15 noiembrie 2016

Mare cadou mare ce mi-a venit !! :)

Stiu. Iar o sa spuna unii prieteni de ai mei, ca "am sarit gardul STS" si cu chestia asta... :D Nu e problema, s-au obisnuit cu mine. Radem glumim, dar nu parasim incinta. Azi am avut o supriza placuta. Sa va zic de ce, si cum s-a intamplat. Acum multi ani, cand eram eu mititel, tataie al meu, care acum are 98 de ani (putetz sa il intrebati daca nu e fix asa cum zic, ca traieste :D ) m-a intrebat ce vreau de ziua mea? cred ca implineam vre-o 7 ani daca imi amintesc bine... Erau la moda pe vremea aceea jocurile cu "NU ZAIETZ PAGADI!" fabricate de , de-acuma (multumim Trump) , fratii nostrii rusi. I-am zis ca vreau un joculete din ala, si niste artificii pt revelion mai bazate, ca alea romanesti luau umezeala si nu se mai aprindeau. Tataie a zis, "no problemo" am luptat alaturi de rusi in al 2-lea uar, si mai am ceva cunostinte prin Taigaua ruseasca. 

 

 



 



















ma si gandeam deja, moaaa ce tare... am pus doo poze diferite pt ca nu mai stiu cand mi-am dorit exact, ce mi-am dorit...

Frati-miu, s-a cacat pe el de ras cd a auzit ce imi doream eu de ziua mea, ca cadou. "Ba da prost esti," mi-a zis. "In loc sa iti doresti o bicla, tu vrei jocuri ilectronice..."

 Sa vezi ce o sa iti ia tataie, ca nu stie exact ce vrei tu... mi-a mai zis frati-miu.

Anii au trecut, au mai trecut si alte aniversari, eu tot il intrebam pe tataie, tataie, jocul nu zaietz cand ajunge din Rusia la mine?? Stiam ca posta romana functioneaza destul de greu, dar nici chiar asa. 


Ma si gandeam... mai bine ziceam ca vreau o bicla.. deja mi se luase de cand asteptam jocul si artificiile...

 Intr-o zi, imi zice tataie, "Bah baiatule, nu credeam ca dureaza asa mult sa vina din fundu' Rusiei un pachetel cu un joculet si cateva artificuri. Coletul a ajuns in Ucraina" imi zice. de acolo nu mai poate sa faca mult pana la Bucuresti...ma gandeam..

 IEEEIIII TAR3EEEE JOCULETTT CU NU ZAIETZ PAGHADIII !!!

Ce sa vezi? Ghinion. Am intrat in UE, nu's ce deranj s-a produs prin Ucraina, si pachetelul a ramas nu's pe unde ..in Rusia sau Ucraina.

Phaaa... zic, asta e. Da-l naibi de joc si artificuri... Cum am trait pana la varsta asta fara joc Nu zaietz si artificii umede romanesti, pot sa traiesc mai departe bine mersi. 


Azi. azi ma! SUPRIZAA SOC SI GROAZAAA!!! 

Mandat postal, sa ma prezint sa ridic de la Posta Romana, "colet" .

Cand am ajuns la posta, phaaa... imi zice operatorul postal, haideti sa il luati dvs ca e cam greut coletul...

A venit ma...a ajuns... au venit jocul si artificiile din Rusia. Azi ma... intr-o zi normala, ca oricare alta.


 Tataie, nu a stiut exact , sau cine stie cum s-a inteles cu tovarasul lui din Rusia, mai ales cum mergeau telefoanele demult, habar nu am, i-o fi zis "Davai menia balshoi artificeschi" , ca mare artific ce i-a trimis tov. ala al lui din Rusia. Ba da mare. Aproape cat o racheta sol-aer. sau antitanc? nu stiu.  Ideea e ca e bine, vine revelionul acum, si am si eu artific bazat cu ce sa dau. :))))

I-am spus si lu' tataie, mai tataie a venit artificul din Rusia... dar sunt mai multe cutii.. din care una mare, si balsoi, si alta mai mica pe care zice ceva de cap ghidare termica vnimanie patrivnic pa ulitza davai pistolet, habar nu am... radio bla bla..

"Ракетный руководство Термоактивированный командой радио. ВНИМАНИЕ !! Не стучите с осторожностью"




She cicat fac acum cu artificul balsoi? bine ca a venit pana in revelion... cand o sa ma vada mama ca aduc alta cutie mare in casa, o sa inebuneasca complet. Asa zice ea , "O sa zici ca am inebunit complet! O sa vezi, daca nu ti-o place tie...!"

mda. cam nasol.  am zis sa ma uit pe net, sa vad cum se foloseste artificul..am gasit ceva.. dar nu sunt foarte clare instructiunile. sunt scrise in rusa...


am primit bonus de la producator,  in cutie  si o brosura cum baga astia de la Billa in cutia de scrisori, ca daca as vrea ceva mai mare, imi fac reducere de client la distanta si nu mai platesc transportul. vine direct pe calea aerului... :) 
 se baga cineva sa comandam mai multe?



evident ce am scris mai sus, nu are cum sa fie o fabulatie, pt ca eu nu fabulez. iar pe margine blogului, scrie mic ca tot cea ce public aici , este ferfect adevarat, iar in cazul de fata, nu sunt doar niste cutii goale. sunt pline cu artificuuuuriiii !!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu