31 decembrie 2015

cum se face o lista cu "dorinte" corecta

dragutzeii mei. voi ma cunosteti ca sunt mai "tehnic" ca sa zic asa. haideti sa va dau
un "tip" (and tricks) de ultim moment. (asa sunt eu marinimos ca un Super-zeu , si vreau sa va
"luminez" cu niste leduri CREE :D )



asadar, tot vad ca e la moda , sa "facem liste" cu ce "vrem" pt la anu' . (personal nu am facut nici o data o lista
din asta , dar daca vreti , o sa fac un "experiment" in acest an ce vine)
cum ziceam , sa va "luminez" un pic. problema e pusa gresit din start.
adica , wrong, wrong , wrong. "lista" cu ce vrem cand se propaga prin unde (probabil electromagnetice, Florin
 ar putea sti mai bine) "lista" din cauza reflexiei pe stratul ionosferic (slab solar ionizat iarna) 
(si asa "make sense" de ce vara nu e ca iarna :) ) revenim, din cauza reflexiei , ajunge in anti-faza, la "receptie"
ce deducem de aici? pai e simplu. nu mai cereti "vreau sa slabesc" . gresit. se "cere" vreau sa ma ingras. nu se cere
 "vreau multi bani" , formularea corecta este "vreau putini bani". pt ca poate ati observat , tot timpul se intampla
"invers" fata de ce cereti. cand vreo data in viata asta si asa complicata , s-a intamplat sa se "produca" exact ce
ati cerut? aaa??? make sense... stiam. asa sunt eu , am o logica de "fer" :P
uite de ex, eu daca vreau sa ajung la anu' in America (zic la nimereala, ca nu vreau de fapt) cer asa "la anu' vreau
sa ajung in Rusia" . nu? corect. sau: "la anu' vreau sa merg mai putin cu motorul" (si mai mult cu masina personala
 un Aro 243. nu vreau un BMW seria 5 ) ehh? asa se lucreaza la "next level". sau: la anu' vreau sa fiu la fel de linistit
pe plan sentimental cum am fost in anul 2001 (pt ca "arhivele sentimentale" se sterg dupa 10 ani. stiu eu din surse sigure.
nici macar eu nu mai stiu "ce am facut in vara lu' 2001" ... ).
anul trecut in 2014 am zis asa: vreau in 2015 sa stau sa frec pisoiu, toata vara,
in Bucuresti, nu montez si nu filmez nimic. nu vreau sa umblu de nebun ,nu vreau alte motoare, si nu vreau sa slabesc. ce s-a intamplat de fapt?
pai stiti si voi. am umblat toata vara prin Delta , si pe la mare. am schimbat 3 motoare , si am slabit. (de la cat peste am mancat in Delta)

asadar. dragii mei. (si dragutele foc)(stii ce inseamna daca iti spun ca esti draguta foc :P)
"cererea" , iarna , se formuleaza in "antifaza" . daca va pricepeti la semnale sinfazate, e mai bine. puteti "emite" sinfazat.
vara e alta schema. dar acum nu e vara. (o sa va explic la vara , cum se fac "cererile" :P )

hai sa incercam, toti acum cu mine, in acelasi timp, sa facem o lista "comuna" . (e mai bine cand pleaca un "pachet" mai mare, pt ca like doh, are
putere mai mare)

deci o sa incerc sa fac lista cu ce vrem "unisex"

asadar. (nu e nevoie sa numerotati nici un punct, pt ca "cererile" de acest tip beneficiaza de corectie FEC (Forward Error Correction) si nu se
pierde nimic)

bon. pt la anu' vrem: sa ne ingrasam, sa avem mai putini bani, sa conducem mai putin motocicletele (si sau masinile)(evident rezultanta va fi inversa)
vrem sa fumam mai mult (si sa ne plantam singuri chestii "verzi" , de orice tip :D  ) personal vreau sa ajung in Uzbechistan , sau in Canada , sau in Australia
oriunde , dar numai in Rusia nu.(sau Turcia ori Grecia)(in Grecia nu ca se fumeaza mult, si eu o sa fiu "nefumator") :) vreau sa merg cu motorul mai putin si mai mult cu masina personala ,
BMW ceva seria 5 , sau Audi sau Mertz. orice masina , dar
nu Aro 243 (cu doua banchete laterale si pe motorina. nu ca e de blana de urs asa ceva) revin cu banii, nu vreau euro . vreau lei sau ruble.
vreau sa "termen" cu antenele de pe bloc, sa nu mai montez tot felul de sarme si antenoace si sateliti si gata. ca radiaza. da? pe plan sentimental: imi doresc 3
fete, (sau 2 daca nu se poate 3) care sa ma iubeasca alternativ in cate o saptamana fiecare. daca sunt mai mult de 3 , sa fie primit. in nici un caz, nu vreau o
relatie "stabila" si plicticoasa in care sa intervina monotonia. cum am reusit pana acum sa evit "saptamana oarba" , poate reusesc si anu' asta.
vreau sa iubesc pervers , si sa fiu iubit conditionat. (pe parte "materiala") sa mai zic de sex? nah. (pt ca e o "cerere" semi-comuna, nu pot sa va impun ce vreau eu in materie sexuala)
(poate unele din voi raman gravide , si vor sau nu vor, poate unii fac schimbare de sex, poate unii vor sa #f00000 mult . altii poate or dori sa o arda "calugareste" :D )
copii? cine mai vrea copii in aceste "zile dificile" . (daca ar fi dupa mine , eu as vrea o fetita. pt ca au sanse de "supravietuire" mai mari decat baietii. plus ca se "inmultesc" :) si un
baiat e ok, pt ca il fac ori electronist , ori motociclist , ori fotograf de fetite fotomodele bunaciuni , si il invat cum sa le bage pe fotomodele in camera "obscura" :D )

acestea fiind zise.

mai vrem ceva? bagati voi comentarii daca am uitat ceva.

sanatate am avut , avem si o sa avem. nu depinde numai de noi :) ceva noroc , ne-ar trebui. pt ca sanatate au avut si aia de pe Titanic. un gram de noroc le trebuia.

Gata, sa ii dam drumu' listei cu "wish-uri" , si sa imi spuneti mie cutzulache , daca nu o sa fie cum vreti voi , pe bune.
in final , va zic vorba aia din popor: "ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea sa se intample."  si inca una: "postasul suna pana raspunzi"

o sa fiu destul de ocupat anul asta , pt ca vreau sa "realiniez" niste stele si cateva planete. stiu eu de ce. nu te priveste. 

----------------------------------------------------------


edit: acuma deja e 2016. pachetul cu "cereri" si "dorinte" a plecat. (si nu se mai poate intoarce). A plecat cum a plecau pachete POCSAG demult. ahhh daaa...dar tu esti prea mica (sau prea mic) ca sa fi auzit de asa ceva... probabil (daca nu sigur)
nici nu erai nascut/a cand eu vrajeam fete prin POCSAG :D daaa , acuma vreau sa aud cum imi zici pe o
voce de copil "teach me master" (of puppet) hehehe (iubeam si femeile care aruncau cu POCSAG-uri , pt ca asa cum eram eu la acea vreme cam lipsit de inspiratie , acele fetiscane , in imaginatia mea foarte dragute, pt ca , wow , aveau o voce la telefon... mmmm brbrbrb...numai un pic sa imi revin :) revin , acele fete , aveau tot timpul o "varianta" de rezerva cand habar nu aveai ce sa ii spui "ei" (dar totusi , parca i-ai fi spus ceva). te trageau de limba , te imbarligau , analizau "cazu" ...nu aruncau un simplu "te iubesc" in eter aiurea. cum o cheama, cum te cheama, cati ani are "ea" ...era deja consiliere pt "cuplu" , te intreba , "i-ai mai spus ca o iubesti? asa ceva nu pot sa "trimit" pur si simplu..mai trebuie sa "punem" ceva..." chiar iubeam "pocsagistele" , dar le iubeam asa intr-un mod sincer , gen "teach me master" :) vai si cat de frumos vorbeau... si chitzaiau toate cand "te simteau" ca esti fara "inspiratie" :)))) hahahah

habar nu ai despre ce vorbesc aici. te vad cum citesti , si parca mi se pare ca mutra ta , in acest moment este exact ca a unui catelus cand nu intelege de ce miauni la el. BA EXACT ASA TE UITI !!! CE NU INTELEGI???  PFAAIII .




PAGING !!! (sau 'peigeare') asa se numeste sistemul de comunicatie uni-directional , adica doar intr-un sens, gen "trimiti" , dar nu stii daca si cand e primit "mesajul" (bine se folosea trimiterea redundanta , de mai multe ori, asa ca pana la urma , mesajul ajungea..)(dar nu stiai cand) si ca sa trimiti un asemenea mesaj "in sticla" , trebuia sa suni la un numar de telefon FIX , unde iti raspundeau acele fetiscane dragute , cu "imaginatie bogata" , si te "ajutau" :))) (tin sa le multumesc pe aceasta cale , daca "vreuna" din ele citeste acest blog. :) "fata din doua cifre, daca nu erai tu... multe nu se intamplau.." :D hahaha )




bzzaatt, sa nu aud din public , cuvantul "radiatiiiii!!" . nu cucoana, stai linistita la locul tau , "peigerale" nu radiaza. pagerele , sunt niste "radiouri" cu ecran. gen asculti ProFm, si cand e pt tine "melodia" iti apare textul pe ecran. mda. pare greu de inteles.  dar retine atat: nu radiaza. deloc. nop. 0 . nada. nula la nula . (ahhh iubesc sistemul pageing . cred ca o sa fiu atat de nostalgic , incat o sa imi deschid o "retea" proprie de paging in Bucuresti. si stii ce fac? bag numai notificarile de la "close friends" de pe facebook , sa imi vina pe pager. fara poze , ca nu se poate. numai text .Nokia al meu , nu afiseaza reply-ul la reply. cred ca o sa reusesc sa dezvolt un cod , si o intreaga retea , doar ca sa nu imi cumpar un smartphone. care da cucoana , radiaza ca dracu'. )



------------------ inca un edit... de aici in jos , o sa ai nevoie de vreo 2 ore ca sa intelegi "fenomenul"....
asa ca , daca te grabesti, nu te retin...  :))))

mai jos tot anul meu 2015 in "cateva" poze :))))
....
(nuuu. sunt o tona de poze. de ce? pai pt ca "s-a intamplat" s-a prescris gata , este alt an. gata. uita. alooo? hai sa radem mai bine , de ce a fost..... pt ca , o daaa... s-a ras mult. da mult de tot. )(presimt ca unii nu prea o sa rada.... sau nu o sa fie rasul lor. o sa rada altii, crezand ca rad ei?! :) )(BA!! sa nu vad ca rade careva , manzeste. aici pe blog, se rade numai isteric, si fara motiv. daca ai un motiv, nu razi. sigur nu era de ras.  cine are  "motive" , sa paraseasca pagina. aaa mai poti sa razi de ce iti amintesti. numai "noi astia mai speciali" radem de ce ne amintim. :))) pphhaahahapphaaa :))

o sa bag si cateva edit-uri la unele poze , pt a nu se intelege nimic din poza. cu cat "dezinformarea" este mai maxima , cu atat nimeni nu mai stie exact care este "adevarul" . (ce nevoie avem de adevar? adevarul doare. tot timpul , sau deranjeaza. asa ca sa curga "minciunile" . dupa cum zicea cineva , "cea mai buna minciuna, e adevarul" hohoho. :)))) ) PENTRU CA E BUNA !! DE AIA. (cea mai fata care a zis "chestia" asta... a fost total, si epic.)(hai sa iti zic un "respect" pt ca faci parte din generatia asta ... #respect mai fata mai :) )


sa nu va intrebati nici o data, de unde (am) atatea poze , si atatea filmari. pai pt ca sunt cu caputzu' , si am la mine in momente importante , cam 5-6 aparate foto / camere video. (ehh. exagerez , am decat 4 si o "savoniera")

pt "atmosfera" inca o postare ...introductiva.. phaa..

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2013/08/amara-namol-si-sanatate-aventurile.html


asta nu e a mea , dar imi place colectia de viniluri.

mare capac ce mi-a dat de mi-a tziuit .... aceasta fatuca. Sasha :) (da i-am dat si eu. doo capace cu doua flori de soare? e corect? ...lasa ca e corect. stiu eu)(decat)

(am inceput bine. poza asta , nici macar nu e de anu' trecut. e de mult. cred?
daca vrei sa citesti.. de cand e. oricum "s-a platit" ...adica gen ca la nasu' in tren... "aici s-a vazut..." :)))

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2012/09/nici-o-data-sa-nu-spui-niciodata.html



mai trebuie doar sa stabilim cateva reguli de bun simt. de fapt nu sunt de bun simt,  sunt cateva reguli ca sa nu murim ca prostii. adica reguli vitale. trebuie. nu se poate altfel.  (personal nu vreau sa mor ca prostu' , si nici altcineva sa pateasca ceva. deci SAFETY FIRST !! )

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2014/12/util-pentru-viata-ta.html







probabil asa arata BMW-ul pe care nu il vreau.


cineva facea tumbe de bucurie???? hai ma chiar asa sa tzopai ca veverita ??? in halul asta.... naahhhh..


poza asta e aiurea. nu stiu de ce am bagat-o . de fapt eu nu stiu nici o data de ce "o bag" :))))) hahaha

un colet. "whit love from Russia." :) in manual scrie: "modificarea acestui device pt a asculta "extraterestrii" este interzisa de legile federale." naahh dar noi nu ascultam. noi vorbim. oricum nu stim electronica , si oricum nu stim sa "modificam" . ce sa modificam?? aaaaa si stai asa: NOI NU AVEM IN ROMANIA LEGI FEDERALE !!! (si aici burzulesc limba :D ) hheheh




uite de exemplu , imi doresc sa "am" toate aceste 3 fetite :)


nu il cunosc nu stiu cine e.



na , vezi? asa arata multe fire. (deci nu te mai lua de barbatu' tau ca domne cate fire are sistemul asta audio)



aici este o balerina. (poate nu era evident)(am niste fantezii in cap cu "o balerina" de trebuia sa ma fac "regizor" :)))) )
Istanbul calling??? make sense?
unghiul cel mai bun :)

taximetristii atia din Buc nu au fuflet. ar fi fost in stare sa calce o biata balerina in mijlocul strazii.
"lasa fetitza, nu baga in seama toti oamenii rai. tu doar danseaza. eu ma uit. )


si inca o postare, gen de respiro. adica relax. :)))

http://radiofarafiltru.blogspot.ro/2015/11/de-ce-o-iubesti-si-asa-nu-veti-fi.html


(un nou "inceput". de fapt asa a inceput "totul" . intr-o ceata in varf de munte, si eu in pantofi de piele cu ciorapi PESTE ei... mda. stiu , iara e greu de explicat.... )
era si un motan. martor.




Bjork- so quaet :))



aici imi rememoram toate fostele prietene, si ma gandeam..."nu am timp decat uneia singure , sa ii dau un sms. sa ma gandesc bine cui. ca sa merite" . hahaha.


apoi mi-am pus punga in cap, si mi-au disparut gandurile negre. :)))) hahaha


Florin, stii de ce imi era mie frica , atunci cand te vedeam cu ochelarii aia pe ochi?
PENTRU CA NU VEDEAM DACA AI ADORMIT DIN CAUZA OBOSELII !!!! ERAM TERORIZAT DE GANDUL CA PT O CLIPA S-AR PUTEA SA ATIPESTI, SI EU LA NAIBA NU VAD DACA AI OCHII DESCHISI... (daca mai vrei sa merg in luna martie cu tine pe Dunare, VREAU SA ITI VAD OCHII !!! hahahaha ...dap. a fost o dementa totala. :)


caciula de GhetoDac :))) cum zicea Florin , zici ca esti Burebista cu aia in cap... am aflat abia pe mal, ca de fapt purtam o vesta , care nu prea era de "salvare" ...era o vesta de scafandru. pe care trebuie sa o umflii tu cu gura. cum. sub apa? in Martie. sub apa...vesta pe sub geaca?!! nah. nu ma mai gandesc. (eu recunosc ca sunt un pic sarit de pe macaz. dar prind un curaj enorm , cand vad ca si altii... hahahah )(stiu Florin, de fapt tu m-ai ajutat cum ai putut... dar nah... povestita chestia asta , suna altfel ...hahahah )



ahhh...aici vreau sa lovesc tare. :) fiti atenti: va multumesc din inima (va stiti voi)(care shulfelor) pt ca i-ati spus lu' Evelyn :
"bai Evelyn, sa stii ca Dragos e cam nebun. nu o mai 'arde' cu el, ca e periculos , cine stie ce naiba patesti..."  ahhh.. pai baaah vedeti daca nu v-ati gandit un pic: ati produs exact efectul "antifaza" de care povesteam mai sus.  Evelyn a inceput sa o "arda" cu mine. mda. pai este la mintea cocosului, ca unei fete, nu trebuie sa ii spui , "nu face aia" . Bah. fetele sunt de 10.000 de ori mai curioase decat orice pisica cunoscuta pe aceasta planeta. (plus ca ele, fetele , nu vor sa recunoasca, dar asa e, ca uneori sunt atrase de o "doza de nebunie")  Daca am de dat explicatii , am de dat 'decat' unei singure "persoane"... atat. restul, irelevant. stiu, o sa ma urati din fuflet. nasol. sunt cam nebun si nu imi pasa :)))) hahahaha (in TVR insasi Adelin Petrisor, imi zicea DEMENTOR ...deci :P)
da stiti ceva? in poze se vede un ras sincer , si pozele nu mint ,(decat uneori.) ah da. era sa uit: cand plangea, eu o faceam sa rada din nou. mai tare si mai "colorat"... (stiti care e defectul meu? chiar 'inebunesc' cand vad ca o persoana (sincera) sufera, si dupa , sufera iara, si iara...stiti ce fac atunci? atunci devin incredibil de diabolic. pun in miscare cel mai "mecanism" pervers. si e atat de pervers, ca ai impresia ca e "pe fatza" . imi pare rau, pt ca am auzit niste chestii , pe care nu le-am crezut. (de unele inca ma mir...)  (am lovit destul de tare? nu cred. :) )(sa fii nebun, dar si inteligent... e foarte greu. dar ma descurc. )(vroiam de mult sa va spun cam "ce" auzisem. dar nu aveam "auditoriu" destul de mare. :))) probabil ca acum s-a auzit pana in "spate" .
ahh. pozele digitale, "nu le traiesc", le fac asa gen ca un "orgasm mimat"  cu toate ca si echipamentul digital e scump . mie imi place pelicula. filmul. sa fii pe filmul meu...e greu. am vreo cateva tuburi de pelicula, care s-ar putea sa nu vada "lumina internetului" . filmul este suportul care nu "tradeaza" este exact ca "atunci" cand am declansat. :) ) plus ca filmul este cel mai "discret martor" : nu se viruseaza , nu se "crakuieste" , aproape ca nu exista. sta cuminte in cutiuta lui , neagra, si asteapta.... apoi cand vine momentul lui, spune totul exact cum a fost..... )

un capuccino , cativa lei. cateva zile la mare , pe drumul cel lung si interesant, ceva banuti. acel "chitzait" de sub patura, de nepretuit. pentru restul exista VISA-CARD :)))) hahahhah


un sandvish incalzit pe toba de esapament.... nebunie curata. un 1 mai , ca nici o data. :)


aici da. recunosc. era sa o "pierd" pe Evelyn. "-m-ai fi lasat..."  naahhh ...mergeam ca Jezas pe apa cu motorul... (imi tremurau tzurloaiele rau...si era cumva "culpa comuna" )(vreti sa va zic cum? stiu ca vreti... pai ce sa va zic: am sarit cu motorul de pe mal, pe bac prin aer , ca in filme. vreo 2 metri. :))) pff nici eu nu ma cred. dar ia intreab-o pe Evelyn... hahahahaha aoolleeeooo :)))))) :DDD


da se uita toata lumea la noi . Evelyn ma intreba daca e bine sa fentam toata coloana de 1Km de masini care astepta "cuminte" la coada sa urce pe bac. Bine inteles , i-am zis . "stai linistita. nimic din cea ce facem nu e bine" . si a sarit. nu credeam. :))))  (asa "mica" si atata curaj...hehehe...)

 "aici stau eu...dap. era sa nu mai stai... "


(sincer nu credeam ca o sa povestesc asta cuiva . dar vezi tu, uneori adevarul ne ajunge din urma.) :) :D
nea Marin are o vb, "imi statea pe inima o piatra. trebuia sa iti spun..." hihihi

si am zis de atatea ori. nu mai dau ever , harta unei fete. dar stii ce? imi place de fiecare data sa "le" las sa aleaga singure "calea cea dreapta" ... hohoho... am dat-o ca o blana de urs aici :))))


 "nu stiu. habar nu am... "


 "te rog , macar lasa impresia ca "stii" pe unde trebuie sa o luam..."


 "GATA !! .stiu." (nu imi venea sa cred. zic sa vezi ca stie...asa parea din privire..)


 "nu stiu nimicccc... nu am nici cea mai mica idee pe unde sa o luammm...suntem ca si pierdutiii...iiii" daaaa ...cum sa nu.  pierduti intr-o benzinarie pe autostrada. mhm.. te cred ca si eu sunt "fabulator" (cum zice M)

 "hai gata cu caterinca: ia zii . pe unde vrei sa o luam? pe drumul lung , greu si interesant, sau pe autostrada ca niste oameni normali?.... -tu ce crezi?  -stiam eu: drumurile usoare duc in locuri neinteresante. asadar , alegi usa cu numarul 3 . -dah... -bine. dar o sa fie hard(core) . -e ok hard(core)



 "MAMAAA!!! ... DA MAMA, M-A LASAT IN MIJLOCUL PADURIIII !!! ce padure? nu stiu. pe drumul spre mare. -spre mare, nu sunt paduri mamicule. -ba da, aici sunt. si dealuri. si tot felul de locuri "in the midlle of nowhere"..

"hai mai ca nu te las aici... cu toate ca .. vine un catel spre noi. cine crezi ca fuge mai repede?? "
 "papadii prin padure , hai sa le fumam copii. "



(toate motocicletele din filmare ma depasesc, pt ca am stabilit de comun acord , viteza maxima 90-100 )

apoi iara mergeam pe Dunare si ma gandeam. cel mai nasol e cand mergi pe apa , si incepi sa "te gandesti".
am auzit o poveste adevarata de la un vaporean: "era un marinar , pe un vapor , si de fiecare data cand isi suna sotia si ii spunea ca 'o iubeste' , insemna ca trece printr-o furtuna mare de tot" (probabil peste gradul 10 beaufort :P )







trepied pe post de uscator





am pus aparatul pe nisip , pt ca nu avea cine sa imi faca si mie un selfie de la departare. mda. eram singur.


stii cum miroase Delta in Mai? nu stii . pacat. ar trebui sa incerci.

ba Florin , da chiar aratam rau. amandoi...


apoi iar o faceam pe Evelyn sa rada. macar atat. hahaha decat atat. :)))

stai sa ma gandesc. timp estimat : 2 minute. atat este average-ul in care o femeie , ia o "decizie" :)))) (gandita)

peste 11 minute. in the meanwile... 
nahhh...nu te mai gandi . lasa mintea sa se odihneasca :))))) "la naiba cu tot rationamentul si gandirea..."
(ea cred ca se gandea ca ii pun ceva in cappucino. ce sa ii pun? mai era nevoie sa ii pun ceva? cu toata verdeata aia acolo, si maciese daca fumai , si decolai... thaaa...la un moment dat eu chiar ma credeam "drona" ... )
astia sunt verzii adevarati. care de fapt imi plac mai mult .


stii ce cred? ca de fapt sunt incojurat de oameni cu probleme ... cu tot felul de probleme :)))




ziceai ceva de vipere. avem vreo sansa sa scapam, daca ne musca?  (banuiesc ca a zis nu. dupa privire)













cand a vazut ca pleaca toata lumea de pe strand, i-am zis ca l-am inchiriat numai pt noi. :)))) hahah
nah. era decat ora inchiderii . doar ca noi nu am vrut sa plecam. am stat gen si la programul de noapte.






ce poti sa cumperi cu bani? aproape nimic. :)








a zis cineva ceva de o "ciutanca" ??? hahahah :PPP naaahhh . mi s-a parut.






Florin. o sa imbatranim . de foame. ca de prins nu. :)))))






ce poti sa cumperi cu bani? ceva salam, o rosie sau doua. si cam atat. a si o bucata de branza. un apus, nici o data. iubire? in nici un caz. "cum doriti sa fie apusul? rosu sau normal? " prefer normal. cu norii albastri.





exact cat imi trebuie. nici mai mult , nici mai putin.

a nu stiu cata motocicleta.... asa nu mai merge ...in 2016.


dap. sunt instabil emotional . recunosc. la modul general vorbind, uneori iubesc tare, alteori iubesc enorm, alteori iubesc "un picutz" , cateodata doar "te iubesc" si atat. arareori iubesc oriunde si oricand.(?) :)))) hihihihi.


as vrea eu. nimic nu e FREE.


piscile . le iubesc. si imi place sa le studiez. daca poti sa intelegi o pisica din priviri, gata ai reusit sa intelegi si o femeie din "priviri" . aici este un exemplu simplu: ochii dilatati , si pupile mici . ii place. e clar. mai ca te roaga din "priviri" ...












cel mai agitat catzel. cel mai agitat. musca tot , si in continuu....



lebedele au ajuns la sfarsit. de ce , nu stiu.



ca de obicei. aparatul pe jos, ca sa avem macar o poza. impreuna. :))) (inainte de a reusi sa ne intoarcem in Buc , fara motor.  daca va ganditi ca a sarit motorul singur in apa, nu e asa. nu a sarit. pur si simplu, l-am abandonat. (in restaurantul "gradina interioara" a unui hotel. nu e bine sa spun numele hotelului:) lesne de ce) "da-l in chil pa varza de motor. fericirea pe primul loc."  (-sper ca nu vrea sa treaca cu motorul pornit prin receptia hotelului? -baa daahh.. like doohh?? nu vezi ca il ambaleaza si e fix in dreptul usilor de la intrare???!! uite , uite a si bagat in viteza... )
Evelyn , iara vad ca razi ca naiba de tare , si se uita "lumea" la noi.  :))) (daca s-a intamplat asa? va mai intrebati? e useless. pai ce sa zic.. daca zice Evelyn, o sa o credeti. daca zic eu...nu ma credeti. normal. eu sunt nebun... :)))) ) hahahah

"de ce razi asa? aaa inteleg. esti in acele zile delicate... pai si asa? asa se rade? sa se uite toata gara la noi? ce naiba cautam in gara, cand noi am venit cu motorul la mare..." da chiar.  unde e motorul? in hotel. in restaurantul interior :)))) da-l naibi de motor. un motor cateva mii de euro . un ras isteric , de nepretuit...da lasa ca stiu.. pt restul exista VISA-MASTER-CARD... (auzi au oprit senzorii de incendiu, pe doua etaje.. parter si et 1.. Florin.. imi e un pic rusine sa recunosc... dar de aia erau opriti senzorii. cand i-am zis lu' ... M ca vin iara...:))))  acuma pot sa recunosc. la naiba. tata are o vorba : "da ce am dat in cap lu' tata? ce am facut?"

 asa uita-te pe geam si razi. io sa stii ca nu observ ca razi. nah. (l-am speriat si pe copilu ala de a inceput sa planga)

"whata fack. ce caut in tren cu geaca de motor, cand eu am venit la mare , cu un motor. inexplicabil."

 "asa razi... ca iti face bine. rasul ingrasa." (rade de ce isi aminteste... dar dupa cum stiti , aici este permis sa razi de ce iti amintesti. )

 "da , e normal...atunci cand ai "probleme feminine" sa mananci ciocolati , sticksuri cu nutela, si biscuiti TUC"
(fumatul in wc nu se pune. nu e frumos, si nici politicos , sa intrii impreuna cu o fata , in toaleta. dar regulile sunt facute exact si fix , ca sa fie incalecate. incalecate? )
 "asa. uita-te pe geam. o sa iti faca bine. uiti de "probleme" cand boschetii trec asa de repede... mai ales ca znicarsu' ala e asa de bun....simt cum il plescai... :) a nici o problema. eu nu vreau ca mie nu imi place. de fapt fa abstractie de mine, eu nici nu sunt aici. cum naiba poa sa ia doua muscaturi una dupa alta , fara sa clipeasca??? ..." :)))) nah. acuma o sa fac ceva necugetat. mai erau vreo 3-4-6 fete pe acolo in tren, s-au uitat la noi, si apoi radeau toate cand auzeau cate una nespusa...  evident, a aparut politia feroviara, acuma gata ne leaga... nu ne leaga am scapat... ba nu. da cu statia pe geam? ascunde , baga statia undeva. unde ? unde vrei tu...bag-o acuma. :) a fost reconfortant drumul cu trenul pana in Bucuresti. toata lumea radea, toti cred ca fumam pe rand sau de-o data in wc. :))))




 un shushu in lanul de rapita...cand aveam Yamaha... la fel . de nepretuit. restul stiti voi VISA , MASTERCARD... :)





o sa termin brusc aici, cu lebedele iubarete, pt ca asa s-a terminat . brusc. si anul 2015.
dar brusc , a inceput 2016... wow.
ce sa zic. sa speram ca nimic nu o sa mai degenereze intr-un hal fara de hal.
acuma in 2016 , am ceva chestii importante de facut. nu am cum sa ma eschivez. mi se sopteste din regie in casca , ca sunt ca si mancat. am fost rugat sa nu mai apas "pedala" asa tare. care pedala? aia din dreapta de tot? E FRANA AIA !! (de ce sa apas?) la motor , la toate motoarele , "pedala aia din dreapta" e frana.
(eu inca nu am categ B , fac scoala. de ceva timp. bine .. am facut la inceput, dupa care am plecat sa o "ard" prin Delta .. dar stai. acuma iarna , la prima zapada, reincep scoala de soferi pt B. i-am dat cu suspendare pe perioada verii. era prea banal , sa mergi cu Loganu , vara prin Buc. iarna cred ca e dragutz sa te dai prin Bucuresti, cu Loganu. sanieee cu zurgalaiii ...hahaha :))) ba aveti de grija ca sunt cu masina de scoala. sa nu ma speriati prin trafic. :) ca poate imi amintesc ca pe motor , invarabil nu aveam prioritate.. sa nu devin un frustrat.. )


hai uite ca sa incheiem frumos, incheiem cu ultimul episod din emisiunea Club Nautica. este ever cel mai tare episod. de ce? pt ca are making off... nop nici macar. pt o poveste interesanta. cel putin ciudata. cu rusi. yap.
La Multi Ani. pam pam. 2016 :)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu