07 mai 2023

radiosonda U4434366

 am cam umblat ceva dupa ea. 

initial o auzeam de la geam cu TTGo-ul, pt ca era la 20 si ceva de km inaltime. Am plecat imediat dupa ea, si am avut noroc ca era pe langa Glina-Balaceanca, si am luat-o pe drumul tehnic care de fapt va fi noua centura a Bucurestiului. 

Problema a fost ca in loc sa ma uit la locul estimat de aterizare, eu m-am uitat la locatia de burst maxim de inaltime. Apoi mi-am dat seama ca am gresit destul de mult localizarea, si am mers pe acel drum tehnic spre locatia unde era estimata aterizarea. Acolo in zona am reusit sa o receptionez direct cu TTGo-ul, cu coordonatele reale pe care le transmitea efectiv radiosonda din lanul de rapita. Apoi am mers cu masina in zona cat mai aproape, si am recuperat-o. Si acum poze si filmari, pt ca o poza face cat 1000 de cuvinte. In unele poze se vede si locatia de pe APRS de la portabila TETRA pe care o aveam la mine, si o foloseam ca sa comunic cu sotia... (care si ea a devenit interesata si ii face placere sa mergem impreuna sa le gasim, de ceva ani, de cand am descoperit aceasta noua preocupare. Imi place ca seamana cu vechea "vanatoare de vulpi", care se facea demult ca sport de radiogoniometrie in teren) 

https://radiosondy.info/sonde_archive.php?sondenumber=U4434366

 

 




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu