08 octombrie 2015

sa zburam spre stele

nu stiu daca e de povestit , dar mi s-a intamplat o chestie amuzanta asta seara: (de ce oare toate chestiile amuzante , au ca punct de plecare o fata? nu stiu) eram asta seara (circa si ceva ora 23) in fata blocului la motor. probabil ca ati vazut zilele trecute ca demontam un motor. in fine.


ideea e ca nu s-a putut repara, si a trebuit sa il bag in atelier pt reparat la iarna. boon. motorul din atelier avea in rezervor ceva benzina. zic hai sa scurg in motorul cu care ma dau, ce mai e prin rezervorul demontat , ca sa nu curga pe jos pe acolo sau mai stiu eu ce... (vapori chestii etc) zis si sa fac. ma duc afara cu o palnie , si inarmat la subbrat cu rezervor , si in mana cealalta carpe. scot busoanele le pun pe jos si incep operatiile. torn putin cate putin in palnie din rezervorul de deasupra. evident ca acea gaura nu e pt scurgere , e pt umplere, si din acest motiv mai curgea un tzutzuroi si pe rezervor apoi pe piciorul meu... ma mai opream mai stergeam rezervorul mai stergeam piciorul... pe jos o baltoaca destul de consistenta. pe maini la fel , o gramada de benzina . mirosea pe toata aleea de la bloc a benzina. carpele erau toate imbibate in benzina... eu estimez ca minim 70% din cantitate a ajuns in celalalt rezervor. boon. cum eram eu asa plin de benzina ca un arab cu sonde in gradina, vine o fatuca spre mine ca o caprioara , cu o tigara in mana. cand am vazut-o sa mi se inegreasca imaginea. apoi vad ca tigara e stinsa. si ma intreaba senin precum luna de pe cer: "nu va suparati , aveti un foc?" BAAA ESTI NEBUNA??? TU VEZI CA SUNT CU 2 REZERVOARE PLINE DE BENZINA , PE JOS BALTA DE BENZINA , PE MAINI , BENZINA, PE MOTOR BENZINA , PE CARPE BENZINA, PE PANTALONI , BENZINA, TOATA ALEEA PUTE A BENZINA, SI TU IMI CERI UN FOC !!!??? toata chestia i-am zis-o pe un ton total nepoliticos, pt ca am crezut initial ca face misto de mine. apoi ea imi zice la fel de senin: "dar ce am facut am intrebat doar , nu am dat cu parul " ... m-am uitat la ea mai de aproape , ca sa ii vad privirea , pt ca poate era un pic "zurli" ... nop. parea intreaga la minte. ba si era frumusica... iti dai seama ca se va autodistruge pana la urma. daca ea imi cere un foc , cand atmosfera din zona noastra era in amestecul ideal de explozie....am mai intrebat-o o data , "tu faci misto de mine?" iar ea mandra imi raspunde, "la ora asta nu am chef de misto-uri. am intrebat doar de o bricheta"... aaaa oookkkk bine ca m-ai lamurit. atunci se pare ca ai chef de o epilare definitiva de epiderma , si probabil ca vrei sa zburam amandoi spre stele , asa ca sa fie romantic... nu imi venea sa cred ca ea imi cerea serios , un foc. si astepta cu tigara ridicata spre gura .. i-am explicat ca poate nu stie , dar benzina explodeaza, si ia foc cu flacara galbena . si o sa ardem amandoi in flacari galbene daca isi aprinde tigara in acel loc. a plecat cam suparata , si mi-a urat "succes" . sperand ca motociclistilor nu li se ureaza succes , gen ca la pescari. iar eu i-am raspuns , "mersi, asfalt uscat si tie" :D






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu