26 iulie 2019

The Great Hack sau cum sunt folosite informatiile de pe retelele de socialiare

Am scris mai demult despre chestia asta... si da, mi-am dat seama la acea vreme unde o sa duca tot tambalaul asta cu "big data" si profilul "o.c.e.a.n.". :D Cand a aparut facebook-ul, eu aveam acest blog de ceva timp. (care mergea chiar bine conform trafic.ro de la acea vreme)
Am fost dezamagit pt ca imi scazusera drastic vizitatorii de pe blog de cand aparuse facebook. Apoi a mai urmat o lovitura, disparitia/inchiderea yahoo-messenger-ului, de unde provenea cel mai mare trafic instantaneu/verificabil. A trebui sa ma adaptez, pt ca eram doar un "profil" cuantificabil in acel "big data" care atunci se nastea. Trecem peste Hi5 si Netlog (despre care acum imi spune firefox ca au fost compromise 40.000 de conturi in 2012 de pe acest site, netlog) Despre postarea asta este vorba... https://radiofarafiltru.blogspot.com/2017/03/cine-te-vrea-te-cauta.html#more Apoi ce sa vezi? A aparut anul asta documentarul The Great Hack 2019. Iti recomand cu caldura sa il urmaresti, pt ca te va "lumina" despre cum sta treaba cu "big data" si toata "reteaua". https://www.youtube.com/watch?v=CAMoPbj3jQE&fbclid=IwAR1vDGugZnJbah6hN3hdXeLQW8UPKJkIOadJmIPTcVwocScrmnp6Jm4cxv4 



 



Cine nu isi poate "face rost" de film, il pot ajuta sa ii parvina :D 

https://filelist.ro/details.php?id=640586












PS: demult, candva, am fost antrenat si pregatit pt cercetare si diversiune in telecomunicatii, generic denumita "misiuni speciale"... sa fi vazut cadrele de atunci unde s-a ajuns acum... sau tare mult mi-ar placea sa vorbesc cu cativa dintre cei care m-au instruit atunci... erau niste oameni "destupati" si foarte inteligenti. Poate cine stie, vreodata... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu