23 aprilie 2017

sa vezi si sa nu auzi ce crezi, ce sa vezi?

astia mai "mici", (care acuma sunt deja mari :))) hihihi) adica mai ecsact, cei care nu au trait in epoca de aur a tov-ului N. Ceausescu, probabil au auzit cum oprea tov-ul curentul seara, cate doua ore, sau cum avea el chef (se ducea la actualul RENEL, si il lasau aia sa apese pe butonul shut-down-curent-cartiere)(la fabrici nu oprea) ca sa faca ceva economie, sa poata achita datoriile externe. Bun. Pe acelasi principiu trebuie sa merg si eu o perioada, (cu serverele) pt ca se pare ca a venit iarna, si panourile solare nu prea mai baga curent pe fleoscaiala asta de soare.


 Plus ca avand in vedere ca la ultima factura era sa cad pe jos cd am deschis plicul...era o suma cat salariul unei vanzatoare de la un chiosc obscur... trebuie sa iau masurile lui Ceausescu: noaptea si in principiu cand traficul pe servere e minim, sau cand consider eu ca nu am destul "power" de la soare, serverele vor fi oprite. Am tras si cablajul de microfoane, asa ca atunci cand am chef, sau mi se pare mie ceva, s-ar putea sa ma auziti cum bat campii cu gratia unui berbec (isteric si agitator) :D cand o sa vina vara, si o sa avem soare tone (si curent electric), probabil ca ne vom reveni cu tatzii. :P o sa incerc sa updatez site-ul www.radiofarafiltru.ro si ma gandesc la o solutie de "sindicalizare" a programului de pe radio. Pana la urma, oricine ar vrea sa puna muzica si sa bata campii la microfon. Avem toti laptopuri, si avem toti microfoane. (probabil si web-cam-uri) Ca sa nu mai spun de smart-foane. :D Deci, ca o faza de "proiect incipient" ii rog pe totz doritorii (si doritoarele ;) ) sa imi trimita un mail pe radiofarafiltru@yahoo.com cu subiectul "colaborare radio", si in corpul mesajului, numele/prenume/varsta (peste 18 ani), 2-3 15 cuvinte... despre persoana fizica care este, si ce vrea ea sa faca (cu viata)(glumesc) Eu va pun la dispozitie "platforma" de streaming si suportul tehnic server-side, si voi va faceti programul. :)  Veti primi un username si o parola plus o adresa de server pe care veti face streaming. Apoi gata, problem solved. Va vede si aude un glob pamantesc! :D Daca unii dintre voi va simtiti "scriitori in devenire" sau va mananca tastatura, veti primi si un user de editor/autor pe http://radiofarafiltru.blogspot.com Acum aveti ocazia sa ii demonstrati lui Dan Diaconescu Senzationescu, ca voi puteti sustine un live de o noapte dintr-o discoteca cu bumtzi bumtzii, si ca ce facea el in grasoniera, e piticot. ;)  (evident, va trebui si "monetizata" treaba asta cumva, pt ca pana la urma, toti vrem bani. Make money, not friends! ;) )




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu