ... am exagerat si eu un pic (mai mult) ca oricum cred ca se uitau la bord ca curca in lemne :)) ...am dat la plecare asa un burn-out cu fata blocata , si erau tzaranii in extaz sa ii fi vazut cum urlau de fericire :)))))
am mai mers vreo 10Km si bang : din nou ploaie. fuck.
opresc pe dreapta intr-o parcare si ma bag sub un plop. stiu ca nu e o idee prea buna sa te bagi pe ploaie in mijlocul campului sub un copac , dar am zis ca daca e sa ma trazneasca Barbosul ...asta e...ghinion , inseamna ca meritam...
nu m a traznit si am stat si am facut cateva poze... (imi placeau cum se vedeau macii pe camp)
---- poze ----
cand s a mai domolit din ploaie am purces din nou la drum... iesise soarele un pic , dar in oglinzile retrovizoare vedeam catamai negreala de nor cu fulgere care vine dupa mine ...acuma io ce sa fac ? sa gonesc ca nebunu' sa nu ma ajunga norul , nu prea puteam ca era soseaua uda fleasca .. am bagat eu cat am putut "la limita evitarii oricarui accident" si "am adaptat viteza la conditiile drumului" , dar noru' negru din spate nu avea limita de viteza. colac peste pupaza mai vine si un radar de pe contrasens...aveam cam 80-90 la ora , mi-a facut "semn" cu farurile , cred ca sa o las mai usor , eu cum am trecut de ei ,mai tare gaz i-am dat ...oricum cat poti sa chinui un motor monocilindru cu un elefant de 120 de kile pe el? lejer merge cu 90-100 ,la 140 e in blana cu forja maxima... deci am bagat cam vreo 5Km cu 110-120 si i-am zis ca gata de aici incolo nu o mai chinuiesc si am lasat-o usurel.
soseaua era cand uscata cand plina de apa...
cand mai aveam vreo 8Km pe un drum secundar pana la curte la tzara , m a ajuns negreala aia de nor...bah si a turnat cat am mers prin padurea aia de la mine de la tzara , de m-a facut leoarca , in schimb era cel mai misto peisaj cum iesea ceata/abur din padure pe sosea... marpha de tot , as fi dat orice pt aerul ala tare cu miros de verdeata si salcam ... bine zicea cine zicea ca , cele mai frumoase lucruri in viata sunt gratis....
am lasat-o usor la 1000 si ceva de ture si m am bucurat de ploaie , ceata si mirosul padurii "umectate" de apa care venea dinspre Barbosul care nu s-a lasat pana nu m a udat fleasca...
cand am ajuns in fata portii , s a oprit si ploaia si a iesit soarele de apus :))
am facut un gratar cu ai mei , am mancat , am beut si seara eram frant ..m am uitat un pic la televizor , dar eram prea consumat cu bateriile ca sa ma uit si la M.Badea , drept urmare la 9:30 sforaiam de tzopaia cotetzul cainelui care e perete in perete cu patul...
azi , din nou ... plec pe soare si pac ploaie ... zic asta e ...asa vrea al de sus sa merg numai pe ploaie zilele astea , si i am dat bice pana la bucuresti pe ploaie ... din nou radar , de data asta fix , dar eram in localitate si eu merg regulamentar in sate si comune ca sunt tot felul de tractoristi si betivani cu bicicletele care merg ca pi**tul boului. a am uitat sa va spun ca eu eram imbracat in maneca scurta si pantaloni scurti :)))) , geaca de motor , bocancii si pantalonii stau bine mersi in sifonier :)) (alea sunt numai pt drumuri gen mare/munte) bah si ciupea la viteza ca naiba ploaia aia ...
pe centura la fel , ploaia de pe lume ... in fine am ajuns in fata blocului , ud ca si cum a pus cineva furtunul de apa pe mine...
morala ar fi ca: ce e scris pe kilometraj la "trip" sunt kilometrii pe care i-ai facut , iar ce nu e scris sunt kilometrii pe care o sa ii faci , nu se stie in ce conditii , dar viata e scurta si trebuie sa te bucuri de fiecare kilometru ,chiar daca e pe ploaie... Barbosul are grija de toate...
bonus 2 filmulete
si al doilea care e filmat cu vreo saptamana in urma langa un camp de rapita tot in zona la tara.
ps: darth vader de pe fundal sunt eu :)))
si am gandit asa : ia sa ma duc eu la tzara cu motorul...
bad ideea... am plecat din bucale pe soare ... si dupa 30 de Km , fleosc a inceput catamai ploaia ... am tras pe dreapta in prima comuna si m-am bagat sub copertina unei bodegi . tzaranii care stateau si ei la un paharel acolo au inceput sa se minuneze de mobra . "domne asa pe strada cand le vezi parca nu sunt asa mari !!" cum mobra era la juma de metru de ei si iesea abur ca de la locomotiva de pe cilindrul care era incins , arata exact ca o masinarie destul de fioroasa ... :))) ... m-am dat jos de pe ea destul de greu ,pt ca e inalta si mai am si cobul ala la spate ...beleau ochii tzaranii la dominator , de parca se oprise Dumnezeu pe motor la ei la carciuma :)))
cat am stat acolo sa se mai opreasca din ploaie ,a trebuit sa le spun pe rand fiecaruia "cat prinde" ... am exagerat si eu un pic (mai mult) ca oricum cred ca se uitau la bord ca curca in lemne :)) ...am dat la plecare asa un burn-out cu fata blocata , si erau tzaranii in extaz sa ii fi vazut cum urlau de fericire :)))))
am mai mers vreo 10Km si bang : din nou ploaie. fuck.
opresc pe dreapta intr-o parcare si ma bag sub un plop. stiu ca nu e o idee prea buna sa te bagi pe ploaie in mijlocul campului sub un copac , dar am zis ca daca e sa ma trazneasca Barbosul ...asta e...ghinion , inseamna ca meritam...
nu m a traznit si am stat si am facut cateva poze... (imi placeau cum se vedeau macii pe camp)
---- poze ----
cand s a mai domolit din ploaie am purces din nou la drum... iesise soarele un pic , dar in oglinzile retrovizoare vedeam catamai negreala de nor cu fulgere care vine dupa mine ...acuma io ce sa fac ? sa gonesc ca nebunu' sa nu ma ajunga norul , nu prea puteam ca era soseaua uda fleasca .. am bagat eu cat am putut "la limita evitarii oricarui accident" si "am adaptat viteza la conditiile drumului" , dar noru' negru din spate nu avea limita de viteza. colac peste pupaza mai vine si un radar de pe contrasens...aveam cam 80-90 la ora , mi-a facut "semn" cu farurile , cred ca sa o las mai usor , eu cum am trecut de ei ,mai tare gaz i-am dat ...oricum cat poti sa chinui un motor monocilindru cu un elefant de 120 de kile pe el? lejer merge cu 90-100 ,la 140 e in blana cu forja maxima... deci am bagat cam vreo 5Km cu 110-120 si i-am zis ca gata de aici incolo nu o mai chinuiesc si am lasat-o usurel.
soseaua era cand uscata cand plina de apa...
cand mai aveam vreo 8Km pe un drum secundar pana la curte la tzara , m a ajuns negreala aia de nor...bah si a turnat cat am mers prin padurea aia de la mine de la tzara , de m-a facut leoarca , in schimb era cel mai misto peisaj cum iesea ceata/abur din padure pe sosea... marpha de tot , as fi dat orice pt aerul ala tare cu miros de verdeata si salcam ... bine zicea cine zicea ca , cele mai frumoase lucruri in viata sunt gratis....
am lasat-o usor la 1000 si ceva de ture si m am bucurat de ploaie , ceata si mirosul padurii "umectate" de apa care venea dinspre Barbosul care nu s-a lasat pana nu m a udat fleasca...
cand am ajuns in fata portii , s a oprit si ploaia si a iesit soarele de apus :))
am facut un gratar cu ai mei , am mancat , am beut si seara eram frant ..m am uitat un pic la televizor , dar eram prea consumat cu bateriile ca sa ma uit si la M.Badea , drept urmare la 9:30 sforaiam de tzopaia cotetzul cainelui care e perete in perete cu patul...
azi , din nou ... plec pe soare si pac ploaie ... zic asta e ...asa vrea al de sus sa merg numai pe ploaie zilele astea , si i am dat bice pana la bucuresti pe ploaie ... din nou radar , de data asta fix , dar eram in localitate si eu merg regulamentar in sate si comune ca sunt tot felul de tractoristi si betivani cu bicicletele care merg ca pi**tul boului. a am uitat sa va spun ca eu eram imbracat in maneca scurta si pantaloni scurti :)))) , geaca de motor , bocancii si pantalonii stau bine mersi in sifonier :)) (alea sunt numai pt drumuri gen mare/munte) bah si ciupea la viteza ca naiba ploaia aia ...
pe centura la fel , ploaia de pe lume ... in fine am ajuns in fata blocului , ud ca si cum a pus cineva furtunul de apa pe mine...
morala ar fi ca: ce e scris pe kilometraj la "trip" sunt kilometrii pe care i-ai facut , iar ce nu e scris sunt kilometrii pe care o sa ii faci , nu se stie in ce conditii , dar viata e scurta si trebuie sa te bucuri de fiecare kilometru ,chiar daca e pe ploaie... Barbosul are grija de toate...
bonus 2 filmulete
si al doilea care e filmat cu vreo saptamana in urma langa un camp de rapita tot in zona la tara.
ps: darth vader de pe fundal sunt eu :)))
Abonați-vă la:
Postări (Atom)