vineri, 8 aprilie 2016

mega giga peta ancore de antena

                      
hai, mai facem repede o postare? plina de poze :) sunt o tona de poze.  
nu mai "fac" pozele mari in postare , cine vrea sa vada , poa sa dea un clik pe poza , sa "se faca mare" :)

Asadar, voiam sa imi fac cele mai pizdetz (este un cuvant rusesc, care reprezinta aceeasi "chestie" , si in rusa :D ) ancore de antena. 
da de ce? 

vezi mai jos, explicatii de ce...
bagam si o melodie ?


 asadar, avand nebunia (de melodie) in cap, am zis FACHED , I LAIED ! (sau LAID ? :D ) 
stiu , si daca mai imi repeta cineva ca "nu esti sanatos maica la mansarda" , deja ma plictisesc crunt. nu este o noutate , nu este o stire. nimic special. cand o sa vezi ca fac "ceva normal" , atunci este ceva "anormal" in comportamentul meu. 
in rest , dementa si nebunia ridicata la rang de arta.

a da, ca de obicei, postarea nu o sa fie numai si numai despre ancore de antena... 
sunt la mine pe blog, si pot sa bat campii cat vreau eu. :)


ce imi plac cand se bat "pisicile" :)))) hahahah

paranteza mai jos pt hateri :) nu este pt voi fetele care ma iubiti (in secret):) :P

(am vazut si multe filme "cu rusi", artistice sau reale, mult mai dusi cu pluta decat mine. asa ca eu sunt un mic motanel nevinovat , pe langa ce fac unii dintre fratii nostrii de la rasarit. probabil de aia restul "lumii" are un respect subinteles pt natia rusa. dap. nu stiu daca este vreo legatura de ADN intre numele meu de "Ivan" si sa zicem , comportamentul meu. si de fapt nici nu ma intereseaza , atata timp cat mie imi face placere. )(chiar daca "tie" iti vine sa ma strangi de gat. :) poti sa incerci :P sa vedem daca iti reuseste . ar fi bine sa ma strangi foarte apasat de gat, pt ca daca apuc o micro-secunda, sa imi indrept degetele spre ochii tai, scobesc cu degetele aratatoare in orbitele tale , pana iti scot bilutele alea cu care vedeai , si dupa le arunc pe jos si le strivesc cu piciorul.)(o sa iau ceva ani, pt mutilare, dar stii ce zic eu? nu am absolut nimic de pierdut. cel mai nasol este sa ai de a face cu persoane , care "nu au nimic" . ne avand "nimic" , nu imi e frica ca pierd "ceva" . )


asadar am stabilit, din start , ca multa minte nu am nevoie (si nu imi trebuie)

oricum trebuie sa stati la rand, cu bilet de ordine , pt ca sunteti destul de multi :) (cum se spune acum "hateri".. pff. nu poti sa zici romaneste , invidiosi? sau pizmasi ? sau sau...sunt atatea cuvinte misto , romanesti...)

 candva o sa fie legal, sa am dragunov-ul meu :))) hahah 
vezi ce fata de Dementor am? (asta e porecla pe care o aveam in tvr, pusa de nimeni altul decat Adelin Petrisor :))) hahah. imi zicea , "nu pot sa uit cand mi-ai aratat tu cum te sui cu picioarele cracanate (era un culoar ingust cam de un metru si inalt la vreo 3 metri) pe pereti pana sus , si apoi "te tineai" doar in picioarele cracanate, si te faceai ca tragi cu un pistol imaginar, si vine Paul Soloc. (director de stiri atunci) si si-a facut o cruce mare, s-a intors imprejur si a plecat...." phahaha  :)))))

ba daca nu ma crezi, sa il intrebi pe Adelin , daca nu a fost fix exact asa. ....

bine inteles devin o "problema" si mai mare , atunci cand gasesc o persoana aproape la fel de "sarita de pe macaz" cu care sa "ma anturez". 
evident, 2 nebuni sunt mai buni , decat un nebun :D cel putin la sah.





"uite asa cand ma gandesc cate o data..." nu te mai gandi...lasa mintea sa se odihneasca..










 


bon
hai sa incercam sa revenim  (sa iti pregatesti "degetu' de scroll" pt ca e mega lunga postarea :) )
vroiam de mult timp sa defrisez toate antenele mele, si sa le fac de la 0. pe curat.
acuma cu "reabilitarea" a fost okazia ideala.
bine inteles a trebuit sa stau geana pe lucratori , si chiar asa, tot s-au speriat 2 antene yagi. le-au vazut de aluminiu , si gata...puff...au disparut. (nu a costat decat 200 lei una...asta e. bani nu e problema...hahahah )(pt restul exista Visa Master Card :D )


bine inteles ca ei ar fi ingropat distribuitorul in sapa...ghinionul lor ca eu eram mai tot timpul , ba pe bloc , ba in subsol, ba cine stie de unde apaream. asa ca am fost un fel de super-vaizar al lucrarii ...

uaaaaiiiii !!! scoate ba ala din shapa...cum lasi ala asa ingropat??? 

 da cu flacara bine
















 -auzi ma cablu asta vine din China??
  scoate-l in chil pa varza din sapa. taie-l. daca nu ai unde sa il pui.













































asadar, am proiectat cele mai "pizdetz" ancore posibile. cele mai.











toate astea bagate in cofraj , inainte de turnare.
legate bine cu sarma , si mega suduri. (pe piulitze)  sunt ferm convins , ca daca cineva vrea sa ridice blocul cu o macara , reuseste . la cat sunt de rezistente.
degetul (degetele) indica numarul ancorei. pt ca sa stiu eu. :)






ziua marii turnari. bine ca am fost acasa. evident cand am auzit vibratorul, de beton :) nu alt tip de vibrator, tzusti repede pe bloc. am vb cu inginerul sherif care era saf pe furtune, si i-au placut pana si lui , ingineriile pe care le-am facut. a zis ca ancorele alea vor rezista 1000 de ani :) :D






















vibratorul :)))
si cum mie imi place ca orice chestie sa fie cel putin dublata , de siguranta , pt ca nu se stie ,
am bagat tot atunci cand se turna betonul , inca 4 bride de ancora.
am demontat de la o Raba , urechile care tin foile de arc lipite de osie. evident cu o mana tineam Raba in sus , si cu alta desurubam piulitele de la urechi. iar cu alta mana , trageam de bride. :))) pfff







nu poti sa lucrezi cu ciment , fara sa te mozolesti.... :)))












mai la inceput in poze, antenele astea aveau lnb-uri...la data pozei, nu mai aveau....
am vb cu propitarii a cea a mai ramas, decat ligheanele, si mi-au spus ca mi le dau mie cado. :)









bine ca am pus eu bride, ca altfel cum prindeau scripetele??





cazemata de refugiu.
in poza se mai vede un ultim yagi... care ulterior nu a mai fost nici ala... s-a speriat... :)))


le-am vopsit cu un rosu isteric.
stiu e o culoare comuna, dar imi placea nuanta . rosu 28 sange de iepure.



tot bride de ancorare.
















multumesc Mache si Cosmin pt paraboloice. raman dator cu cate un instal de win sau linux la alegere :D :P
vezi ca vb pe statie si ne spune lu tovarasa, la primarie :D






evident , o sa vina un tub de plastic cu izolatie si tot ce trebe , silicon si etc, ca sa fie treaba profi...












am dat jos si x510-ul impreuna cu un catarg de aluminiu, pt ca simteam ca o sa dispara si alea...

o sa mai revin cu edit-uri...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu