28 iulie 2007

buna dimineata pe intuneric

:D

am cafeaua in stanga , in dreapta este mausul, pachetul de tigari este pe monitor...
bricheta, este ....BRICHETA !!! unde e BRICHETA ???.....LA NAIBA, nu am bricheta...
cafeaua scoate abur...tocmai a fost facuta (de fratimiu).
repede un mesaj pe messenger : Adu' si mie o bricheta ....

mesajul de ajutor parcurge imensa distanta pana in cealalta camera, unde e fratimiu...
In sfarsit ...bricheta ...
Deschid pachetul de tigari , iau o tigara, o aprind si ma uit la cafea ...pun mana preventiv pe cana sa vad daca frige prea tare ...noo, s-a racit un pic ca e geamul deschis... La doi metri in fata geamului, intr-un dud niste gugustiuci cred ca vb ceva intre ei...se vede clar ca unu este mai mare...si automat castiga argumentul in fata celuilalt...imi cad din nou ochii pe monitor uinampul canta de zor...acuma e gwen stef. cu melodia sweet escape...
Serverul de radio merge, vad ca a intrat un ip pe radioul meu... Imi este cam lene sa ma intind pana la mixer sa ridic calea de mic si sa il salut... Zic in capul meu..."vorba multa, saracia omului"
Iau o gura de cafea...mmm...buna exact cum imi place mie ..fara zahar deloc...
Dintr o data poc usa de perete....nu ma uit pt ca stiu ce este ...
Un motan portocaliu, care de ceva ani de zile a intrat pe sub pielea lu' maica-mea si acum a ajuns mare smecher in casa ...asa face el de obicei, vine in inspectie si verifica cum mai sta treaba . Miauna la mine pe un ton autoritar sa il ridic pe birou....il ignor...si isi face el singur avant sus pe birou...trece prin spatele monitorului miroase cafeaua , miroase mixerul de sunet, dupa care se retrage in spatele monitorului pe pervazul de la geam si priveste afara...
Afara ...primavara...cam mult verde ...hmm cred ca motanul gandeste cine a pus atata verde afara...vine o vrabie pe partea exterioara a blocului...motanul o priveste cu jind ...stie ca nu are ce sa ii faca de dupa geam si de aia nici nu se agita ...intr un moment de revelatie se gandeste sa o ia spre geamul deschis sa iasa afara pe pervaz ...
Ghinion ....acum nici o vrabie nu mai este proasta sa vina pe pervaz cand vede catamai motanul ...El gandeste : " s-au dus vremurile cand vrabiile erau proaste...acum vad si ele pe protv cate se intampla ..."
Soarele deja straluceste de ceva timp. Imi arunc ochii in partea de jos a monitorului...11:47 AM
Motanul pleaca .
Uinampul canta acum o melodie a lui matisyahu....
Mai aprind o tigara ...
Sorb o gura de cafea ...bunaaa...imi zic in minte ....ce zi frumoasa....

Brusc si dintr o data se face intuneric.


Intuneric negricios... Totusi parca vad ceva...
Uinampul canta in continuare, Faithless- Dance for life...
Hmm...Ma gandesc: e cam ciudat sa se faca noapte la 11 jumate dimineata... Totusi din ce stiu la 6 se lumineaza si abia peste vreo 10 ore se intuneca...
Ma ridic de pe scaun si bajbai prin intuneric ... daram microfonul , fackit zic...e cam naspa ...

Imi dau seama ce e...




Iau cutterul din sertarul biroului si ma indrept spre geam .
Incep cu o crestatura , incet-incet merg cu cutterul pe o linie si se creaza o fanta pe unde intra soarele ...In fanta proaspata de lumina se vede fumul de tigara cum pluteste in camera...








O reclama mare gigantica cat tot blocul se monteaza in fata geamului meu.
Este dintr un material cauciucat care nu lasa nici aerul, nici lumina sa intre ... Imi creez o fereastra cu cutterul .
Motanul vine si el si ma priveste multumit.





dupa un scenariu original. http://www.cinemagia.ro/movie.php/Advertising?movie_id=13194

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu