29 mai 2023

carcasa pentru TTGo radiosonde

Un TTgo pentru radiosonde băgat într-o carcasă de doză, deoarece de un an stătea cu firele pe afară și pe teren era dificil să îl ții în mână, fără sa atingi cablajul sau să faci vreun scurt. Lucrare făcută împreună cu fi-mea.  Ea cu penseta, si eu cu letconul... 😂 "-Ai mare grija cu letconul ala, sa nu ma frigi..." 😁

 

 (in timp ce tinea firicelul cu o penseta, in locul unde trebuia lipit) I-am facut si un port de incarcare, a acumulatorilor din interior, mufa care este trecuta in serie printr-un beculet folosit la limitarea curentului de incarcare a celulelor 18650 puse in paralel. De asemenea am pus un adaptor sma-bnc, pt ca mufa ttgo-ului era prea "scurta" pt a mai iesi din carcasa. Plus ca eu am majoritatea cablurilor din masina, pe bnc, si s-ar putea sa vreau sa il cuplez la o antena exterioara de pe capota. Sau poate vreau sa ii pun o antena pe BNC. Ma impac mai bine cu BNC-ul, decat cu SMA-ul









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu