repede postare:
am facut rost de un monitor cel putin interesant, pt ca are pe langa intrarea VGA, inca doua intrari composit pe BNC, 2 intrari audio, o intrare svideo, si o intrare RS485. mda dubios asa am zis si eu.
inca o parte misto, are o sursa in comutatie, care scoate pur si simplu, decat 12 volti pt tot monitorul.
eu i-am pus inca un buton, si il pot alimenta si de la o baterie de 12 volti. (de pe panourile fotovoltaice)
15 aprilie 2019
15 septembrie 2018
reparatie statie Technics SU-V2
La un an si ceva, de cand am reparat Technics-ul asta, am cumparat un integrat STK. A mai trebuit sa treaca inca un an, pana l-am schimbat. Zilele trecute.
Am cumparat STK-ul, neoriginal, de la Adelaida - Craiova.
Am cumparat STK-ul, neoriginal, de la Adelaida - Craiova.
14 septembrie 2018
17 august 2018
habar nu am la ce foloseste, dar am descoperit cum functioneaza
Din categoria, "habar nu am la ce foloseste, dar am descoperit cum functioneaza".... :D :))))) In timp ce faceam curat prin atelier, ia uite ce gasesc eu o cutiuta cu un servomecanism, un brat, un potentiometru (dublu) intern pt citirea pozitiei bratului, si evident un CI dedicat.
09 august 2018
reparatie wattmetru voltmetru chinezesc
Reparatie rapida pt cei care au voltmetre-wattmetre-ampermetre
chinezesti pt panouri solare. Caz dat, nu se mai aprinde nimic pe
display. Adica e mort complet. Pe cablaj, sub display, gasitz o
rezistenta de aprox 220 ohmi (la mine cu atat a mers) care alimenteaza
partea de logica din masurator.
24 iulie 2018
primele teste in Romania cu un sistem TETRA in benzile alocate radioamatorilor
Povestea este foarte lunga, (si s-ar putea sa nu o pot despica in 4) chiar daca sunt "Father of this shit" in Romania. :) Din start trebuie sa precizez ca regulamentul ANCOM al radiocomunicatiilor din Romania prevede clar ca nici o transmisiune in benzile alocate radioamatorilor nu poate fi criptata in nici un fel. Encapsularea sau encodarea este o treaba diferita de encriptare. Una e una, alta e alta. MP3 este encodat sau incapsulat pe romaneste cu codecul mpeg3. Oricine poate asculta un MP3. Asta inseamna ca transmisia TETRA este encodata sau incapsulata cu un codec anume, dar nu este encriptata, adica sa nu poata fi ascultata fara o cheie de decriptare.
22 iunie 2018
reparatie sursa alimentare statie emisie telecom
repede postare.
mai am de postat cateva chestii, dar in masura timpului, revenim in editiile viitoare...
acum pe repede, reparatie sursa statie de emisie.
mai am de postat cateva chestii, dar in masura timpului, revenim in editiile viitoare...
acum pe repede, reparatie sursa statie de emisie.
23 mai 2018
camerele de supraveghere nu moare - CCTV repair
salut. buna seara, buna ziua, depinde de ora la care citesti acest text.
ai ajuns pe aceasta pagina, mai mult ca sigur cautand in google radio fara filtru, sau reparatie camera supraveghere. Mai este cunoscuta si ca CCTV camera.
ai ajuns pe aceasta pagina, mai mult ca sigur cautand in google radio fara filtru, sau reparatie camera supraveghere. Mai este cunoscuta si ca CCTV camera.
Labels:
camera video,
camere,
ccctv,
electronica,
fix,
repair,
reparatie,
supraveghere,
surveilance,
yo3iva,
zenner diode
15 septembrie 2017
Cooler Comair 039565 TC1VK12KOP pinout
Salutare. Dupa cum am estimat, si dupa cat am sapat pe net, si nu am gasit nimic dar absolut nimic, despre pini si cum s-ar putea lega un cooler Comair 039565 TC1VK12KOP , mi s-a adeverit ca intradevar nu exista absolut nici o informatie disponibila. (English version is down on this page)
25 iulie 2017
schimbare rulmenti jug honda hornet
salut si bine ca ne-am regasit din nou.
de data asta ceva ardea rau de tot, de un an si ceva de zile. si anume rulmentii de la ghidon de la motorul meu. (cel de toate zilele) honda hornet.
mda, anul trecut am facut 3000 de km total, intr-o excursie in Grecia. Cu motorul. nu vreti sa stiti ce nasol e sa conduci cu ghidonul aproape blocat pe drept, 1500 de km. prin ploaie, prin tuneluri, prin curbe foarte stranse. zici ca esti ultimul prost cu carnet de motor. asa mergi. batzai de ghidonul ala in toate felurile. ma mir ca nu m-a oprit politia...
in sfarsit ideea e ca mergea din ce in ce mai nasol, la modul ca daca luam mainile de pe ghidon, la 30 la ora din cauza blocajului, si pt ca nu puteam inclina motorul din corp, ghidonul intra in voblaj. ciudat comportament, avand in vedere ca el se bloca pe drept... nu imi dau seama de ce facea asa...
de data asta ceva ardea rau de tot, de un an si ceva de zile. si anume rulmentii de la ghidon de la motorul meu. (cel de toate zilele) honda hornet.
mda, anul trecut am facut 3000 de km total, intr-o excursie in Grecia. Cu motorul. nu vreti sa stiti ce nasol e sa conduci cu ghidonul aproape blocat pe drept, 1500 de km. prin ploaie, prin tuneluri, prin curbe foarte stranse. zici ca esti ultimul prost cu carnet de motor. asa mergi. batzai de ghidonul ala in toate felurile. ma mir ca nu m-a oprit politia...
in sfarsit ideea e ca mergea din ce in ce mai nasol, la modul ca daca luam mainile de pe ghidon, la 30 la ora din cauza blocajului, si pt ca nu puteam inclina motorul din corp, ghidonul intra in voblaj. ciudat comportament, avand in vedere ca el se bloca pe drept... nu imi dau seama de ce facea asa...
20 iulie 2017
siguranta fuzibila casetofon Audi A3
informare speciala: nu cautatzi la Audi A3 siguranta de cashetofon, in blocul de sigurante din interiorul habitatului (am incheiat citatul) :D (habitaclu, este altceva) siguranta se afla in compartimentul de la motor, este cea indicata cu deshtul, de 15 amperi. De obicei nu se arde decat daca dai blana muzica, sau daca faci un scurt, sau intra in scurt finalii radioului.
Labels:
audio,
audio a3,
masina,
muzica,
radio,
radio fara filtru,
siguranta casetofon,
sunet
19 iunie 2017
nu stii pana nu incerci
hai ca sa mai explic o data, pt ca am impresia ca in spate acolo nu s-a auzit inca. Persoanele sceptice, sunt rugate sa nu ne incurce pe noi optimistii care incercam sa invatam din experienta altora. :D Asadar, motoreta. Motoreta este diferita de masina. Multumim capitane obvious. :))) Daca la o masina, cu-cutie automata, itz schimba ea vitezele, atunci cand zic inginerii ca trebuie treapta schimbata, sau la cele cu maciuca, shimbi din maciuca, intr-o marja de turatie a motorului destul de restransa, 2000-4000rot/min, la motor treaba e umpic diferita. Si anume, ai plaja de turatii/rotatii utile deplasarii in spatiu, intre 3000 si 13.000 rot/min. Ce este sub 2000 eu consider "relantiu" :) Deducem pe cale logica, ca poti sa schimbi treapta, evident in sus, la 3000 rot/min, si te vei deplasa ca orice om normal, pana la o viteza normala, sau in modul 'dementa' schimbi treapta la 13.000 rot./min, unde vezi ca incepe zona rosie. Asta inseamna ca practic avem 6 trepte, linistite, si 6 trepte... demente. Total 12. 3600 de secunde, 365 de zile pe an :D Poti sa mergi cu treapta 1 pana la 15Km/h, sau poti sa mergi cu treapta 1 pana la 100Km/h. Alegerea momentului de schimbare a treptei, depinde de la persoana la persoana, si nu de inginerii care au proiectat motoreta. :P A da. Si sa nu uit: prefer masinile cu maciulie de schimbat treptele. Daca am doua maciulii ca la Aro 243, e si mai bine. 2 maciulii, mai multe viteze. Nu viteza. Doamnele ajuta! :D hahahah
16 mai 2017
Cine e inginerii şi ce vrea ei?
vai cat de bine spune omul... :))) fix asa e! hahah "
Adevăratul punct slab al inginerului este etica, şi probabil că acolo bate şi madam Pipi-Pipi când vorbeşte de tehnicienii lui Ceauşescu. Inginerii în general se ocupă să construiască dispozitive, fără să-şi facă prea multe griji de cine este beneficiarul lor, iar motivul nu este întotdeauna de natură financiară. Inginerii fac bombe nucleare şi rachete ghidate nu neapărat pentru că sunt plătiţi pentru asta (dar nu strică) şi nici pentru că le-ar place foarte mult să ucidă oameni (nu mai mult ca altor bărbaţi, cel puţin), ci pentru că sunt dispozitive complexe, de înaltă precizie, şi e o plăcere să arate că pot face aşa ceva. E cool!" https://racoltapetru6.wordpress.com/2013/06/01/cine-e-inginerii-si-ce-vrea-ei/
Abonați-vă la:
Postări (Atom)