26 mai 2023

TONE DE SCHEME ELECTRONICE

 acum vreo 3 ani, stiu ca uploadasem o stiva de scheme electronice. din colectia stransa de mine, de pe la mai multi radioamatori sau de pe net descarcate. tot felul de reviste scheme scanate, etc related electronica si radioamatorism. Doar ca ce sa vezi? Nu mai stiam de nici un fel, unde naiba le urcasem pe internetul asta mare... Deci nu aveam nici o idee unde le-am pus. Nada. Zero. Nula la nula. Pur si simplu, negru

 

Imi parea asa rau, ca a fost ceva de munca la upload. Si ia uite ce ma paleste pe mine gandul, ia sa caut un pdf scanat, cu un nume mai ciudat, din ceea ce stiam oarecum ca uploadasem. Am gasit la alt user, acel pdf. Eram pe drumul cel bun. Gasisem site-ul unde urcasem o parte din documentatie. SLIDESHARE !!! PHOAIII... gamiash.




Acum nu mai imi stiam userul. De parola, nici atat nu mai imi aminteam. M-am logat cu gagal, nah. Nici o sansa. Nu era login cu gagal. Am incercat cu facebook. Nici macar.... Iar din nou, caut un pdf, despre care stiam sigur ca numai eu il urcasem, la acea vreme. SI BANGG!! UN DEGET!!! Ivan Ion. Thaaa....auzi. Ivan Ion. Bun. Cum c@c@t sa ma loghez cu acel user? Dai si incearca o tona de email-uri, asa cum imi place mie, cand bajbai aiurea. 

Pana la urma, l-am nimerit. Si de bucurie, am inceput si am mai uploadat o stiva de documentatie. Asadar, inca urc pdf-uri in cont, si cred ca o sa fie foarte cuprinzator in documentatie, contul.

Va invit sa descarcati, sa cititz , deoarece "cartile te fac ne-prost"(si inca unu bun) :) Evident as putea pune si pe un drive gagal toata documentatia, dar nu stiu daca imi ajung 100Gb. :) https://www.slideshare.net/ivanion1/documents 

  

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu