06 iunie 2021

aventuri off-road

Ca sa fiti in acelasi "mood" cum am fost eu in povestioara urmatoare, ar trebui sa aveti exact melodiile urmatoare puse in play destul de tare. :D pt ca asta se auzea in masina. 
 
 
   
 
Asta trebuie povestita, (sa citeasca si nepotii mei, cam cum ne distram noi) ca poze nu prea am, dar daca nu credeti vreun cuvintel, puteti cere o confirmare din partea sotiei, care a putut uita si ea. :D Azi (nr. ieri) am luat-o pe un alt drum spre stupi, tot asa pe camp. Trebuia sa ajung la fratele meu, cu niste faguri, etc pt stupi. 
 
L-am intrebat, "ba sa o iau clasic pe drumul asfaltat, care era foarte lung, ocolitor si plictisitor", sau sa o tai pe camp, pe anumite drumuri forestiere, pe care noi le stim foarte bine. Frati-miu a zis bah nu's ce sa zic, "sa nu fie balti.." Am ales usa din stanga, "fara plictiseala". Acuma varianta pe camp, avea si ea 3 versiuni. Pe camp 1.0, pe langa o padure, varianta 2.0, pe mijlocul campului, clasic pana la canalul de irigatii, si dreapta, sau versiunea 3.0 dreapta mult, pe la statia de pompare unde era intr-o vara sa il trazneasca fulgerele pe frati-miu si stanga pe canalul de irigatii. Versiunea 1.0 nu mergea, pt ca padurea tine apa, si atrage umezeala, si balti. Drept urmare nu. Versiunea 2.0, a zis tata "era sa ma inec, era iaz, m-am intors 40 de km, pt 200 de metri de netrecut". Bun. Ramanea versiunea 3.0, "Acolo unde era sa ma trazneasca". Am tras cartonasul, si am citit pe el. A mers totul neasteptat de simplu. Exact cum zicea Dem Radulescu in BD, "-A mers anormal de simplu." Am avut ceva balti, cu namol si apa, dar pana si mama, care nu e mare off-roadaritza si a facut numai offroad la stupi cu Lada 1200, vedea traseul ideal. Adevarat, ca trebuia sa iasa pe geam si mama si sotia, ca sa contrabalanseze masina foarte inclinata, dar a fost totul in parametrii, cu toate ca drumul era destul de prost, pe alocuri balti, ogase si tot felul de gauri. Le-am trecut fara probleme. Dar la un moment s-a terminat cu joaca de-a off-road-ul. Balta pe vreo 200-300 de metri. Iaz. Vorba lu' tata. :D In stanga canal de irigatii, in dreapta camp cu grau inalt de 1 metru. Am oprit turbo-reactoarele, si m-am dus pe jos vreo 100 de metri, pana mai aproape de problema sa o evaluez. In timp ce o evaluam, am si umilit-o... cum numai baietii pot. :))) Apoi am lasat prosteala si fandoseala, si le-am zis sa se tina bine de toate manerele. Am dat in spate, ca sa imi iau avant, cuplat 4x4 usor, talpa blana gaz, a 1-a, apoi a 2-a si apoi SURPRIZAAA!!! , UIIIIII !!!! Direct blana si soc si groaza, am virat intr-un arc de cerc mare, pe camp, prin grau. 😁😄🤣 Cadea graul ca secerat. Lacuste si melci pe tot parbrizul... hartoape si gauri ca la balamuc...pt ca evident, se simteau brazdele trase la semanat. 
 
 
 
 
 
 
 
                                                       un ultim cosas, ramas dupa isterie

Unele gropi erau cu ochiuri de apa.. saream cu totii in masina ca rusii aia din videoclipul ala cand le sare berea din mana...😂😂 Sotia urla din spate, ca sa nu le calc asa mult graul, ca paguba ca nu stiu ce. Fi-mea dormea in spate dusa... Cum alergam eu in dementa mea pe camp prin grau, asa, nu prea mai puteam sa intru pe drum. Pt ca ce sa vezi? intre asa zisul drum, si cultura de grau, era un sant mare, special facut ca sa nu intrii in grau. Am estimat ochiular din viteza, 😄cum sa sar peste santul ala, pt ca era risc sa raman in sant, si am zis sa rup pisica in doua repede, brusc, strosc scatolsc, am sarit santul, si am intrat pe "drum". Cea mai buna solutie, din ce am observat, este exact ca la motocicleta cand mai nimeream un hard-enduro: talpa, si gaz blana prin apa, noroi, grau, orz, porumb, ce o fi. Cu tata zilele trecute, masina mergea la 45 de grade. Practic tata vedea pe geamul lui fix directia de mers a masinii. Volanul era degeaba, pt ca erau niste santuri asa mari, incat puteam eu sa misc oricum de volan, ca masina mergea ca tramvaiul, pe cele 3 ogase, doua roti din diagonala, pe un sant, o roata de pe spate, pe un sant, si alta roata de pe fata, pe alt sant.

 





pozele de mai jos sunt de la aventura cu tata...

aici nu prea am ce povesti...vorbesc pozele singure...










EDIT: 























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu