salut. buna seara, buna ziua, depinde de ora la care citesti acest text.
ai ajuns pe aceasta pagina, mai mult ca sigur cautand in google radio fara filtru, sau reparatie camera supraveghere. Mai este cunoscuta si ca CCTV camera.
23 mai 2018
camerele de supraveghere nu moare - CCTV repair
Labels:
camera video,
camere,
ccctv,
electronica,
fix,
repair,
reparatie,
supraveghere,
surveilance,
yo3iva,
zenner diode
15 septembrie 2017
Cooler Comair 039565 TC1VK12KOP pinout
Salutare. Dupa cum am estimat, si dupa cat am sapat pe net, si nu am gasit nimic dar absolut nimic, despre pini si cum s-ar putea lega un cooler Comair 039565 TC1VK12KOP , mi s-a adeverit ca intradevar nu exista absolut nici o informatie disponibila. (English version is down on this page)
25 iulie 2017
schimbare rulmenti jug honda hornet
salut si bine ca ne-am regasit din nou.
de data asta ceva ardea rau de tot, de un an si ceva de zile. si anume rulmentii de la ghidon de la motorul meu. (cel de toate zilele) honda hornet.
mda, anul trecut am facut 3000 de km total, intr-o excursie in Grecia. Cu motorul. nu vreti sa stiti ce nasol e sa conduci cu ghidonul aproape blocat pe drept, 1500 de km. prin ploaie, prin tuneluri, prin curbe foarte stranse. zici ca esti ultimul prost cu carnet de motor. asa mergi. batzai de ghidonul ala in toate felurile. ma mir ca nu m-a oprit politia...
in sfarsit ideea e ca mergea din ce in ce mai nasol, la modul ca daca luam mainile de pe ghidon, la 30 la ora din cauza blocajului, si pt ca nu puteam inclina motorul din corp, ghidonul intra in voblaj. ciudat comportament, avand in vedere ca el se bloca pe drept... nu imi dau seama de ce facea asa...
de data asta ceva ardea rau de tot, de un an si ceva de zile. si anume rulmentii de la ghidon de la motorul meu. (cel de toate zilele) honda hornet.
mda, anul trecut am facut 3000 de km total, intr-o excursie in Grecia. Cu motorul. nu vreti sa stiti ce nasol e sa conduci cu ghidonul aproape blocat pe drept, 1500 de km. prin ploaie, prin tuneluri, prin curbe foarte stranse. zici ca esti ultimul prost cu carnet de motor. asa mergi. batzai de ghidonul ala in toate felurile. ma mir ca nu m-a oprit politia...
in sfarsit ideea e ca mergea din ce in ce mai nasol, la modul ca daca luam mainile de pe ghidon, la 30 la ora din cauza blocajului, si pt ca nu puteam inclina motorul din corp, ghidonul intra in voblaj. ciudat comportament, avand in vedere ca el se bloca pe drept... nu imi dau seama de ce facea asa...
Abonați-vă la:
Postări (Atom)