28 iulie 2007

micile mele placeri

Micile placeri:


Am cateva mici placeri pe care nu mi le refuz niciodata, de exemplu cum ajung la serviciu , glont spre automatul de cafea , scot monedele din buzunar , tzactzac tzac...si automat apas butonul 1 si imediat butonul 5 .
Incepe sa se auda un harsait si o zdranganeala din aparat , care imi spune ca in cateva momente mica mea placere si satisfactie va fii gata . :D cu mana stanga m a sprijin de automat...in cateva secunde pe display apare "scegli bevanda" ....asta inseamna ca pot baga mana sa imi iau licoarea.
Worst scenario : totul este ok pana la harsait si zdranganeala , doar ca nu se mai aude un bazait ,care in mod normal TRE SA SE AUDA !!! fachit automatul nu mai are pahare si imi da licoarea mea pretioasa pe jos ,sub forma unui jet la misto de cacao ,capucino , ness si zahar ... >:(
Atunci tratamentul pe care il primeste acel automat nu poate fi descris in cuvinte deoarece incalca orice limita de violenta si bun simt ...picioarele in "burta" si pumnii grei isi fac datoria ...incepe se vomite monede...imi pare rau ca tre sa il maltratez asa , dar oricine se joaca cu micile mele placeri o poate patii rau.... [wow]


in episodul viitor voi povesti despre "crispy strips" [wow]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu