dupa scrie si in titlu, pun niste filmulete amuzante, asa AFLEAGHHH!
daca va plac, datz linku' mai departe. din mana in mana, pana in fund la taxatoare. :)
dupa scrie si in titlu, pun niste filmulete amuzante, asa AFLEAGHHH!
daca va plac, datz linku' mai departe. din mana in mana, pana in fund la taxatoare. :)
LINK SVX -2 2263316 EDIT actualizare: 9999 (LINK VER.2-GPS-APRS/schimbare TG)
CATRE ACEST ID 9999 2263316 VOR FI RUTATE PORTABILELE PT AFISAREA POZITIEI GPS PE APRS.FI MESAJELE SDS PENTRU SCHIMBARE TG SAU PARROT CHECK, ORI RAPORT DE VREME, VOR FI TRIMISE CA STATUS CATRE “PRIVATE NUMBER” LA ID-UL 9999 2263316 (NU TRIMITETI PE “GRUP” MESAJE SDS, PT CA VOR FI PRIMITE DE TOATE STATIILE DESCHISE IN ACEL MOMENT. SE VA SELECTA DIN AGENDA MEMORATA IN PORTABILA/MOBILA PROPRIE , LINK-SVX - 9999 2263316
Deci experienta cu CFR-ul: am avut de mers pana la Suceava. Am ales vagon de dormit cu 2 paturi. Aveau si cu 4 si cu 6. Cumva ei considera cuseta cu 2 paturi, clasa 1. Bun. Ca si orar si mers, a fost super ok, si s-a incadrat la minut. Au fost portiuni pe unde cred ca a prins si 100-130Km/h. Trenul avea in compunere 6 vagoane, din care 2 de dormit, izolate de restul vagoanelor, adica nu se putea flenduri nimeni de aiurea. Plus ca usile erau inchise si nu se putea coborî sau urca, fara sa deschida supraveghetorul usa cu cheia. Fiecare vagon de dormit avea supraveghetorul lui, care avea un scaun pe coridor, (ca un jilț boieresc de piele) si era geana pe cusete. Vagonul avea confortul din anul fabricatiei, adica 1968. 😆 Ziceai ca sunt la tataia la tara. Mobilier greoi, negricios si imbatranit. Becuri chioare peste tot. Pe culoar, trebuia sa calculam care merge primul, pt ca era extrem de ingust. Cred ca vagoanele erau de prod germana, pt ca peste tot erau tăblițe in germana. Ca design se aseamana cu acele tramvaie (vechi, primite gratis de la nemti) care au circulat la un moment dat prin Bucuresti. Mi-a placut ca din "partea casei" erau in cutia cu oglinda din compartiment, 2 sticle de apa plata si doua seturi de igiena sigilate. Periuta de dinti, pasta de dinti , sapun si prosop de unica folosință. Pt curent la priza, a trebuit sa ridice niste sigurante manuale de la invertor care sarisera, nu se stie de ce. Wc-ul decent curat, si chiar cu cadita de dus functionala. Avea si sapun lichid, chiar de calitate, si hartie prosop si igienica. Caldura in vagoane ca la balamuc! I-am zis lu' nea Sărbătoare sa o lase mai usor ca ne prajeste. Si mi-a zis ca deja o lasase, ca si lui i s-a parut cam prea tare. Atata doar ca aspectul "retro" al vagonului era cam prea mult. De fumat nu mai zic, ca se stie... 😉 Ma gândeam că suntem in anul 2020, cand in alte tari se circula cu 200-300Km/h, si trenurile sunt de generatie ultramoderna, cu senzori peste tot iar la noi, la Pașcani, un nene care probabil răspunde de siguranța circulației, verifica temperatura rulmenților de la roti, cu mana... Iti dai seama ce mănă-termometru avea ala? 🤣 In sfarsit... Bine ca am ajuns cu bine. Si mai jos, poze.