15 septembrie 2017

Cooler Comair 039565 TC1VK12KOP pinout

Salutare. Dupa cum am estimat, si dupa cat am sapat pe net, si nu am gasit nimic dar absolut nimic, despre pini si cum s-ar putea lega un cooler Comair 039565 TC1VK12KOP , mi s-a adeverit ca intradevar nu exista absolut nici o informatie disponibila. (English version is down on this page)

25 iulie 2017

schimbare rulmenti jug honda hornet

salut si bine ca ne-am regasit din nou.

de data asta ceva ardea rau de tot, de un an si ceva de zile. si anume rulmentii de la ghidon de la motorul meu. (cel de toate zilele) honda hornet.
mda, anul trecut am facut 3000 de km total, intr-o excursie in Grecia. Cu motorul. nu vreti sa stiti ce nasol e sa conduci cu ghidonul aproape blocat pe drept, 1500 de km. prin ploaie, prin tuneluri, prin curbe foarte stranse. zici ca esti ultimul prost cu carnet de motor. asa mergi. batzai de ghidonul ala in toate felurile. ma mir ca nu m-a oprit politia...

in sfarsit ideea e ca mergea din ce in ce mai nasol, la modul ca daca luam mainile de pe ghidon, la 30 la ora din cauza blocajului, si pt ca nu puteam inclina motorul din corp, ghidonul intra in voblaj. ciudat comportament, avand in vedere ca el se bloca pe drept... nu imi dau seama de ce facea asa...

20 iulie 2017

siguranta fuzibila casetofon Audi A3

informare speciala: nu cautatzi la Audi A3 siguranta de cashetofon, in blocul de sigurante din interiorul habitatului (am incheiat citatul) :D (habitaclu, este altceva) siguranta se afla in compartimentul de la motor, este cea indicata cu deshtul, de 15 amperi. De obicei nu se arde decat daca dai blana muzica, sau daca faci un scurt, sau intra in scurt finalii radioului.


19 iunie 2017

nu stii pana nu incerci

hai ca sa mai explic o data, pt ca am impresia ca in spate acolo nu s-a auzit inca. Persoanele sceptice, sunt rugate sa nu ne incurce pe noi optimistii care incercam sa invatam din experienta altora. :D Asadar, motoreta. Motoreta este diferita de masina. Multumim capitane obvious. :))) Daca la o masina, cu-cutie automata, itz schimba ea vitezele, atunci cand zic inginerii ca trebuie treapta schimbata, sau la cele cu maciuca, shimbi din maciuca, intr-o marja de turatie a motorului destul de restransa, 2000-4000rot/min, la motor treaba e umpic diferita. Si anume, ai plaja de turatii/rotatii utile deplasarii in spatiu, intre 3000 si 13.000 rot/min. Ce este sub 2000 eu consider "relantiu" :) Deducem pe cale logica, ca poti sa schimbi treapta, evident in sus, la 3000 rot/min, si te vei deplasa ca orice om normal, pana la o viteza normala, sau in modul 'dementa' schimbi treapta la 13.000 rot./min, unde vezi ca incepe zona rosie. Asta inseamna ca practic avem 6 trepte, linistite, si 6 trepte... demente. Total 12. 3600 de secunde, 365 de zile pe an :D Poti sa mergi cu treapta 1 pana la 15Km/h, sau poti sa mergi cu treapta 1 pana la 100Km/h. Alegerea momentului de schimbare a treptei, depinde de la persoana la persoana, si nu de inginerii care au proiectat motoreta. :P A da. Si sa nu uit: prefer masinile cu maciulie de schimbat treptele. Daca am doua maciulii ca la Aro 243, e si mai bine. 2 maciulii, mai multe viteze. Nu viteza. Doamnele ajuta! :D hahahah 



16 mai 2017

Cine e inginerii şi ce vrea ei?

vai cat de bine spune omul... :))) fix asa e! hahah "
Adevăratul punct slab al inginerului este etica, şi probabil că acolo bate şi madam Pipi-Pipi când vorbeşte de tehnicienii lui Ceauşescu. Inginerii în general se ocupă să construiască dispozitive, fără să-şi facă prea multe griji de cine este beneficiarul lor, iar motivul nu este întotdeauna de natură financiară. Inginerii fac bombe nucleare şi rachete ghidate nu neapărat pentru că sunt plătiţi pentru asta (dar nu strică) şi nici pentru că le-ar place foarte mult să ucidă oameni (nu mai mult ca altor bărbaţi, cel puţin), ci pentru că sunt dispozitive complexe, de înaltă precizie, şi e o plăcere să arate că pot face aşa ceva. E cool!" https://racoltapetru6.wordpress.com/2013/06/01/cine-e-inginerii-si-ce-vrea-ei/
 
 

14 mai 2017

virusul WannaCrypt

am luat cu copy/paste ca imi era lene sa mai scriu... va prindeti voi ce si cum...  

o sa revin cu amanunte in editiile viitoare. (eu am simtit ca ma tot cauta la "coada' zilele trecute ceva ip-uri din Rusia... sper sa nu ma fi "gaurit"...) deocamdata pare ok. dar am dat drumu' la "protocolul intern" de urgenta la backup. :))

04 mai 2017

de facut flood, si de banat ip-urile

(000175)5/4/2017 15:12:34 PM - (not logged in) (122.228.158.26)> Connected, sending welcome message...
(000175)5/4/2017 15:12:34 PM - (not logged in) (122.228.158.26)> 220-la ceas de seara cu pijamaua 'n cur :)))


30 aprilie 2017

ghiduri si alte chestii utile

eu personal citesc acest site www.piticigratis.com  (pt ca nu se vrea a fi un blog) din epoca dinozaurilor, de cand nici nu exista facebook. iti vine sa crezi? dap.

o sa strang aici cateva linkuri utile, si o sa bag si un link de permanenta, pe marginea RFF, pt ca e ceva foarte util. Nu foarte util, foarte, foarte, foarte-mega util. E ca si cum lucrezi intr-o fabrica cu niste ghilotine pentru confectii metalice, si din 10 in 10 metri ar fi niste frigidere cu pungi cu gheata.... daca intelegi utilitatea,... ;)

28 aprilie 2017

reparatie Canon 700 D

nu am acuma foarte mult timp sa va explic, poate o sa revin cu amanunte in "editiile viitoare", dar pe scurt, am mai reparat un Canon 700 D.
doar ca aici a fost ceva mai complicat decat reparatia altui Canon (e pe blog si ala, dar n-am timp sa pun linku').
de data asta a trebuit rescris firmware-ul, si problema maxima a fost din cauza acumulatorului intern pt memoria "bios".
plus ca vai de capu' meu, cat de multe surubele are. f...ing shit.

baga la cap!

1. Lumea este formată din leneși, care doresc să fie bogați fără să lucreze, și proști, care sunt gata să lucreze fără să se îmbogățească.
2. Acum, când am învățat să zburăm prin aer ca păsările și să înotăm pe sub apă ca peștii, avem nevoie de încă un lucru: să învățăm să trăim pe pământ ca oamenii.

23 aprilie 2017

sa vezi si sa nu auzi ce crezi, ce sa vezi?

astia mai "mici", (care acuma sunt deja mari :))) hihihi) adica mai ecsact, cei care nu au trait in epoca de aur a tov-ului N. Ceausescu, probabil au auzit cum oprea tov-ul curentul seara, cate doua ore, sau cum avea el chef (se ducea la actualul RENEL, si il lasau aia sa apese pe butonul shut-down-curent-cartiere)(la fabrici nu oprea) ca sa faca ceva economie, sa poata achita datoriile externe. Bun. Pe acelasi principiu trebuie sa merg si eu o perioada, (cu serverele) pt ca se pare ca a venit iarna, si panourile solare nu prea mai baga curent pe fleoscaiala asta de soare.

19 aprilie 2017

ce fac ca nu merge FTP-ul ?

nu vreau sa fiu un "carnatzar", dar acum ca ploua afara, iar eu nu scot nici nasul pe geam daca e vreo picatura care vine de sus, am un pic de rabdare sa va explic (pt noobi): nu abordatzi "admin-ul" pe sistem persoana fizica, doar pt ca unii dintre voi nu stiu cum functioneaza protocolul http si ftp. intre cele doua tipuri de transfer de fisiere, sunt diferente enorme! unul face ceva, celalalt alceva. avem la dispozitie
va rog insistent, aruncati un ocki inainte de a partikipa la o discutie cu "admin-ul" pe principiul "ce face ftp-ul?" "pot sa intru cu Chrome?" "merge cu Mozzila?" "ce setari fac in Filezilla?" etc.