09 aprilie 2014
cum se schimba lantul de distributie la Honda Dominator NX650
azi 7 aprilie 2014 . schimbat lantul de distribuite. chinuit ca naiba . muncit de la ora 12 la ora 19;30 . se desface si capacul cu culbutori/tacheti si se da afara. pe partea stanga unde e acel rotund mare de pe motor sunt 2 capacele. se scot amandoua. se scoate bujia , si se invarte cu o cheie tubulara din centrul volantei, pana sus pe ferestruica mica (cu inbus) ajunge la semn un alt semn cu un T . ca sa scoti lantul de distributie , trebuie sa demontezi tot ce e pe partea dreapta sub capac. la suprafata: pedala pornire / pedala frana/tevuta care urca sus cu ulei la tacheti (filtrul de ulei nu trebuie scos) se scurge cat se poate de mult din ulei , pe surubelul de 6 care se scoate afara. oricum o sa mai curga o garla de ulei, asa ca pune o cratita sub acel capac, pt ca atunci cand il vei trage, o sa curga o gramada de ulei. , axul de la pedala de pornire ramane pe motor. (cand se scoate capacul, atentie ca e o saiba la semeringul de la pedala de pornire, si o tevuta mica cu o garnitura rotunda care duce in pompa de ulei, se poate pierde foarte usor) se demonteaza cele 4 suruburi de la ambreiaj, se scot placile , arculetele (si tija lunga care vine de pe partea cealalta, atentie ca e o bucata detasabila in capat, in capat unde apasa pe rulmentul din capacul oalei de ambreiaj) . o sa vedeti apoi in oala din centru ca are o piulita care se desface al naibi de greu...foarte greu..o sa fie chinuiala la ea. (cu o daltita mica, se scoate pana la urma) ,se demonteaza pompa ulei ,rotita de pe ea se trage afara simplu, se scoate senzorul aprindere (daca are ace de pilitura de fier ,inflorita pe el se curata cu o carpa) , mai e o piulita destul de mare care tine a doua rotita care antreneaza pompa ulei cu o inelara bazata si cateva ciocane se desface relativ usor are si o saiba acolo (atentie la saiba, scrie pe ea care parte e afara). amandoua piulitele astea mari se desfac normal de la dreapta la stanga (sus) dar se desfac foarte foarte greu. cea de la ambreiaj e jale maxima. (o ora a durat sa o scot) MARE atentie !!! la reperul care se vede destul de slab pe axul canelat principal de la motor. (sub rotita care antreneaza pompa ulei) este o zgarietura mica , si un semn mic pe inelul cu protuberanta care trece prin dreptul senzorului (acesta e in spatele rotitei mici de actionare a pompei de ungere), accentueaza semnele cu o surubelnita in care bati un pic cu ciocanul ca sa se vada bine, la remontare (daca ai pus gresit inelul cu protuberanta pt senzorul de aprindere, ai imbulinat-o definitiv, pt ca o sa fie dereglat momentul cand ii da scanteie) inelul cu protuberanta , are in dreptul semnului o mica tesitura interioara, ca sa se vada mai usor unde e semnul , dar semnul de pe axul principal din motor ala nu prea se vede. se demonteaza pompa de ulei , are o mica tevuta cu 2 garnituri la capete, se desface cu atentie , ca risca sa se piarda garniturelele mici daca nu sunteti atenti. acum ar trebui sa vedeti lantul de distributie. uhhh a fost greu, dar inca mai este.... dupa ce a-ti desfacut capacul de sus , de la tacheti (are 13 suruburi , unu mare pe mijloc, doua de 7 in fata , si restul de 6mm inbusuri) langa lant in spatele lui, scoateti surubul inbus de sus care tine axul argintiu de la patina de intindere. ar trebui sa scoateti de tot acel mic carlig care apasa pe ghidul de lant. are si un arc sa nu va cada in jos acel arc (oricum poate fi recuperat pe jos) (la mine e altfel ca i-am facut o modificare , acolo sus , era un rulment unisens care s-a stricat la mine , si mi se muia tot timpul lantul de distr. si am dat o gaura in lateralul motorului , unde am bagat un surub de 6 care se prinde intr-o tabla cu piulita pe interior si o contrapiulita pe exterior. pe masura ce strang de surub in interior, imi apasa chiar pe acel intinzator care impinge in patina de lant. si asa il reglez eu) deci voi trebuie sa scoateti axul acela central argintiu si cu o tesitura de unde se poate apuca cu patentul (se desurubeaza si se trage in acelasi timp in directia in care se invarte liber, in cealalta directie se blocheaza in rulmentul unisens, are si o mica garnitura acolo acel ax) se trage afara carligul care apasa pe patina de lant. ATENTIE LA MONTAREA lantului nou : ---- roata dintata de sus unde vine lantul de distr. pe ea , trebuie sa fie cu camele in jos (galmele care actioneaza tachetii, ridicaturile etc , in jos) si cele doua semne , doua linii orizontale , sa fie una in stanga una in dreapta cum privim , la nivel cu partea plata unde vine capacul cu culbutori scos mai devreme. deci acele doua linii , trebuie sa fie orizontale , la nivel cu partea plana (laterala) a chiulasei. (vezi pozele mele de pe fb , daca nu intelegi) se balabane de axul cu came si roata dintata de mai devreme , pana iese lantul de acolo si se scoate de tot apoi acest ax cu came. se da drumu' la lant in jos si se scoate pe jos pe la pinionul mic. (tips and tricks: blocheaza cu un surub care este la aceasi dimensiune cu capacelul (cu inbus de pe stanga) unde e reperul cu T . adica sa nu se mai miste acea volanta nici stanga nici dreapta , sa fii sigur ca e cu semnul cu T la semnul de pe capac) . se baga de sus prin atarnare , lantul nou. se prinde pe rotita mica de jos. apoi este un pic mai greu, se desfac cele doua suruburi inbus de la roata dintata de la arborele cu came. se tine minte pozitia exacta a rotii si a axului, adica sa nu se monteze opus, ca sunt doar 2 suruburi , si sunt 2 posibilitati de montare. (atentie la decompresorul automat si ce mai e pe acolo) (acea cama rotitoare) . se baga roata de sus sub lant, si apoi se monteaza axul cu galme/came/ridicaturi/cocoase IN JOS COCOASELE !!! am zis. si iti mai zic daca totul e bine , semnele trebuie sa fie perfect orizontale cu marginea chiulasei , semnul la T , si inelusul cu protuberanta , aproape de flinticul de metal de la senzor (nu chiar in dreptul lui, un pic mai jos) .verifica de 1.628 ori , semnul de pe inelus , semnul de pe axul de la motor , semnul cu T , liniutele orizontale de sus de la volanta de distrib. acum totul pe invers inapoi: rotita mica care misca o alta rotita de la pompa de ulei(saiba ei cu scrisul inafara), pompa de ulei, tevuta de la pompa de ulei , oala mare de la ambreiaj (misca un pic de ea pana se potriveste pe dinti cu roata de la motor) oala interioara de la ambreiaj , axul lung cu flinticul scurt , roata pe pompa de ulei , senzorul in aceasi pozitie , atentie la fire sa nu le rupi sau ceva, discurile de ambreiaj , tevuta scurta cu garnitura de la capac la pompa de ulei , saiba la simeringul de la pedala de pornire , etc etc totul cu mare atentie strans. nu prea tare nu prea usor. la piulitele alea doo mari se administreaza tot asa 2 -3 ciocane cu daltita ca sa se stranga bine ( la piulita unde merge cu inelara se loveste in capatul inelarei...nu mai stiu de cat e 32 sau 30 ... si aia de la ambreiaj 25-26 ) capac la loc , strans , tevuta care duce sus la ungerea de la tacheti , pedala pornire , pedala frana. apoi sus se baga la loc intinzatorul de sus cu arculetul de acolo, se baga axul argintiu , tot asa prin invartire in sensul in care merge el si nu se blocheaza. carligul de sus care apasa pe patina de lant , are o gaurica in partea de sus. bagati acolo un spiral si trageti spre spatele motoretei , cat se poate de mult , fara sa rupeti spiralul , asa se intinde lantul. si acuma lantul ar trebui sa fie intins . se pune chepengul sus la tacheti , se scot capacelele rotunde si se face distanta intre tachet si culbutor . ca la carte (nu mai stiu cat e admisia si cat e evacuarea... eu pt ca am umblat de foarte multe ori acolo la culbutori , le fac la mana distantele , am degete finute si un simt tactil foarte dezvoltat ) gata asta e . cheie si vezi daca merge .....
imi pare rau ca nu am facut ca de obicei poze , dar eram mega murdar pe maini , si numai de poze nu imi ardea mie...
lantul l-am cumparat de aici : http://www.dillypoint.ro/ sunt ok baietii, (ei pe site zic ca dureaza 2-3 zile sa vina piesa, eu am asteptat o saptama si ceva, dar nah , cel mai ieftin la ei am gasit lantul de distr. made in Japan - Morse , 240ron )
12 martie 2014
lista de viniluri de vanzare
Deorece sunt peste 400 de viniluri o sa incerc sa actualizez lista cu cateva viniluri pe zi.
informatii mai multe , melodiile pe care le contine un vinil , gasiti aici pe http://www.discogs.com introducand codul de la sfarsitul numelui de vinil , ex. STM-EPE 01565 sau EDE 01580 in campul de cautare de pe site.
va afiseaza poza cu vinilul , si melodiile pe care le contine.
un album foto cu vinilurile va fi aici : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.516672231705357.1073741825.108103332562251&type=3
o sa revin cu amanunte dupa ce le voi sorta
informatii mai multe , melodiile pe care le contine un vinil , gasiti aici pe http://www.discogs.com introducand codul de la sfarsitul numelui de vinil , ex. STM-EPE 01565 sau EDE 01580 in campul de cautare de pe site.
va afiseaza poza cu vinilul , si melodiile pe care le contine.
un album foto cu vinilurile va fi aici : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.516672231705357.1073741825.108103332562251&type=3
o sa revin cu amanunte dupa ce le voi sorta
Labels:
discuri,
pickup,
placi,
viniluri de vanzare,
vinyl
07 martie 2014
este normala aceasta perioada ?
Hai sa ma dau si eu cu o parere despre ploaia de afara, ca tot vad ca e la moda: eu ca si motociclist, normal ca urasc ploaia , dar problema se pune in felul urmator, este primavara. e normal sa ploua primavara. daca nu ploua acum, o sa facem foamea la vara , pt ca graul (pt painica/pizza/cozonac) , porumbul (pt mamaliga/floricele) , orzul (pt bere) , rapita (pt ulei tehnic si aditivi auto) , floarea soarelui (pt ulei bunica, pt halva) , faneata/iarba/"maria" (pt ce vreti voi) , tutun (pt fumat) in concluzie , tot ce e verde si creste din pamant/tzarana , nu o sa creasca .
06 martie 2014
perle din armata - caterinca
Din armata: - Va doare mana sa bateti 3 pasi de defilare? -
Impartiti suprafata in 3 jumatati egale.
- Lipeste calcaiele pe langa corp.
- Jumatate din batalion stia ca este adunare numai tu nu.
- Bai rahatilor, daca vin la voi va mananc !
- Sa nu mai prind picior de student cu mainile in buzunare!
- O mana criminala a dat cu piciorul in chiuveta.
- Ce te uiti asa la mine ca la un bou? Ce, ori nu-i asa?
- Am sa va tin cu ochii in soare pana la 12 noaptea.
- Daca ti se intampla sa cazi de pe transportor ori mori ori ramai prost.
Eu am cazut de 3 ori.
- Cand plecati acasa sa nu uitati vreo bricheta aprinsa in dulapuri.
- Fa-mi o lista cu el.
1.Fruntasul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv ca a fost gasit cu o
persoana de sex feminin la gardul unitatii in loc sa fie in pat...
2.Sergentul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv ca
imitand vocea locotenentului Ionescu a urlat ca un bou...
3.Instructia domnului medic militar Ionescu, cu tema "Cum raman sanatos"
se amana pe motiv de boala...
4.Bagati la tartacuta, regulamentul nu poate fi incalcat absolut niciodata,
cu exceptia situatiilor prevazute de regulament!
5.Sa nu mai prind picior de soldat nebarbierit prin unitate!
6.Mai rahat, nu mai misca in formatie ca te mananc!
7.O mana criminala a dat cu piciorul si a spart chiuveta!
8.Am auzit un zambet in formatie!
9.Bateti trei pasi si incepeti sa cantati cu stangul!
10.Sa nu mai prind televizorul mergand noaptea prin camera!
11.Daca sunteti prosti si nu tineti minte cumparati-va un carnetel
si un pix si tineti-le la buzunarul de la piept, si va
puteti nota. Uite asa ca mine...
12.Varianta: Daca sunteti prea prosti sa va aduceti aminte
scrieti-va pe ceva. Si eu imi scriu totul.
13.Aveti grija la pragul ala de sus. Daca va dati cu capul
de el ramaneti prosti pe toata viata.
Si eu mi-am dat de trei ori, de aia stiu...
14.Unuia i se face morala in fata plutonului: Aveti in fata un magar si un porc...
(urmeaza mustruluiala si la sfarsit)...treci la loc in formatie magarule!...
15.La instructia de front, dom' plutonier ordona:
"Pluton, alinierea in front cate unul! Pentru verificarea bocancilor,
ridicati piciorul drept!" Unul dintre soldati ridica, din greseala,
piciorul sting, la care dom' plutonier, vazand si un bocanc stang
ridicat, striga imediat: "Ba, care ai ridicat amindoua picioarele?"
16.Sergentul catre soldati: -Trebuie sa tineti dusmanul tot timpul in ochi...
Ce te holbezi asa la mine soldat!?....
17.Dupa dus: V-ati parfumat ca niste curve! Numai nevasta-mea
si fiica-mea se mai parfumeaza asa.
Impartiti suprafata in 3 jumatati egale.
- Lipeste calcaiele pe langa corp.
- Jumatate din batalion stia ca este adunare numai tu nu.
- Bai rahatilor, daca vin la voi va mananc !
- Sa nu mai prind picior de student cu mainile in buzunare!
- O mana criminala a dat cu piciorul in chiuveta.
- Ce te uiti asa la mine ca la un bou? Ce, ori nu-i asa?
- Am sa va tin cu ochii in soare pana la 12 noaptea.
- Daca ti se intampla sa cazi de pe transportor ori mori ori ramai prost.
Eu am cazut de 3 ori.
- Cand plecati acasa sa nu uitati vreo bricheta aprinsa in dulapuri.
- Fa-mi o lista cu el.
1.Fruntasul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv ca a fost gasit cu o
persoana de sex feminin la gardul unitatii in loc sa fie in pat...
2.Sergentul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv ca
imitand vocea locotenentului Ionescu a urlat ca un bou...
3.Instructia domnului medic militar Ionescu, cu tema "Cum raman sanatos"
se amana pe motiv de boala...
4.Bagati la tartacuta, regulamentul nu poate fi incalcat absolut niciodata,
cu exceptia situatiilor prevazute de regulament!
5.Sa nu mai prind picior de soldat nebarbierit prin unitate!
6.Mai rahat, nu mai misca in formatie ca te mananc!
7.O mana criminala a dat cu piciorul si a spart chiuveta!
8.Am auzit un zambet in formatie!
9.Bateti trei pasi si incepeti sa cantati cu stangul!
10.Sa nu mai prind televizorul mergand noaptea prin camera!
11.Daca sunteti prosti si nu tineti minte cumparati-va un carnetel
si un pix si tineti-le la buzunarul de la piept, si va
puteti nota. Uite asa ca mine...
12.Varianta: Daca sunteti prea prosti sa va aduceti aminte
scrieti-va pe ceva. Si eu imi scriu totul.
13.Aveti grija la pragul ala de sus. Daca va dati cu capul
de el ramaneti prosti pe toata viata.
Si eu mi-am dat de trei ori, de aia stiu...
14.Unuia i se face morala in fata plutonului: Aveti in fata un magar si un porc...
(urmeaza mustruluiala si la sfarsit)...treci la loc in formatie magarule!...
15.La instructia de front, dom' plutonier ordona:
"Pluton, alinierea in front cate unul! Pentru verificarea bocancilor,
ridicati piciorul drept!" Unul dintre soldati ridica, din greseala,
piciorul sting, la care dom' plutonier, vazand si un bocanc stang
ridicat, striga imediat: "Ba, care ai ridicat amindoua picioarele?"
16.Sergentul catre soldati: -Trebuie sa tineti dusmanul tot timpul in ochi...
Ce te holbezi asa la mine soldat!?....
17.Dupa dus: V-ati parfumat ca niste curve! Numai nevasta-mea
si fiica-mea se mai parfumeaza asa.
20 ianuarie 2014
cum se baga scoate un motor de motocicleta Honda Dominator
salut din nou.
nu prea am timp sa scriu ca maine am serviciu , dar o sa incerc sa scriu repede si explicit ...
am vopsit cadrul si unele piese negre. par ok . ce era mai greu pt mine am facut : sa bag motorul pe cadru...
acuma o sa explic in amanunt cum se face , pt ca dupa doua demontari/remontari de honda dominator , consder ca stiu cum se scoate / baga motorul, parte care este cea
mai grea . sa bagi si sa scoti motorul de pe cadru de unu singur , fara nici un ajutor. si prima oara tot singur am demontat-o montat-o si mi-a reusit , dar nu aveam atata experienta
ca acum. deci cum se face , ca sa nu te chinui. in mare asa am facut si prima oara acum un an , dar , acum am descoperit micul secret mare. sunt pur si simplu 2 miscari si l-ai
bagat singur motorul.
eu aici o sa povestesc bagarea motorului , pt ca scoaterea , este inversa , dar normal fiind nervos nu iti dai seama de cum se face si te chinui ca naiba sa il si scoti , dar daca citesti aici
montarea , o sa iti dai seama ca facand invers , la fel poti sa il scoti foarte usor.
bon. deci sa presupunem ca ai motorul desfacut bucati deja , ca mine.
iei motorul , care e destul de greu, si il pui pe podea , ca si cum a cazut motocicleta cu totul pe partea dreapta . adica acolo unde e pedala de pornire , si pedala de frana care trebuie sa fie scoasa
cu motorul trantit pe o parte , zic la mine cum a fost o paranteza mica (eu nu am demontat teava lunga de ulei pana sus, si nici tevutza mica de ulei din partea de jos a cadrului , nu le-am demontat
pt ca mi s-a parut ca acele surubele de 5 sunt cam firave si nu am vrut sa umblu acolo, deci nu am demontat acele 2 tevute...se vede si in pozele de pe facebook ca le-am avut pe motor tot timpul)
probabil ca fara tevi ar fi fost si mai simplu de montat..dar nah asa a fost la mine. deci cu motorul trantit pe dreapta pe pedala de pornire, pt ca nu incerca sa il bagi altfel pt ca motorul e foarte greu
de unu singur nu o sa reusesti, iei cadrul relativ chel, adica fara roti , stand in partea de jos a cadrului adica avand in mana stanga furca si in dreapta bascula spate
, chiar daca are si amortizoarele fata montate si cu tot cu bascula de pe spate , tot e mai usor ca motorul in sine... iei cadrul
si bagi cadrul pe motor , prin 2 miscari : bagi in fata tevuta mica , fara sa o fixezi , doar sa intre in cadru partea din fata a motorului , apoi il ridici un pic (motorul) si il tragi in josul cadrului , partea din spate
jos a motorului , pana intra in acea prindere cu un surub lung . cand a intrat acolo, spate jos , motor, bagi repede surubul de acolo (care in mod normal, se baga pe partea dinspre podea printr-o gaura care e
langa pedala de frana, dar nu are nimic , e provizoriu bagat , cat sa ridici cadrul cu tot cu motor fara sa iasa de pe pozitie motorul. ridici tinand si de motor si de cadru in acelasi timp. pui triunghiul de aluminiu din fata
motorului , apoi surubul din fata jos cu cele 2 distantoare , si surubul lung cu 2 distantoare inegale ,unu mai lung unu mai scurt. mare atentie ca nu se potrivesc altfel. scoti si surubul pus provizoriu , si il bagi prin gaura
de la pedala de frana . ultima prindere e cea de sus tot asa cu 2 triunghiuri de duraluminu si 3 suruburi. nu strangi nici un surub tare. le lasi asa moi , sa joace motorul acolo. intorci motorul pe partea cealalta , avand grija la
pedala de schimbator de viteza , sa nu il trantesti pe ea ... strangi prima oara surubul bagat prin gaura de la pedala de frana , este mai greu un pic de strans ca tot acolo este si angrenagul amortizorului spate. apoi tot asa cu
cadrul pe o parte strangi surubul fata jos cu distantoare . le strangi bine de tot. apoi indrepti cadrul cu motorul in pozitie normala si le strangi pe toate bine de tot. strangi si capetele tevilor , cea scurta de jos de ulei , si cea lunga de ulei
sus in cadru. si cam gata asa e. poze mai jos si multe alte poze pe facebook...
https://www.facebook.com/ivandragos1977/media_set?set=a.429797663724494.87373.100000827910904&type=3&uploaded=1
nu prea am timp sa scriu ca maine am serviciu , dar o sa incerc sa scriu repede si explicit ...
am vopsit cadrul si unele piese negre. par ok . ce era mai greu pt mine am facut : sa bag motorul pe cadru...
acuma o sa explic in amanunt cum se face , pt ca dupa doua demontari/remontari de honda dominator , consder ca stiu cum se scoate / baga motorul, parte care este cea
mai grea . sa bagi si sa scoti motorul de pe cadru de unu singur , fara nici un ajutor. si prima oara tot singur am demontat-o montat-o si mi-a reusit , dar nu aveam atata experienta
ca acum. deci cum se face , ca sa nu te chinui. in mare asa am facut si prima oara acum un an , dar , acum am descoperit micul secret mare. sunt pur si simplu 2 miscari si l-ai
bagat singur motorul.
eu aici o sa povestesc bagarea motorului , pt ca scoaterea , este inversa , dar normal fiind nervos nu iti dai seama de cum se face si te chinui ca naiba sa il si scoti , dar daca citesti aici
montarea , o sa iti dai seama ca facand invers , la fel poti sa il scoti foarte usor.
bon. deci sa presupunem ca ai motorul desfacut bucati deja , ca mine.
iei motorul , care e destul de greu, si il pui pe podea , ca si cum a cazut motocicleta cu totul pe partea dreapta . adica acolo unde e pedala de pornire , si pedala de frana care trebuie sa fie scoasa
cu motorul trantit pe o parte , zic la mine cum a fost o paranteza mica (eu nu am demontat teava lunga de ulei pana sus, si nici tevutza mica de ulei din partea de jos a cadrului , nu le-am demontat
pt ca mi s-a parut ca acele surubele de 5 sunt cam firave si nu am vrut sa umblu acolo, deci nu am demontat acele 2 tevute...se vede si in pozele de pe facebook ca le-am avut pe motor tot timpul)
probabil ca fara tevi ar fi fost si mai simplu de montat..dar nah asa a fost la mine. deci cu motorul trantit pe dreapta pe pedala de pornire, pt ca nu incerca sa il bagi altfel pt ca motorul e foarte greu
de unu singur nu o sa reusesti, iei cadrul relativ chel, adica fara roti , stand in partea de jos a cadrului adica avand in mana stanga furca si in dreapta bascula spate
, chiar daca are si amortizoarele fata montate si cu tot cu bascula de pe spate , tot e mai usor ca motorul in sine... iei cadrul
si bagi cadrul pe motor , prin 2 miscari : bagi in fata tevuta mica , fara sa o fixezi , doar sa intre in cadru partea din fata a motorului , apoi il ridici un pic (motorul) si il tragi in josul cadrului , partea din spate
jos a motorului , pana intra in acea prindere cu un surub lung . cand a intrat acolo, spate jos , motor, bagi repede surubul de acolo (care in mod normal, se baga pe partea dinspre podea printr-o gaura care e
langa pedala de frana, dar nu are nimic , e provizoriu bagat , cat sa ridici cadrul cu tot cu motor fara sa iasa de pe pozitie motorul. ridici tinand si de motor si de cadru in acelasi timp. pui triunghiul de aluminiu din fata
motorului , apoi surubul din fata jos cu cele 2 distantoare , si surubul lung cu 2 distantoare inegale ,unu mai lung unu mai scurt. mare atentie ca nu se potrivesc altfel. scoti si surubul pus provizoriu , si il bagi prin gaura
de la pedala de frana . ultima prindere e cea de sus tot asa cu 2 triunghiuri de duraluminu si 3 suruburi. nu strangi nici un surub tare. le lasi asa moi , sa joace motorul acolo. intorci motorul pe partea cealalta , avand grija la
pedala de schimbator de viteza , sa nu il trantesti pe ea ... strangi prima oara surubul bagat prin gaura de la pedala de frana , este mai greu un pic de strans ca tot acolo este si angrenagul amortizorului spate. apoi tot asa cu
cadrul pe o parte strangi surubul fata jos cu distantoare . le strangi bine de tot. apoi indrepti cadrul cu motorul in pozitie normala si le strangi pe toate bine de tot. strangi si capetele tevilor , cea scurta de jos de ulei , si cea lunga de ulei
sus in cadru. si cam gata asa e. poze mai jos si multe alte poze pe facebook...
https://www.facebook.com/ivandragos1977/media_set?set=a.429797663724494.87373.100000827910904&type=3&uploaded=1
Labels:
cadru,
demontare,
honda dominator,
montare,
moto,
motocicleta,
motor
Abonați-vă la:
Postări (Atom)