08 mai 2012

a venit vara - sa facem fotografii !!!

Da este vara. nu mai puteam cu atata frig... inca din iarna imi propusesem sa fac 5738293 de poze intr un camp de rapita . saptamana trecuta ma plimbasem cu motorul pe niste coclauri cu rapita pe la tara . si am zis : aici trebuie sa fac poze . model aveam ,vorbisem inca din iarna cu Sasha sa facem la vara poze in lanul de rapita . locatia nu e secreta , este pe un drum spre orasul Manastirea , in zona orasului Oltenita. acolo sunt super peisaje pt fotografie . o sa pun mai jos cateva poze din "culisele" sesiunii foto .
la un moment dat a aparut ca din pamant un catelus ...cu un chef de joaca foarte mare. ce m a impresionat, ca era lihnit de sete si de foame ,el totusi avea chef de joaca si se gudura pe langa noi ... i a dat Sasha sa bea niste apa si , chipsuri , Lays cu ceapa :)) in fine o poza face cat 1000 de cuvinte ,o sa pun mai jos cateva.... urmeaza sa developez si doua filme a cate 36 de pozitii ,facute cu un aparat Praktica MTL3 si un Smena 4 , sunt curios cum au iesit acele fotografii...
aici imi arata Sasha ca "atat" de mare este o chestie care zboara pe langa baraca aia, era o giga-mega viespe ,sau nu stiu exact ce era, dar chestia e ca erau mai multe/multi buzguloi d'aia...
aici sunt cele mai bune fotografii , editate ALBUM FOTO SUMMER SESSION - BEST OF iar aici este albumul cu fotografiile needitate , o selectie de 200 cadre ,cat permite facebook-ul ALBUM FOTO SELECTIE 200 CADRE - FOTOGRAFII NEEDITATE
de veghe in lanul de secara...

5 comentarii:

  1. Fata e buna dar spune-i sa nu mai faca semnul satanic "Mano Cornuta"- mai ales ca probabil habar nu are( ca majoritatea tinerilor) ce inseamna acest simbol! Ai putea chiar sa scoti ultima imagine,nu foloseste nimanui...
    Cand ne vedem,o sa-ti explic mai multe.

    lima-alfa-uniform-romeo

    RăspundețiȘtergere
  2. salut, da am remarcat si eu simbolul , dar m-am bazat ca nu stie multa lume ce inseamna ...si sunt sigur ca nici ea nu stie ...altfel nu ar fi facut acel semn...am sters poza ... 73 de yo3iva

    RăspundețiȘtergere
  3. hey ,I love you just your blog.Your are a happy couple.

    see and know

    RăspundețiȘtergere