28 iulie 2015

Xena si broscutza rosie








considerati aceasta postare , ca si cum as vorbi singur cu casca de motor in cap , asteptand semaforul sa se faca verde. departe de mine sa jignesc "FEMEILE" in aceasta postare . nu. 
chiar le iubesc foarte mult , pe toate , si dupa cum spune mama "sunt inconjurata numai de cretini" , eu sunt inconjurat numai de femei misto si inteligente. pe bune ,fara vre-un misto.
 toate femeile / fetele pe care le cunosc , sunt "fiinte extraterestre" . super frumoase si super istete .( stiu mi s-a mai spus, ca stiu sa fac complimente :D )( de fapt daca ti-am zis
vreo data in viata asta reala, ca esti "frumusica foc" , inseamna ca vreau / am vrut sa ti-o trag :) )(asa ca linistestete :) ) bon sa revenim. deci va iubesc mult de tot pe toate . (cu unele din voi adorm seara in gand :D)
(pe unele dintre voi , chiar m-as risca sa va iau de "consoarta" )(intr-o clipa de nebunie temporara) (multumesc pe aceasta cale lu' Mama , ca nu m-a lasat sa "te" iau de nevasta ... hahahah :D )
 consideram in continuare ca vorbesc singur cu casca de motor pe cap la semafor... MA VACO CARE ESTI TU VACUTZA !!! (tzatzoasa ! )
PAI DACA PE O STRADUTA , PE PARTEA TA , CUM VII TU CATRE MINE CA UN KAMIKAZE, E PARCATA O DUBA MARE , da mare , de Fan Curier CARE ITI OCUPA LOCUL TAU IN UNIVERSUL ASTA SI ASA COMPLICAT,
si nu ai loc sa treci de ea , de duba , ASTA INSEAMNA CA BANDA TA , adica pe unde TREBUIE !! sa mergi tu , ESTE OCUPATAAAA !!!! in aceasta situatie GHINIONNNN !!! NU POTI SA TRECI ! NU AI VOIE SA TRECI !!
deci ar trebui sa stai ca o domnisoara cuminte si sfioasa, pe loc !!! , PANA TREC EU !!! PENTRU CA EU AM PU*** MARE !!! SI CU P@@@ O SA ITI RUP OGLINDA !! si dupa o sa plangi cu sughitzuri grohaite ca "nu ai vruuuuttt...."
(la telefon cu futacu tau) ce nu ai vrut ? sa  iti  rupi oglinda ? sau sa vii ca Xena razboinica , cu viteza interstelara de capitan Picard spre un alt Kamikaze cu motorul ? , a da ai si masina mare
( o broscutza model nou) . bai fata (vacutza) , invata si tu din trafic , pe furate, ca astia cu motoarele , sunt capabili sa treaca cu ghidoanele de la motor (care mai au si buloane metalice pline)
razant incat sa iti taie un milimetru din unghiutze , daca tii mana cu tigara pe geam afara. stiu e dementa totala , dar noi motociclistii suntem niste nemernici care ambalam motoarele,
si crosetam printre masini , exact ca sa va speriem pe voi , fetitzele ...cuminti. deci , daca tu crezi ca ai testicule mai mari decat ale mele , si vrei sa ni le masuram in trafic ,
la duritatea aliajului , ce sa vezi? nemernicul si infamul de motorist , ti-a basculat oglinda in pozitia "inutilizabil" ,  cu o viteza V, intr-un timp T ,si spatiu S atat de tare si brusc ,
ca probabil s-a crapat .... GHINION 7 ANIIII !!! NA NA NA !! vezi ? daca erai fetita cuminte (si sfioasa) , si invatai la scoala de soferi, sau macar daca aveai un bun simt , sa stai pe "partea ta" si sa nu te bagi
cand ma vezi ca eu vin ca un isteroid pe PARTEA MEA !!!  , nu se mai intampla sa cazi cu curu in .... acuma nu stiu ce o sa faci.. (probabil la cat esti de tzatzoasa, pt ca da , m-am uitat si la tzatzele tale , si la fata ta,
si esti "frumusica foc" , noi motociclistii "vedem cu slow" , ca sa te fac sa intelegi, :D probabil ca o oglinda nu "o sa coste mult" :) :) hihihi. o sa faci fericit un mecanic de service auto, care firar al naibi, si ala e
motociclist ...hohooo)  deci eu m-am uitat in oglinda dupa tine sa vad ce faci, daca plangi, daca dormi, de visezi ori esti treaza sau nu :) , dupa ce te-am "oglindit" :) si paremise ca nici la fofo nu te-a durut, si te-ai dus mai departe cu oglinda , "rabatata" ... as putea pune pariu un ventil , ca foarte tarziu , ai realizat , ca "tzac-ul" ala care s-a auzit , ca prin vis pe sub melodia ta preferata de la radio , "Carla's Dreams feat. Delia - Cum ne noi"



ERA BAGAMI-AS OGLINDA MEA !!! SI NENOROCITUL ALA CARE S-A UITAT LA TZATZELE MELE MI-A RUPTO' FACK !! e,  si asa , inca un motorist , ti-a "tras'o" fara sa simti :))))) hahahhaha



hai fata nu fi suparata... da-o in masa de oglinda . uite, daca imi lasi aici intr-un comment , numarul tau de telefon , ne intalnim , si te las sa imi tragi o palma. (dupa care mergem la mine acasa ... sau la hotel , daca vrei, si te palmuiesc eu la fund in timp ce te trag de coama aia ca de ponei , si pe la spate , te invat toata "legislatia rutiera" pe intelesul fetitzelor obraznice , ca tine , si care se cred printesa razboinica Xena... :)))) hahahaha )




uite ca sa te fac sa intelegi ,si data viitoare sa nu o mai "incerci" cu motoristii,  iti pun mai jos 2-3 filmulete sa vezi ce motociclist "isteroid" si maniac sunt eu , si cum conduc. inchipuieti ca un centimetru , face diferenta :) (stiu tu vrei cati mai multi...centimetri) hihihi... (lasa-mi telefonul, si o sa te fac sa "plutesti peste nori" o noapte intreaga :) )

 asta e o filmare din vara lu' 2012 .... motorul ala nu mai il am ... am sfartecat un pui de caprioara si 3 iepurasi nevinovati cu el. (si 4 pui de pisicutze , 2 tarcati si 2 negri ca ziceam ca imi poarta ghinion, ca mi-au trecut prin fata) (glumesc evident... nu am calcat nici o data , nici un animalutz , nevinovat , sau vinovat...am franat sa dea tirul din spate peste mine si am evitat un arici , cred orb :) daca eu pot opri cu 2 roti, ma gandesc ca un tir are mai mult de 2 roti , si frane pneumatice , probabil si SRS/BPS/ABS/TRS/MRS si alte sisteme S la coada :)  si nu cred in superstitii , mai ales in cea cu "pisica neagra" , iubesc pisicile negre :) si sunt nascut pe 13... )

deci ia si invata. asa merg eu.





oglinda ti-am spart-o , pt ca am vrut eu. sau nu. uite ca sa te simti bine , ti-am spart-o pt ca veneai cu tzatzele alea spre mine , si nu am mai putut sa ma concentrez la centimetrii care conteaza. pt tine :))) hahaha.

sa te mai invat cateva chestii , gratis , free. pt ca mi-a placut de tine , totusi faceai pe Xena cu mine. si imi plac femeile "razboinice" .
tu fata , cu fatza aia a ta asa dragutza , si cu parul ala negru strans in coditza de iapa ( ti-am zis si ma repet, te-as "ciufuli" o noapte intreaga si dimineata nu ai mai sti cum te cheama :) ) fata draga , tu aveai sanse sa scapi cu ghiveciul neciobit, pardon cu oglinda neciobita :) ... trebuia doar sa clipesti cu niste ochi umezi de caprioara nevinovata , sa arati un pic limba printre dintisorii aia frumosi , un zambet mic inocent , de studenta virgina , si iti garantez , ca si cel mai camionagiu dement si fara frane la basculanta , zmulgea cutia de viteze si ii mesteca pinoanele cand te vedea asa....
hai ma fata... "altitudinea" asta de Xena , ii enerveaza pe (unii) barbati. pe moment. (dupa aia regretam...)(drept urmare si eu imi fac aici o "autocritica")  stiu ca puteam sa trec cu vederea , dar prea eram invizibil pt tine. m-a enervat ca mi-ai dat "ignore" cu broscutza ta. rosie.  si pe moment si eu am vazut rosu in fata ochilor. nu mai fi asa . ca vezi si tu ca barbatii sunt nebuni. inca o data , te invat de bine , asculta la mine: zambeste-ne inocent (nu tamp) , clipeste des din ochi (mai ales atunci cand tre sa dai prioritate de dreapta)(pt ca vin eu cu motorul celalat , vechi, si in ziua aia ,am chef sa ii dau "dauna totala" sa imi iau si eu alt motor. daca stramb furca fata si jugul ghidonului, gata. dauna totala, motor nou)(si vezi ca astia cu asigurarile au inceput sa faca baze de date cu soferii "neatenti")  , da-ne un pupic in trafic cand te lasam sa te bagi in cata-mai coloana. stim ca voi nu stiti unde e butonul de "multumire" (avariile) :) la fel stim ca nu conteaza pt voi care e stanga ,care e dreapta , voi folositi ambele maini la fel, genetic , pt voi coordonatele spatiale intr-o parcare cu spatele , nu au relevanta...
dar daca esti dragutza cu mine , si mai esti si "frumoasa foc" , mi se inmoaie inima cand te vad asa nevinovata..
uite alte fete pot confirma ca si ele folosesc "strateghia" , "sunt mica si neajutorata , si te rog , dar te rog, lasa-ma sa trec si eu..." sau dupa ce imi taie fatza , iesind din parcare , fara sa arunce nici macar o privire in oglinzi , si abia cand vad ca dau flash-uri din spate ,si la semafor ,  opresc langa ele si ma cobor cu capul langa geamul lor , BY-DEFAULT , impreuneaza mainile ca Maica Tereza , si zambesc tandru, vociferand cu geamul inchis , "mii de scuze fut**i gura matii de dobitoc" si clipesc cu vreo 20-30 de Hz din gene ...
(taaacciii ca stiu ca asa faci !! am invatat sa citesc pe buzitzele voastre proaspat rujate de dimineata...)


deci in incheiere: (nu cred ca e incheierea aici :D )

sper ca azi , ai invatat o lectie , sa nu faci pe mama zmeilor cu nici un motociclist. CA E DEMENTI MAICA!! si o data vad rosu in fata ochilor , si bang...oglinda...





DA MAMA CONDUC CU GRIJA !!!




iti dai seama daca nu eram cu motorul nou , ca probabil , o data imi venea cheful sa imi dau dauna totala la mobra. ma si tu erai de vina. pentru ca , in termeni simpli , trebuia sa opresti , pana trec eu. deoarece aveai "un obstacol" pe sensul tau de mers. putea sa fie tactu' cel mai politzai la politzia capitalei, (ca futacu iti zic eu ca nu se baga, mai ales la accident cu "victima" pt ca ma tavaleam intr-un spectacol de "chinuri" acolo , de se strangea toata gloata , si se gasea un "trecator" care sa fi vazut, sau mai nasol , ala din masina Fan Curier care era "in timpul serviciului" , si ba fata , era nasol... da nasol de tot. )
tu stii ca o data un dobitoc , da un barbat, a dat cu spatele dintr-o parcare , si am franat de nu a avut nimic motorul si nici masina lui , dar cand a trebuit sa pun piciorul brusc, jos sa sustin 170 de Kg ale motorului , si 120 ale mele , mi-a cedat un oscior , metatarsian 5 , si pe moment , nu ma durea asa rau , era ca o entorsa , si vazand ca boul e bou si isi cere "mii de scuze" si ca nu a vrut ca are "nus ce probleme personale" , l-am lasat in chil pa varza sa plece , si eu am plecat cu motorul, cu osciorul rupt pana la serviciu , unde seara mi s-a umflat piciorul ca naiba si am mers la urgenta unde mi l-au bagat in ghips 3 saptamani ? (era si accident auto cu victima  nedeclarat... am mintit ca am cazut cu scuterul pe camp... )





asa ca mai vacutzo , sa nu mai fii tu vacutza , si sa inveti ori regulile de circulatie , ori macar invata sa faci "ochi dulci" pt ca bagami-as , data viitoare iti fac "broscutza" varza !!! si imi iau si alt motor. DA???!!!!

 SI MEGA BONUS, PE AUTOSTRADA LA 100 LA ORA , DACA TU EJACULEZI LICHID DE PARBRIZ PRIN GAURICILE TALE , (ma refer la diuze aici) SI EU SUNT IN SPATELE TAU , CE CREZI ??? TOATA ZEAMA AIA , DIN CAUZA AERODINAMICII , IMI VINE MIE IN OCHI !!!
 si nu pot sa vad prea bine cu lichid de parbriz in ochi.

de aia eu merg numai noaptea la drum lung cu motorul. pt ca noaptea nu sunt "duminicari" nu sunt printzese ca tine , si sunt numai tiruri de sute de tone , cu soferi care fac mii de kilometrii , si care culmea !! ma vad cand vreau sa ii depasesc , si imi dau semnal dreapta cand e "safe" pt mine sa ii depasesc...
aia sunt soferi adevarati , ii vad in oglinda cum stau cu ochii pe mine pana ii depasesc in siguranta... pt ca poti sa ma crezi pe cuvant , atunci cand esti pe motor , la 120/130 si vrei sa depasesti un tir care merge cu 100 , nici 3 benzi de autostrada nu iti ajung ca sa stai locului pe o trasa sigura , din cauza curentilor turbionari ,  de la rotile gigantice , plus ca trebuie sa astepti semnul "magic" al tiristului , pt ca o data inceputa depasirea unui tir , nu ai cum sa reduci sa te repliezi . curentul de aer pe care il disloca tirul , e destul de ciudat.  in spatele lui la vreo suta de metrii mergi cu relantiul ca te trage el , te suge dupa el ca un vid. daca te mananca sa il depasesti , incep probleme : in pozitia de depasire , in spatele lui , pe exterior , te scoate in parapeti. disloca mult aer , ca o fusta . accelerezi , si ajungi in dreptul ultimelor roti de la remorca spate , acolo sunt turbioanele de la roti . nasol . te trage si te impinge . de bucata aia trebuie sa treci cat poti de repede , e cel mai periculos acolo. atunci se uita si el in oglinda dupa tine. ai ajuns la jumate , incepe sa te traga inspre interior, spre tir . corectezi usor si accelerezi in continuare . cand ajungi aproape de cabina , haos. acolo el sparge tot vantul . dar nu e foarte greu sa treci , pt ca la fel incepe sa te "impinga" insasi curentul total al tirului , ii dai in gusa , cat te tine pe tine , si ca un baiat de bun simt (spre bine tau), nu te bagi ca ghiolbanu' repede in fata lui , ii mai dai cam un kilometru , pe treaba ta. de ce ? pt ca se pot intampla multe: motorul e fier si poate sa "crape" de la "sfortzarea" de mai devreme. prin "crape" se intelege orice defect instant care iti poate reduce dramatic viteza. lant sarit , CDI ars , supape blocate, bobina arsa , (impuscata pt ca mai devreme ai forjat-o in depasire) sau etc etc. deci e bine sa stai inca "in viteza" ceva distanta. nu vrei sa vina tirul peste tine. e mai bine sa fie el pe banda lui , si tu pe alta banda . oricare alta banda :))))
nici o data nu depasesc un tir , pana nu imi face el semn (cu semnal dreapta) ca pot sa il depasesc. din acest motiv ii stimez pe soferii de tir.  nici o data nu am avut probleme cu vre-un tirist (drept urmare scriu aceasta postare) :D
daca "joci" dupa regulile lor , totul e bine.  mai ales nu le place in curbe la deal sa reduca viteza la o gramada de tone , pt ca tu cu motorul , nu poti sa iei curba aia cu viteza .(vezi curbele Cheia, etc) ei pot ca sunt mari si nu se rastoarna. te dai frumusel la o parte si ii lasi sa treaca , motorul il tragi imediat pe dreapta , oricum dupa o sa iti multumeasca si il vei depasi .












acestea fiind zise, pot sa spun ca am "vorbit" ceva timp singur cu casca de motor pe cap :))))

daca vrei sa tii cont, bine. daca nu , iti f*t oglinda :))))) hahahahaha

hai sa te dau o tura prin Bucuresti...











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu