28 iulie 2007

amintiri cu aripi de mig

incredibil frate. incredibil . chiar este vineri.
si ce daca este vineri??? eu bag ca migul maine si poimaine ca lucrez la stiri si tre sa fac referendumul...fachit...asta e ..dar totusi e vineri...si daca e vineri ?? pe mine nu ma coafeaza cu nimic ca este vineri...eu am in fiset aripile de MIG pe care mi le pun azi cand ajung la munca si voi baga ca un MIG 16 tot uichendul...dar totusi exista si o parte buna...care naiba e partea buna??? partea buna este ca sunt convocati si toti colegii mei...hahahah ce bine ..nu sunt singurul prost care baga uichendul asta... si eu pot spune ca sunt un mic mogul al radioului...doar am un radio pe internet... www.radiofarafiltru.ro deci sunt un mogul media si eu...chiar daca tot eu sunt si femeia de serviciu in studio eu dau cu aspiratorul...sunt un mic mogul media ...ce daca nu am televiziune intr-un apartament??? am un radio intr un studio facut in subsol...cate o data ma intreb : oare ce audienta am?? dar ce mai conteaza ...daca ascult si eu muzica e ok...studioul a fost candva chiar un radio pirat...imi amintesc acele vremuri de acum 7 - 8 ani cand emiteam din subsol in efem....chiar ma mir ca nu am fost arestat... :D ca in filmul milionari de uichend cand zice rusul ala la sfarsit " am avut noroc" dar zice cu un accent moldovenesc ...foarte tare ...asa am avut si eu noroc ca nu ma luat IGCTI -ul ...

dar acum sunt alte vremuri...poti sa emiti total legal pe net. este foarte tare...
daca cumva citeste vreun "dude" care a avut si el radio pirat il astept aici pe blog sa facem un "schimb de experienta" fata de anii care au trecut si cand faceam radio pirat in efem...

"ascultati radio fara filtru. urmatoarea melodie : morometzii cu oamenii mei...urmeaza caseta cu noul album la familia "ca la noi" si melodia "Fa ce trebuie sa faci"




PS ...femininul de la MIG , este MIGRENA :)))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu