07 noiembrie 2020

utilitar pentru doua monitoare din tableta

 scurt si pe repede:

am o tableta, la care nu ii mai functioneaza display-ul capacitiv. adica simplu si pe romaneste, apasai degeaba pe ecran ca facea diverse tarantele, fugea cursorul aiurea, apasa comenzi de capul ei, intr-un cuvant, functiona prost.

 

Drept urmare, am desfacut tableta in interior, si i-am decuplat banda cu contacte care ducea la partea de comanda capacitiva, pe ecran tactil.

Apoi am cuplat printr-un adaptor usb-otg un mouse simplu cu fir. Am vrut sa folosesc pe ea AnyDesck-ul, care e o alta aplicatie misto de control remote la distanta, (dezvoltata de o echipa plecata de la TeamViewer, TeamV care s-a prostit de tot, si nu il mai folosesc) dar tableta fiind veche, nu a acceptat instalarea lui. Paranteza, AnyDesck merge instalat pe orice telefon cat de cat, si apoi se poate intra de pe calculator/laptop, remote pe telefon. Evident ca merge si invers, de pe telefon pe calculator.

Revenim la ecranul dublu sau extins. Am gasit in Playstore, o aplicatie denumita SpaceDesk care permite conectarea unei tablete ca ecran secundar al unui laptop sau descktop. Aplicatia e simplu de instalat, apoi se ia de aici driverul de windows si se instaleaza. https://spacedesk.net/

 La rularea aplicatiei pe tableta, o sa va intrebe la care calculator vreti sa cuplati tableta ca ecran secundar. Calculatorul apare cu nume si IP. Da-ti clik pe IP-ul respectiv, si apoi toata treaba merge flawless. Setati din setarile de rezolutie si ecran ale laptopului/descktop, extended dispaly, sau connect projector apoi urmati setarile de display extins.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu