08 august 2022

radio sonda U0370622

Aventura de azi (ieri n.r.) cu radio sonda U0370622. Această sondă era in curte la cineva, firul ducea peste strada, peste stalpi si sarme, la altcineva in curte, unde era balonul. Am strigat la poarta o gramada și nu a vrut sa iasă. Avea niște căței care latrau isteric.

 

 Am avut o undița lungă, am prins firul de pe stalpii de pe stradă, si am tras eu de partea unde era radiosonda, si sotia de partea unde era balonul pe partea cealaltă a străzii. Eu trageam de firul cu radiosonda, si in curte erau niste căței, care si ei trageau de sondă. Eu credeam ca e un om care trage de sondă, si tot strigam la poartă ca sa ne dea sonda. 😃 Dar cățeii nu înțelegeau si trageau in continuare. Pana la urmă am tras de sfoara mai tare până a urcat sonda pe casă, apoi pe acoperiș tot trăgând-o. Si am tras-o ușor pana a ajuns la un jgheab de apa, unde se blocase. De acolo am ridicat-o cu undița. Apoi a ieșit si tolomacul ala din curte, cam hapciucalitic, si destul de buimac, ca se vedea ca nu înțelegea nimic din viață. I-am arătat ce avusese el in curte, si noi vroiam sa ne dea, s-a uitat la sonda, și a zis "Îhî. Îhî." pe un ton neinteresant. In sfârșit, am recuperat-o.😂😁 PS: cainii care trageau de sonda, erau niste pechinezi amarati sau nu stiu ce aratari gen "catel", dar erau cat niste pisici de mari. Cand a deschis "buimacul" poarta, au iesit astia 3 catei mici, si au sarit direct la ciorapii mei, probabil enervati ca le-am luat jucaria. 😂 In poze nu se vede firul pe stalpi pt ca era prea subtire.

 











 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu