04 august 2009

banc cu bula

Vine bula batut de la scoala, la care tatal il intreaba , cine te-a batut???
tatal lu maria raspunde bula!
se intilneste tatal lui bula cu tatal lu maria si-l intreaba ce s-a intimplat…
acesta ii zice stai sa-ti lamuresc:
vine bula al tau la maria mea si vad eu ca e cam frig afara asa ca ii poftesc in casa, ma duc mai dau ceva de mincare la gaini , cind ma uit pe fereastra ei se pupa, se pupa se pupa…
ma duc mai trag o tigara cand ma uit pe geam fata mea nu are sutien, nu mi-a stat bine, da am fost si noi tineri…
mai beau o cafea si cind ma uit bula al tau o fute pe maria mea, da nu am zis nica., si noi am fost tineri……
atunci tatal lui bula furios intreba si de ce l-ai batut???
Pai sa nu-si mai strearga pula de perdele!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu