20 iunie 2023

recuperare radio sonde cu aventura cunoasterii

 zilele trecute am fost impreuna cu Marius, YO3AEP, sa recupereze prima radio sonda a lui. De poveste si cu aventura e putin spus...a fost cu rasete si dureri de burta.. Deci dezorientare mai mare, nu am vazut in viata mea. Eu l-am asteptat si pe el sa vina, ca sa o gaseseasca el, intr-o statie de alimentare cu carburanti. Sonda emitea, si i-am zis ca e extrem de usor de gasit, sotia chiar aratandu-i directia unde sa se indrepte, ca sa o gaseasca. Naaahhh nu putea fi asa simplu. Marius a luat-o pe sosea, spre Galbinasi. Urlam ca nebunu la el prin statie, ca merge in directia gresita. El nu, batman...Ma gandeam bine ca nu a luat-o pe sina de tren, ca ajungea mai repede in Galbinasi. O sa pun mai jos cu copy paste textul de pe un grup de radio sonde, unde am povestit patania.


 

am recuperat si sonda de azi, si una mai veche pe care o aveam eu "in vedere", de mai multe saptamani, acolo in zona. Marius a recuperat-o pe cea de azi, usoara de altfel, dar cu aventuri din partea lui, fiind prima 😂 (o sa povestesc pe blog maine), si eu m-am bagat clasic, la un semi-offroad, la una veche de ceva zile, intr-un lan de rapita, asa cum am eu noroc tot timpul... dar pe care am recuperat-o. (doar sonda, ca mosorul si balonul erau la cucurigu in rapita) am tras de sfoara si eu si Marius pana a cedat si s-a rupt cam la 25 de metri.

am si filmari de pe ecranul ttgo-ului, si live cu Marius pe sina de tren, in timp ce vroia sa ia din mers trenul spre Galbinasi. 😂 a fost o mega-aventura pt el, deoarece nu a ascultat "indicatiile pretioase" pe care i le dadeam prin statie, coctzat ca Ceausescu pe un deal, la 500 de metri distanta de el, si in timp ce dadeam din maini, exact ca Ceausescu...doar ca aveam si o statie Motorola in mana... 😂

A fost show, pt o sonda in mijlocul unei pajiști de vis, (o sonda de luat in 10 minute, cu tot cu explicații pt văcar) 😁cu văcuțe pe izlaz și băștinașii care se uitau nedumeriți la mine cum ii explicam lui Marius unde sa se îndrepte, si el mergea in zig-zag ca un bondar beat, in direcție opusă... Erau băștinașii deja, enervați ca la fotbal... "-thaaa nu incoolllooo baaa!! INVERSSS!! SPRE DÂMBOVIȚAAAA INVEEERRSSS!! IA UITE BĂ CA O GĂSEȘTE NEVASTĂ-SA! BĂĂĂHH! Thaaa... Joacă rău mă..." 3 ore am stat și râdeam de ma durea burta. 😂 Asa e prima oară la toți, explicam eu galeriei.. Doar știți și voi, până găsești gaura... Potrivită.. 😂 Tot femeia trebuie să ia atitudine.. Și negricioșii ma aprobau. (dacă erau negri, cum sa le spun? "Indieni"?) Au înțeles oamenii, in 3 ore cat au urmărit meciul, cum funcționează GPS-ul din telefoanele lor, cum se 'prezice' starea vremii, ce senzori există pe radio sonde (aveam vreo 2 prin portbagaj, complete cu ață si balon) au mers din mână în mână pe la toți, in exclamații de "oooohoo dar e goale?", nu taticuț, au procesoare ca gândacii înăuntru, "-e scumpe?" păi nu e scumpe, ca pică 2 pe zi, tot anul, 365 de zile x2... Ia vezi.. E multe? E. Deci nu costă, e gratis. ☺️🤔😁 Cum naiba? - Păi și voi...? Eee păi noi ne râdem și ne distrăm așa prin toate satele, ca la pește, doar că fără undițe. 🤔 Voi nu v-ați râs acum? Nu a fost frumos? - Baaa daaa, foarte frumos... Uite bă ca a găsit-o nevasta-sa! Ia zis prin ștație acu'. - Ț-am zis fă, că tot noi muierile, e șucare? ☺️🤗 Hai să mergem acasă, că până ajung aia inapoi, se inoptează. Și băieții umblau toți în android, să își calibreze GPS-ul, pt că au înțeles că un telefon cu "low-acuracy", te bagă în boscheți, la propriu. 😬 - Il învârt așa aiurea prin aer? Exact cum îți arată gif-u', nu aiurea. Faci 8-uri...😂😉 Aaaa nu știi să faci 8-uri? HĂhăă! Păi asta le place.... La telefoane. 😂😂😂😂🤔 Temă pt acasă : să aud de la soțiile voastre, când venim data viitoare, că știți să faceți 8-uri. 😝😁😁😁 Copy-paste, si poze/text mâine pe blog



apoi am fost sa recuperez si eu una mai veche care nu mai emitea. 

o sa comasez inca o postare cu o alta radio sonda, din alta zi, tot aici, ca sa nu mai fac inca una separata.












































si acum postarea cu alta radio sonda, de data asta fara nici o aventura, in afara faptului ca am fost interpelati de niste paznici de vanatoare, care au crezut dupa reflectoarele de pe masina, ca suntem braconieri si vrem sa la tragem teapa sa vanam fara ca ei sa stie...




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu