15 martie 2024

inlocuire acumulator casti bluetoth

 aveam niste casti luate la sa zicem "5lei" din Jumbo. au mers cat au mers, la modul ca "de noi" nu prea aveau autonomie, adica ascultai sa zicem "jumate de caseta", pe o parte si apoi murea acumulatorul ca in vremurile cand aveai o pocnitoare de walkmen si manca bateriile 777 ca pe nimica, aproape pe o parte a casetei.

 

 Si m-am gandit eu asa in capul meu, avand stransi de pe la prieteni, acumulatori de vuse, ce ar fi sa inlocuiesc acumulatorul original cu acumulatori din astia? M-am gandit ca bag mA de cat spatiu am. Acumulatorul original, mai avea un pic si exploda, asa era de umflat. Cand am desfacut castile, surpriza! Ce sa vezi? partea din stanga (sau dreapta) adica opus partii electronice, goala complet. Phooaaii! loc sa ma destrabalez cat vreau. Mi-au intrat 3 acumulatori de vuse, imi scapa acum amperajul, dar am pus 3 perechi echilibrate perfect, in paralel, si apoi in modulul de incarcare recuperat de la fostul acumulator. Cel mai greu a fost sa trag inca 2 fire, pe care sa le duc dintr-o parte in alta, cu voltajul pt placa electronica. Per total, au iesit. Se aud. O sa revin pe blog cu detalii cat "tin" acuma. 😁 

si mai jos, puteti uita poze:














 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu