06 decembrie 2009

am venit de la munte (moeciu de data asta) ....

iata ca nici de data asta nu am crapat pe munte , cum sperau unii ...:P

deci da am supravietuit si m am distrat pana la culmile paroxismului.

am fost in moeciu . stiu o sa spuneti ca e statiune de fite ..da asa e . e statiune de fite ...daca nu ai bani stai in banca ta si nu mergi in moeciu . un atv de inchiriat pe ora costa 130 de lei . bicicletele erau gratis .



am stat 4 zile . prima zi nu mai stiu ce am facut...este oricum irelevant .
treaba e ca la cabana unde stateam era super misto , adica aveai toate conditiile in acea cabana , pe care o inchiriasem numai noi (toata cabana) . era o caldura in cabana de m am c***t pe mine . deci nu puteam sa dorm de caldura .
in fine ...vineri am fost la restaurantul din imprejurime si am servit o cafea cu frisca si scortisoara ...am mai bobinat cu varul meu pe acolo si am fi vrut sa inchirem un atv. dar din 2 motive nu am inchiriat . unul din motive , nu prea imi venea sa dau 130 pe atv pe ora si doi , am zis ca nu e momentul sa murim cazand intr o prapastie pe acolo cu atv ul.
drumul de acolo ducea pana la cabana padina si mai era un traseu spre vf omu . spre padina ziceau 4 ore , acuma nu stiu daca pe jos sau cu atv-ul ....oricum nu ma interesa ideea . ce mi a placut ca deschideam repetorul R0 de pe babele , lejer din vagauna unde stateam.
prin spatele cabanei trecea un parau , si atunci cand vroiam sa facem misto , deschideam usa sa auzim susurul apei si spuneam ca ne calmam nervii.
sambata am fost mai sus pe acel drum forestier care ducea la padina si ne am oprit undeva in mijlocul padurii sa facem gratar . a fost un super gratar . focul a fost facut de tata gigi , eu cu var miu facand misto de el mai tot timpul . nu mai intru in detalii cu gratarul pt ca nu vreau sa va fac pofta . in toate zilele am baut pt sfantul Nicolaie . pt ca aveam un sarbatorit si anume maica mea.
duminica pe la pranz am plecat si ne am oprit la cheile gradistei unde am bagat o ciorba de burta .

alte detalii vedeti in poze . ps . m am intalnit pe drumul de intoarcere dupa serpentinele de pe rasnov cu yo3gmk care conducea un grup de montaniarzi foarte mare . spuneau ca se duc la vot in predeal si dupa aia vin in buc.

eu recunosc ca nu am votat si nici nu ma intereseaza acest subiect . am vazut ca a iesit geoana in sondaje cu 51 nus cat la %


mai jos este un filmulet cu legatura radio prin repetorul r 0 si echolink
pt profanii radioamatorismului o sa explic pe scurt . exista la babele un repetor adica un releu in genul cum sunt alea de telefonie care este legat la un echolink , care echolinkul merge pe net , care net iese iarasi pe o statie de emisie in bucuresti , astfel poti vorbi de la un "walkie-talkie" prin repetor-net-retranslator echolink- la alt "walkie-talkie" (bine nu sunt chiar ualkie talchie pt ca sunt mult mai puternice statiile de emisie decat un ualichie talchie)
am mai vb prin repetorul r0 si cu yo7um mitica parca si cu yo7...nu mai stiu cat amandoi din craiova .




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu