08 aprilie 2016

mega giga peta ancore de antena

                      
hai, mai facem repede o postare? plina de poze :) sunt o tona de poze.  
nu mai "fac" pozele mari in postare , cine vrea sa vada , poa sa dea un clik pe poza , sa "se faca mare" :)

Asadar, voiam sa imi fac cele mai pizdetz (este un cuvant rusesc, care reprezinta aceeasi "chestie" , si in rusa :D ) ancore de antena. 
da de ce? 

vezi mai jos, explicatii de ce...
bagam si o melodie ?


 asadar, avand nebunia (de melodie) in cap, am zis FACHED , I LAIED ! (sau LAID ? :D ) 
stiu , si daca mai imi repeta cineva ca "nu esti sanatos maica la mansarda" , deja ma plictisesc crunt. nu este o noutate , nu este o stire. nimic special. cand o sa vezi ca fac "ceva normal" , atunci este ceva "anormal" in comportamentul meu. 
in rest , dementa si nebunia ridicata la rang de arta.


bine inteles ca ei ar fi ingropat distribuitorul in sapa...ghinionul lor ca eu eram mai tot timpul , ba pe bloc , ba in subsol, ba cine stie de unde apaream. asa ca am fost un fel de super-vaizar al lucrarii ...

uaaaaiiiii !!! scoate ba ala din shapa...cum lasi ala asa ingropat??? 

 da cu flacara bine
















 -auzi ma cablu asta vine din China??
  scoate-l in chil pa varza din sapa. taie-l. daca nu ai unde sa il pui.













































asadar, am proiectat cele mai "pizdetz" ancore posibile. cele mai.











toate astea bagate in cofraj , inainte de turnare.
legate bine cu sarma , si mega suduri. (pe piulitze)  sunt ferm convins , ca daca cineva vrea sa ridice blocul cu o macara , reuseste . la cat sunt de rezistente.
degetul (degetele) indica numarul ancorei. pt ca sa stiu eu. :)






ziua marii turnari. bine ca am fost acasa. evident cand am auzit vibratorul, de beton :) nu alt tip de vibrator, tzusti repede pe bloc. am vb cu inginerul sherif care era saf pe furtune, si i-au placut pana si lui , ingineriile pe care le-am facut. a zis ca ancorele alea vor rezista 1000 de ani :) :D






















vibratorul :)))
si cum mie imi place ca orice chestie sa fie cel putin dublata , de siguranta , pt ca nu se stie ,
am bagat tot atunci cand se turna betonul , inca 4 bride de ancora.
am demontat de la o Raba , urechile care tin foile de arc lipite de osie. evident cu o mana tineam Raba in sus , si cu alta desurubam piulitele de la urechi. iar cu alta mana , trageam de bride. :))) pfff







nu poti sa lucrezi cu ciment , fara sa te mozolesti.... :)))












mai la inceput in poze, antenele astea aveau lnb-uri...la data pozei, nu mai aveau....
am vb cu propitarii a cea a mai ramas, decat ligheanele, si mi-au spus ca mi le dau mie cado. :)









bine ca am pus eu bride, ca altfel cum prindeau scripetele??





cazemata de refugiu.
in poza se mai vede un ultim yagi... care ulterior nu a mai fost nici ala... s-a speriat... :)))


le-am vopsit cu un rosu isteric.
stiu e o culoare comuna, dar imi placea nuanta . rosu 28 sange de iepure.



tot bride de ancorare.
















multumesc Mache si Cosmin pt paraboloice. raman dator cu cate un instal de win sau linux la alegere :D :P
vezi ca vb pe statie si ne spune lu tovarasa, la primarie :D






evident , o sa vina un tub de plastic cu izolatie si tot ce trebe , silicon si etc, ca sa fie treaba profi...












am dat jos si x510-ul impreuna cu un catarg de aluminiu, pt ca simteam ca o sa dispara si alea...

o sa mai revin cu edit-uri...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu