08 martie 2024

recomandare casti muzica Trust GXT 383 Dion

 Nu sunt eu neaparat in masura sa recomand cuiva, ceva. Exista posibilitatea ca eu sa fiu subiectiv, si ce mie imi place, altcuiva, s-ar putea sa nu ii placa. Dar consider ca pe "felia mea" cu ascultat muzica, plus ca de ceva timp de cand ma ocup chiar si cu realizarea unor incinte audio, as putea face anumite recomandari. Si da, cred ca am destula experienta in domeniul audio, la modul ca am facut destul de multe reparatii si am vazut si ascultat tot felul de incinte audio, si casti. 

 

Deci cumva, pot sa imi sustin anumite puncte de vedere in "domeniul audio", domeniu care la fel ca si domeniul statiilor de emisie si antene radio, este aproape interminabil ca argumentare si "discutie libera", intre mai multi pasionati. Fiecare sustinand partea lui de adevar, si propria experienta si practica in aceste domenii. 

Dar sa o mai lungim un pic. :) How about no?!

Am fost pe la un bun prieten radioamator, acum ceva saptamani. Pe la Nea Radu, dupa cum il stiu radioamatorii YO3BZW. M-am dus sa imi caut anumite repere radio, din domeniul radioamatorismului. Cine a fost pe la el, stie ca de acolo, nu pleci numai cu ce ti-ai propus, este ca la HornBach sau Dedeman ori LeroyMerlin, de unde pleci cu o gramada de alte chestii pe langa. Ce am gasit eu "pe langa" la el? Niste casti, aparent normale, si cu nimic iesite din comun ca si aspect. Mi le-a dat free of charge, bonus. Ca aspect pareau si destul de purtate. (am gasit o firma pe net, PadForce, care vinde bureti de accesorii pt casti, de unde o sa imi cumpar bureti noi pt aceste casti )

 https://www.padforce.ro/categorie-produs/bureti-casti/?filter_brand-compatibil=universal 

Am ajuns acasa, si le-am conectat la laptop, in locul unor casti la fel de vechi, SoundBlaster Audigy la care ascultam zi de zi, si pe care le bandijonasem cu banda Tesa, pt ca au inceput sa cedeze prinderile castilor in sine. (casti pe care le gasisem la fel aruncate pe undeva, la cineva, se stie la cine, aruncate din cauza faptului ca ele fusesera wireless, si se pierduse modulul, dar eu le-am tras fir si au mai mers mult si bine :))) )

Asadar am conectat castile de la Nea Radu, si am dat play la winamp. PHOAAIII!! SOC SI GROAAZAA!!!

SE AUZEAU INTR-UN MARE FEL!! ba deci mi-au dat clasa la toate castile pe care le ascultasem. Bass, medii, inalte, tot ce vrei. Dar mai ales bass-ul. se aude exact cum trebuie. Dinamica este excelenta, si reusesc sa reproduca in acelasi timp mai multe frecvente.  Evident, am si o corectie a stream-ului radio de aici, https://tunein.com/radio/Radio-fara-filtru-s277449/ adica nu pleaca affleagghhh streamul. Trece printr-o corectie cu niste DSP-uri anume. (cred ca am stat 3 saptamani sa setez cum imi place mie sa se auda acel stream radio pe net)

Asta e modelul de casti de care va povestesc. https://www.emag.ro/casti-gaming-trust-gxt-383-dion-7-1-bass-vibration-negru-joc-far-cry-5-22783/pd/D631R9BBM/

 https://www.trust.com/en/product/22055-gxt-383-dion-7-1-bass-vibration-headset

 

si un alt review https://tech-legend.com/reviews/trust-gaming-gxt-383-dion-7-1/

Deci da, castile astea chiar se aud intr-un fel. Daca aveti posibilitatea sa le ascultati, o sa va convingeti singuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu