20 octombrie 2013

yo3bog

mi s a atras atentia de catre frati-miu ca pe el nu l am prezentat pe acest site radioamatoricesc. si totusi are indicativ de radioamator YO3BOG (de la Bogdan)(stiu este preferential indicativul :P dar a fost un cadoo de la mine , asa zice el cadooo cu "o" lung :D ) .

iata ca il prezint acum.


aici era pe bloc ajutandu-ma sa pun antene...


sincer el nu prea este pasionat de statii de emisie , dar poate pt ca nu a prea avut statii pe mana...o sa am grija si de asta...


este de meserie chirurg de imagini ca si mine ,taie in imagine "vie" , adica editor imagine ...eu l am scolit :P


ii place muntele foarte mult la fel cum imi place si mie .


in "sala" lui de "operatii" .....cu degetele pe "bisturiu"






a incercat si motocicletele , dar nu sunt o pasiune pt el...stie sa mearga bine , dar mai mult ii place masina lui... (poate pt ca e de culoare rosie :P :D ) (este cea mai bibilita masina...nu pun poze cu ea pt ca sufera modificari in fiecare zi ...in loc sa imbatraneasca ...intinereste...)


pe munte nu se rataceste nici o data


peste toate este si APICULTOR , are propriul pavilion de stupi...




si pe deasupra este si foarte caterincos...



acesta este frati-miu ....nu va inghesuitzi fetelor , are prietena si o iubeste mult de tot (si stiu ca si ea il iubeste), asa ca ..ntzzz...nu e loc ...ne pare rau ...a fost luat deja...se stie ...ce e bun e luat deja de altcineva ... :P :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu