25 ianuarie 2016

visez noaptea

cel mai frumos. :)

dar uneori am cate un cosmar ca nu mai merge pompa de santina sa evacueze apa din barca , si problema nu e, ca nu se scufunda nici un rib (am vazut rib-uri cu baloanele complet desumflate si mergeau pe apa bine mersi) dar problema mea , in vis , este ca se uda echipamentul video.... phahahpha visez ca intra apa in dslr-uri , ca scurg din camera video apa , si ca raman "decat" cu 3 gopro-uri cu care sa filmez... :))))



Si imi reamintesc... daca se intreaba cineva , da poti sa mori pe lacul Razelm , si sa nu mai stie nimeni nimic de tine. Atunci cand ne-am dat pe Razelm, am nimerit curentul "Cei trei frati" , si nici macar nu am stiut cat de periculos este. Am aflat dupa ce am ajuns (cu bine) inapoi in Jurilovca de la o batrana ... "Mamaie, puteati sa muriti... pe unde ati luat-o voi , este curentul "Cei 3 frati" mamaie...acum multi ani , Nea Cutare si Nea Cutarica, au plecat cu barca , la pescuit..., si pe Nea Cutare , nu l-a mai gasit nimeni nici o data. L-au mancat somnii , mamaie. Au intrat scafandrii dupa el , si au zis ca erau somni mari cat omu' ... Nu a mai ramas nimic nici din barca , nici din Nea Cutare... Nea Cutarica a avut un soc atunci si a ramas mut... nu a mai putut vorbi nici o data..."

Asta am auzit cu urechile mele. De la o batrana din Jurilovca. Si o cred. Pt ca am simtit si vazut cu ochii mei , cat de "rau" este lacul Razelm...
In viata mea nu am vazut lac mai mare , si mai "ciufut" . Mergi cat vezi cu ochii , si nu ajungi nicaieri. La un moment dat , zici ca esti pe mare. Nu mai vezi decat apa. Apa peste tot. Nici un reper de orientare , nimic. Apa. Foarte involburata. Incepi sa te intrebi daca e ok ce faci. Apoi pe masura ce inaintezi , spre Gura Portitei , incepi sa te gandesti , pe cine iubesti mai mult...gen "Daca mor sa stii ca te-am iubit..." phapha.. :)
Apoi nu iti mai sta gandul la "iubire" si te gandesti , "daca scap, ma fac baiat cuminte" (promit sa nu mai fac)(imi fac familie , las bautura ,las tigarile , las curvele , las totul , numai sa scap de aici... ) hahaha...

Daca ai sonar/GPS/statii de emisie si un coleg priceput la navigatie, sa conduca rib-ul , cu multi ani in spate de "barcologie" , ai sanse sa scapi. Apoi cand ajungi pe mal , zici ca Dem Radulescu : "Pupa pamantul ca nu mai esti la Vacaresti.."

si versiunea "oficiala" : http://clubnauticatv.ro/show/456/ 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu