24 decembrie 2010

cat curaj iti trebuie ?



ce curaj trebuie sa ai ca sa faci asa ceva .... sincer cred ca trebuie sa ai super cohones ca sa faci acest gest disperat ...nu credeam ca in fiecare zi imi beau cafeaua si fumez o tigara cu un om atat de curajos , si ma bucur ca nu vb la trecut de el.... ceva ape a tulburat el cu acest gest (de il pazeste SPP-ul) ...si nu cred ca o sa treaca asa usor romanii peste aceasta intamplare ....ar fi pacat ...ar fi pacat pt ca Adi putea sa moara ...la fel cum au murit multi tineri la revolutie , pt ca acum sa stam la coada la banci , sa ne uitam la mancarea din rafturi si la batranii care sunt in super-marketuri si isi cumpara salam "la promotie" care expira peste 2 zile....a vazut o lume intreaga imaginile cu Adi Sobaru , sincer cred ca acest guvern impreuna cu domnu' boc ,in secunda 2 ar fi trebuit sa isi dea demisia ....eu de felul meu sunt apolitic , adica stiu ca toti si oricine sunt aproape la fel de rai pt tara ....dar atunci cand vad ca este chiar rau de tot , normal ca nu mai sunt de acord cu absolut nimic si nimeni ....

imi pare rau pt ca este colegul meu si imi pare si mai rau ca nu il pot ajuta , dar sper ca domnu' boc sa aiba cosmaruri cu transpiratii reci in fiecare noapte cu acest incident ....

poate trec de la una la alta fara nici o logica , dar am vazut zilele trecute un film "amintiri din epoca de aur" realizat de Cristi Mungiu ...ma treceau fiorii cand revedeam exact o buna parte din copilaria mea ...ceausescu la televizor 2 ore , galantare goale si cozi la butelii ,impreuna cu niste activisti de partid inflacarati...si da am fost si eu pe stadion sa "cant" cu trompeta pt ceausescu de 23 august....

ar fi bine sa avem MARE GRIJA de libertatea pe care o avem si am castigat o noi (sau ne a fost oferita de "agenturili" straine) cu sange si morti la revolutie ...
deci inca o data : mare grija pana nu o sa fie prea tarziu...si asa avem de rambursat imprumuturi la FMI cat pt 2 generatii din copii nostri...

ceausescu a fost impuscat pt mai putin...100 de lei in plus....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu