28 iunie 2021

RADIOSONDE 26 IUNIE 2021

 Sambata 26 iunie, am facut din nou echipa de soc, eu YO3IVA, YO3RAM, sotia si fetita, si am plecat sa mai recuperam niste radio sonde meteo. Erau in plan 6 bucati, dar una a trebuit abandonata din cauza drumului de acces pe camp, care era extrem de gaurit si plin de apa, catre acea tarla unde se afla radiosonda.

 

am gasit radio sondele cu urmatoarele serii:  T0340351 T0340352 T0340341 T0340355 T0340342

Radio sonda cu numarul T0340354 am declarat-o ca avand nevoie de atentie, pentru ca pana nu se va usca complet drumul de acces spre ea, nu poate fi gasita.

De data asta am scapat de mers prin rapita, si majoritatea dintre sonde, au fost gasite in porumb, sau mazare furajera. Nici prin porumb nu e usor de mers, dar e mai acceptabil decat prin rapita. Sondele in sine nu au fost greu de gasit, ele aflandu-se in pozitia raportata. Doar ca foarte rau a fost drumul pana la fiecare radiosonda. Am si facut un pic de "chirpici". Drumurile erau pline de balti cu apa, unde am forjat masina destul de tare, ca sa trecem de ele. La un moment dat, am dat in niste hartoape, de ne-au sarit bashtile din cap. :)))) Erau unele santuri, pe drum, facute de roti de tractor, dar nu tractor din asta normal, tractor care lasa sleaul pe unde trecea, de juma de metru adancime. Pe acolo practic a trebuit sa o luam prin porumb cu masina, pt ca erau asa mari craterele, ca ar fi ramas masina suspendata. Si cred ca as fi lucrat dedesupt la masina, bagat in acele santuri fara probleme, la cat erau de adanci. Plus faptul ca a trebuit sa merg pe un drum foarte nasol, care nu putea fi considerat drum, dar care era pe marginea unui canal de irigatie, plin cu apa, si destul de mare, si trebuia sa am grija sa nu se surpe pamantul pe unde mergeam noi, pt ca am fi cazut in canal. Ca sa fie treaba ingreunata complet, mai erau si niste bucati mari de pamant, scoase din canal, cand a fost dragat.  Soarele a fost un pic cam arzator, si ne-a cam copt si in masina, si cand mergeam pe jos pe camp, pt ca nu se mai putea inainta cu masina in unele locuri.

 

 am avut si alte aventuri, dar probabil o sa editez pe viitor postarea, sa revin cu amanunte.

 

https://radiosondy.info/sonde_archive.php?sondenumber=T0340351

https://radiosondy.info/sonde_archive.php?sondenumber=T0340341

https://radiosondy.info/sonde_archive.php?sondenumber=T0340352

https://radiosondy.info/sonde_archive.php?sondenumber=T0340355

https://radiosondy.info/sonde_archive.php?sondenumber=T0340342



mai jos poze:





















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu